De eerste zet is geweest, er is toevallig de 21e een vulkaan uitbarsting geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Bankfurt het volgende:
Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:
Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
Ik was dit weekend ondergedoken, just to be sure.quote:
Maar dat is in Ijsland. Dus niet een van de genoemde rampen, en is opzich ook niks vreemds. Vulkanische activiteit op Ijslandse bodem is namelijk een bekend probleemquote:Op zondag 22 mei 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
De eerste zet is geweest, er is toevallig de 21e een vulkaan uitbarsting geweest.
Klopt, gebeurd vaker. Er gebeuren ook dagelijks aardbevingen, springen er ook niet echt uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar dat is in Ijsland. Dus niet een van de genoemde rampen, en is opzich ook niks vreemds. Vulkanische activiteit op Ijslandse bodem is namelijk een bekend probleem
Ja of het is gewoon een vulkaan die uitbarst, dat ding barst al honderden jaren regelmatig uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:47 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, vulkaanuitbarsting in Ijsland, op 21 mei vannacht:
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
Ik zal eens nagaan, wat hier achter zit; en nagaan of dit een resultante is van een "neutralisatie"-poging.
Daarom is het ook niet zo dat elke vulkanische activiteit of aarbeving op dit moment meteen gelinkt moet worden naar bankfurt's verhaal hier. Zeker een uitbarsting op IJsland zegt niks, er gaat daar geen dag voorbij zonder vulkanische activiteit bij wijze van spreke.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, gebeurd vaker. Er gebeuren ook dagelijks aardbevingen, springen er ook niet echt uit.
De rampen die genoemd worden als mogelijke uitkomsten zouden echter wel degelijk rampzalig wezen. Yellowstone uitbarsting overleven we denk ik geen van alle
I know, maar vulkaanuitbarstingen en aardbevingen kunnen vlgs mij wel aan elkaar gelinkt zijn toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet zo dat elke vulkanische activiteit of aarbeving op dit moment meteen gelinkt moet worden naar bankfurt's verhaal hier. Zeker een uitbarsting op IJsland zegt niks, er gaat daar geen dag voorbij zonder vulkanische activiteit bij wijze van spreke.
Goeie vragen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef Degodvader het volgende:
Heb de OP nog eens voorgelezen en naar aanleiding daarvan wat vragen voor bankfurt:
Ik ga er in de volgende punt vanuit dat de aarbevingen inderdaad veroorzaakt worden door HAARP:
- Hoe helpt bidden tegen zoiets materieels als een HAARP installatie die de aarbeving gaat veroorzaken?
- Is het toeval dat jouw aangegeven periode samenvalt met voorspelling van alle doemdenkers van gisteren?
- Waarom zou de illumnatie ons willen laten 'afbetalen' omdat we er zo'n puinhoop van hebben gemaakt. Zij zijn in jouw ogen toch slechts de badguys?
- Wat betekend het als er na de periode geen van de 6 door jouw genoemde rampen hebben plaatsgevonden?
- Vind je niet dat jouw orakelachtige manier van voorkomen waarbij jouw verhaal het enige verhaal is, je de 'niet volgers' sheeple noemt (en dus jezelf boven hen plaatst) en het aanpraten van angst bij hen op het forum feitelijk veel ernstiger is dan 'het woord' op datzelfde forum verspreiden. Waarom zoek je niet de publiciteit (kijk naar de US domine afgelopen tijd) om zo de grote groep te bereiken en je verhaal dus niet in de krochten van het internet te verkopen?
quote:One of the most disappointing aspects of truth movement mind control programing is how the truth movement believer can only function as a regurgitator of the same propaganda that was
given to them by the truth movement mouthpieces. This behaviour is not the result of critical
thinking. This behaviour is the result of media mind control and intellectual arrested development.
Die hem meer dan eens gesteld zijn de afgelopen dagen.quote:
Ik hoop dat Bankfurt wel gaat reageren, zou wat constructiefs aan dit draadje toevoegen alsmede de kwaliteit misschien wat omhoog duwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die hem meer dan eens gesteld zijn de afgelopen dagen.
Maar daar wordt geen antwoord op gegeven.
Dat zou mooi zijn, maar vrees dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:28 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bankfurt wel gaat reageren, zou wat constructiefs aan dit draadje toevoegen alsmede de kwaliteit misschien wat omhoog duwen.
Bidden (mits men weet wat het is) is een bewustzijnstoestand, interface naar de hogere sferen en energieen in het heelal; die invloed kunnen uitoefenen op de materiele werkelijkheid, lagere energieen; en deze hogere invloeden staan boven tijd en ruimte.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef Degodvader het volgende:
Heb de OP nog eens gelezen en naar aanleiding daarvan wat vragen voor bankfurt:
Ik ga er in het volgende punt vanuit dat de aarbevingen inderdaad veroorzaakt worden door HAARP:
- Hoe helpt bidden tegen zoiets materieels als een HAARP installatie die de aarbeving gaat veroorzaken?
Ik was er niet mee bezig; de enige link die mij zo te binnen schiet is de toestand van een astronomische/geofysische situatie gelinked met een astrologische situatie op 21 mei 2011.quote:- Is het toeval dat jouw aangegeven periode samenvalt met voorspelling van alle doemdenkers van gisteren?
De illuminati laten ons niet afbetalen. Het is de hoeveelheid rommel in spiritueel opzicht die opgeruimd moet worden en dus afbetaald. De badguys zijn de Illuminati, de reptielen, de astrale negatieve demonen, hun agenten en vooral de domme TV-kijkende junkfood-etende westerse consument die alles van TV gelooft en niet bereid is na te denken over wat hij op zijn beeldscherm ziet.quote:- Waarom zou de illumnatie ons willen laten 'afbetalen' omdat we er zo'n puinhoop van hebben gemaakt. Zij zijn in jouw ogen toch de badguys?
Het kan afgewenteld zijn door anti-Illuminati saboteurs, of tegengehouden door aliens, of uitgesteld of er is een shift in time/space geweest; of de Goddelijke voorzienigheid heeft ingrepen (bijv. als reactie op bewust veel aardbeien eten gisteren); of een combinatie van dit alles.quote:- Wat betekend het als er na de periode geen van de 6 door jouw genoemde rampen hebben plaatsgevonden?
Ik gebruik het woord sheeple al heel lang niet meer.quote:- Vind je niet dat jouw orakelachtige manier van voorkomen waarbij jouw verhaal het enige verhaal is, je de 'niet volgers' sheeple noemt (en dus jezelf boven hen plaatst) en het aanpraten van angst bij hen op het forum feitelijk veel ernstiger is dan 'het woord' op datzelfde forum verspreiden.
Ik kijk of er interessante slimme mensen op BNW zijn; Neem bijvoorbeeld iemand als J0kkebr0k, die niet gelooft in de meeste Illuminati-zaken- en conspiracies; maar voor wie ik een enorm respect heb. Ik verwacht ook dat hij odd zal gaan inzien dat ik geen hoaxen vertel.quote:Waarom zoek je niet de publiciteit (kijk naar de US domine afgelopen tijd) om zo de grote groep te bereiken en je verhaal dus niet in de krochten van het internet te verkopen?
De illuminati zou wel heel dom zijn om de slaven die hun bezitten te laten boeten.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bidden (mits men weet wat het is) is een bewustzijnstoestand, interface naar de hogere sferen en energieen in het heelal; die invloed kunnen uitoefenen op de materiele werkelijkheid, lagere energieen; en deze hogere invloeden staan boven tijd en ruimte.
[..]
Ik was er niet mee bezig; de enige link die mij zo te binnen schiet is de toestand van een astronomische/geofysische situatie gelinked met een astrologische situatie op 21 mei 2011.
[..]
De illuminati laten ons niet afbetalen. Het is de hoeveelheid rommel in spiritueel opzicht die opgeruimd moet worden en dus afbetaald. De badguys zijn de Illuminati, de reptielen, de astrale negatieve demonen, hun agenten en vooral de domme TV-kijkende junkfood-etende westerse consument die alles van TV gelooft en niet bereid is na te denken over wat hij op zijn beeldscherm ziet.
[..]
Het kan afgewenteld zijn door anti-Illuminati saboteurs, of tegengehouden door aliens, of uitgesteld of er is een shift in time/space geweest; of de Goddelijke voorzienigheid heeft ingrepen (bijv. als reactie op bewust veel aardbeien eten gisteren); of een combinatie van dit alles.
[..]
Ik gebruik het woord sheeple al heel lang niet meer.
Nee, ik verspreid helemaal geen angst; ik verspreid slechts informatie;
Ik verspreid slechts internet-links en mijn visie, met onderbouwingen.
Wat dacht je van deze flauwekul:
http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/
http://www.nctb.nl/
Wie zaait er hier nu angst ?
[..]
Ik kijk of er interessante slimme mensen op BNW zijn; Neem bijvoorbeeld iemand als J0kkebr0k, die niet gelooft in de meeste Illuminati-zaken- en conspiracies; maar voor wie ik een enorm respect heb. Ik verwacht ook dat hij odd zal gaan inzien dat ik geen hoaxen vertel.
Er worden gewoon meningen en informatie uitgewisseld op BNW; wederzijds standpunten worden gewogen en meegenomen.
Bovendien leer ik ook heel veel van Ticker, Lambiekje, Resonancer en andere BNW-ers.
Dan heb je nog Ali-Kannibali, die ook heel veel weet; maar met hem verschil ik van mening over de uitleg en interpretatie van het Christendom, en ..
BTW Ali; ik verkondig wel het evangelie i.t.t. wat jij elders over mij schreef.
Ja, de Illuminati denken nog een ontsnappingsmogelijkheid achter de hand te hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:09 schreef Degodvader het volgende:
Ik ga niet je hele post quoten BF, dat is iets te veel van 't goede, maar er is nog wel iets dat ik niet begrijp.
"De illuminati laten ons niet afbetalen. Het is de hoeveelheid rommel in spiritueel opzicht die opgeruimd moet worden en dus afbetaald. De badguys zijn de Illuminati, de reptielen, de astrale negatieve demonen, hun agenten en vooral de domme TV-kijkende junkfood-etende westerse consument die alles van TV gelooft en niet bereid is na te denken over wat hij op zijn beeldscherm ziet."
De aardbevingen zijn dus een afrekening voor de spirituele rommel, maar waar is dan de link met de illumnatie die het hele rampenscenario plannen? Als zij een van de badguys zijn ze toch juist de spirituele rotzooi die moet worden opgeruimt en derhalve het hardst de zak bij een spirituele schoonmaak. Het is mijn dan ook niet duidelijk waarom de illumnatie zo een afrekening (die dus zwaar in hun eigen nadeel werkt) zou plannen.
Of ik zie wat over 't hoofd ofc.
Dus het doel van de illumnatie is niet het opruimen van spirituele rommel? Waarom plegen ze dan deze aanslag op de wereld, als ze daarna moeten vluchten naar een andere tijd/ruimte zone?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, de Illuminati denken nog een ontsnappingsmogelijkheid achter de hand te hebben.
Bijvoorbeeld, een ontsnapping naar een andere tijd/ruimte zone (alleen voor een selecte groep).
BTW: Ik ben benieuwd naar wat er op Ijsland verder gaat gebeuren, en het zou wel eens een waarschuwing kunnen zijn van andere machten.
Ik denk eerder dat door tektonische verschuiving wat magma ontsnapt naar de oppervlakte wat regelmatig gebeurd bij desbetreffende vulkaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Bankfurt het volgende:
BTW: Ik ben benieuwd naar wat er op Ijsland verder gaat gebeuren, en het zou wel eens een waarschuwing kunnen zijn van andere machten.
Het is een rituele gebeurtenis, en een geslaagde uitkomst van het ritueel is hun brandstof voor een mogelijke ontsnapping.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dus het doel van de illumnatie is niet het opruimen van spirituele rommel? Waarom plegen ze dan deze aanslag op de wereld, als ze daarna moeten vluchten naar een andere tijd/ruimte zone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |