Heb je een mix gebruikt of een recept?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn cupcakes kwamen perfeeeeeeeeeeeeeect de oven uit, daarna kakten ze inWat doe ik dan verkeerd?
Volgens mij zelfs het recept uit de OPquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je een mix gebruikt of een recept?
Zat er bakpoeder in?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn cupcakes kwamen perfeeeeeeeeeeeeeect de oven uit, daarna kakten ze inWat doe ik dan verkeerd?
Ehm ik heb de muffins ingepakt staan met een zak eromheen, botercrème doe ik er morgen pas bij het serveren opquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef MarjoBlabla het volgende:
@ Skaai,
Foto's?:D En wat is je recept van de botercreme met passievrucht? Het klinkt namelijk heeeel erg lekker en ik zoek nog steeds goede recepten voor botercreme..
Ik bedoelde de funcakes mix van deleukstetaarten en idd niet van die alleen water toevoegen pakken uit de winkel, dat is niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs het recept uit de OP, aangevuld met dingen zoals kaneel en kersen, ik bak nooit met van die kant-en-klare pakjes.
dus dat was mn fout gisterquote:
Zuiveringszout is baking soda en dat wordt in Engelse recepten vaak gebruikt in plaats van bakpoeder. Maar volgens mij moet je daar inderdaad net iets meer van indoen dan van bakpoeder (als ik het goed onthouden heb).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Skaai het volgende:
Ik gebruik geen zuiveringszout, gewoon huis tuin en keuken zout![]()
Zou niet weten of dat zo'n verschil maakt hoor The_Hives
klopt, maar ik had al zelfrijzend bakmeel en daarnaast extra zuiveringszout, misschien dat dat te veel was waardoor ze eerst opgeblazen werden en vervolgens inzaktenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zuiveringszout is baking soda en dat wordt in Engelse recepten vaak gebruikt in plaats van bakpoeder. Maar volgens mij moet je daar inderdaad net iets meer van indoen dan van bakpoeder (als ik het goed onthouden heb).
Van keukenzout rijst beslag volgens mij niet.
Doe er partjes citroen op of maak een mooie versiering met lemon curd (té lekker)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:21 schreef Kuhly het volgende:
Ik heb een citroen kwarktaart gemaakt, maar wat zou ik daar nog op kunnen doen, vind hem er zo saai uitzien nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |