quote:Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.
Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:
Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;
dus bid tot God.
Mijn vraag was: "Kan dit topic geopend en beschermd worden ? "
Ik heb de toezegging dat Moderator Bastard dit topic zou beschermen, dus hier bij deze geopend.
Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden. Nederland zal in dit geval niet ontsnappen, er dreigt hoog water na de bevingen in de USA.
Er wordt actief gewerkt aan het stoppen van de dreigende rampen.
Maar bidden helpt; intentie om het tegen te gaan ook; ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.
De New Madrid Fault Line is nu echt hot .. ..zandzakken voor de deur helpen niet veel meer....
http://altnewsreport.wordpress.com/2011/05/12/may-2011-video/
Dit is 1 van de 3 problemen:
Wordt vervolgd;
tussendoor kritische posts an analyses posten, geen bezwaar.
Waarom? Wil van God dan toch volgens jou? Of is dat selectief bij Christenen?quote:alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;
Zo sta ik er ook ongeveer in.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Waarom? Wil van God dan toch volgens jou? Of is dat selectief bij Christenen?
Ik zeg: laat maar komen wat komen gaat. Que sera, sera.
Nederland heeft ca. 9 miljoen mensen die wonen en leven onder NAP in een gebied dat grenst aan open zee, zeer dicht bij de Atlantische Oceaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
Californie idem
Nederland overstroming
Allemaal wereldrampen en dan
Nederland overstroming
Als je mijn posts goed gelezen hebt weet je dat er meer aan de hand is, een externe bedreiging, en meer dan dat voor de Illuminati.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:32 schreef Degodvader het volgende:
Maar waarom willen ze per se ontsnappen dan, ik dacht dat ze hier de macht juist al hadden en lekker op de troon zaten?
Ik probeer je posts zo goed mogelijk te begrijpen hoor, don't bite me. Maar je geeft aan dat deze aardbevingen, door HAARP veroorzaakt en door de illumnatie gepland onderdeel zijn van een spiritueel ritueel om alle spiritruele rommel op te ruimen die deze wereld rijk is. Deze aardbevingen/het ritueel is echter ook een gevaar voor de illumnatie zelf, die menen te kunnen ontsnappen door naar een andere tijd/ruimte zone te vluchten.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als je mijn posts goed gelezen hebt weet je dat er meer aan de hand is, een externe bedreiging, en meer dan dat voor de Illuminati.
Leuk om te weten dat je ook leert van mij en andere. Voor mij is het meer een term, een term in context met ... e.d. waarmee je weer verder kunt zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik kijk of er interessante slimme mensen op BNW zijn; Neem bijvoorbeeld iemand als J0kkebr0k, die niet gelooft in de meeste Illuminati-zaken- en conspiracies; maar voor wie ik een enorm respect heb. Ik verwacht ook dat hij odd zal gaan inzien dat ik geen hoaxen vertel.
Er worden gewoon meningen en informatie uitgewisseld op BNW; wederzijds standpunten worden gewogen en meegenomen.
Bovendien leer ik ook heel veel van Ticker, Lambiekje, Resonancer en andere BNW-ers.
Dan heb je nog Ali-Kannibali, die ook heel veel weet; maar met hem verschil ik van mening over de uitleg en interpretatie van het Christendom, en ..
BTW Ali; ik verkondig wel het evangelie i.t.t. wat jij elders over mij schreef.
... en de dijken zijn niet zo heel goed (meer) beschermend als men denkt. Niet eens met opzet waarschijnlijk maar wel achterstallig onderhoud.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nederland heeft ca. 9 miljoen mensen die wonen en leven onder NAP in een gebied dat grenst aan open zee, zeer dicht bij de Atlantische Oceaan.
Op wereldschaal een uniek en groot fenomeen.
Zo moeilijk is het niet te begrijpen dat negatieve energie omgezet moet worden. Vulkaanuitbarstingen zie ik dan als 'zuivering'.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik probeer je posts zo goed mogelijk te begrijpen hoor, don't bite me. Maar je geeft aan dat deze aardbevingen, door HAARP veroorzaakt en door de illumnatie gepland onderdeel zijn van een spiritueel ritueel om alle spiritruele rommel op te ruimen die deze wereld rijk is. Deze aardbevingen/het ritueel is echter ook een gevaar voor de illumnatie zelf, die menen te kunnen ontsnappen door naar een andere tijd/ruimte zone te vluchten.
Als ik helemaal in dit verhaal meega kan ik niet inzien waarom de illumnatie het risco willen lopen en hun aanval toch uitvoeren terwijl ze nu op hun troon zitten en de macht in handen hebben in de wereld?
HAARP is gereedschap van de Illuminati, ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik probeer je posts zo goed mogelijk te begrijpen hoor, don't bite me. Maar je geeft aan dat deze aardbevingen, door HAARP veroorzaakt en door de illumnatie gepland onderdeel zijn van een spiritueel ritueel om alle spiritruele rommel op te ruimen die deze wereld rijk is.
Nee, dit ritueel is voeding voor hun poging, d.w.z. voeding voor negatieve entiteiten die hen kunnen helpen te ontsnappen naar een andere ruimte/tijd-matrix.quote:Deze aardbevingen/het ritueel is echter ook een gevaar voor de illumnatie zelf, die menen te kunnen ontsnappen door naar een andere tijd/ruimte zone te vluchten.
Ik schreef toch dat ze niet meer zoveel macht hebben, dat ze bedreigd worden bijv. een externe dreiging.quote:Als ik helemaal in dit verhaal meega kan ik niet inzien waarom de illumnatie het risco willen lopen en hun aanval toch uitvoeren terwijl ze nu op hun troon zitten en de macht in handen hebben in de wereld?
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
bankfurt is die hippie met baard en lange haren !
het was meer om te illustreren hoe ze die man belachelijk maken, maar er later achter komen dat hij toch geleik had, nu nog hopen dat ze ook echt de schepen open maken voor de rest, en dan is alles gesneden koekquote:Op zondag 22 mei 2011 23:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik ben vorige week nog naar de kapper gegaan.
Ja dat kan, het is in dit geval een vrij gevaarloze ontlading, althans zo lijkt het op het 1e gezicht met dit geval op Ijsland..quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet te begrijpen dat negatieve energie omgezet moet worden. Vulkaanuitbarstingen zie ik dan als 'zuivering'.
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat je ook leert van mij en andere. Voor mij is het meer een term, een term in context met ... e.d. waarmee je weer verder kunt zoeken.
Ja, dat heb je goed gezien; de voorspellingen van Cayce voor de USA en Japan zijn zowat exact dezelfde als in deze topic - TS-filmpjes. Cayce's voorspellingen zijn vrij nauwkeurig omschreven in de boeken over hem; het thema Atlantis heeft er ook mee te maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:12 schreef UncleScorp het volgende:
Californie idem
Nederland overstroming
Doet me een beetje denken aan de Edgar Cayce Prophecies :
•Mt. Etna and nearby Vesuvius, and Mt Pelee signal the major changes.
•As to the changes physical again: The earth will be broken up in the western portion of America. The greater portion of Japan must go into the sea.
•The upper portion of Europe will be changed as in the twinkling of an eye. Land will appear off the east coast of America.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |