De belangrijkste etappesquote:Etappe Datum Start en Finish Afstand Type
1 zaterdag 7 mei Venaria Reale - Torino (TTT) 21,5 km ploegen tijdrit
2 zondag 8 mei Alba - Parma 242 km vlak
3 maandag 9 mei Reggio Emilia - Rapallo 178 km middel gebergte
4 dinsdag 10 mei Quarto dei Mille - Livorno 208 km middel gebergte
5 woensdag 11 mei Piombino - Orvieto 201 km middel gebergte
6 donderdag 12 mei Orvieto - Fiuggi Terme 195 km middel gebergte
7 vrijdag 13 mei Maddaloni - Montevergine di Mercogliano 100 km hoog gebergte
8 zaterdag 14 mei Sarpi - Tropea 214 km vlak
9 zondag 15 mei Messina - Etna 159km hoog gebergte
R maandag 16 mei Rustdag
10 dinsdag 17 mei Termoli - Teramo 156 km vlak
11 woensdag 18 mei Tortoreto Lido - Castefidardo 160 km middel gebergte
12 donderdag 19 mei Castefidardo - Ravenna 171 km vlak
13 vrijdag 20 mei Spilimbergo - Grossglockner 159 km hoog gebergte
14 zaterdag 21 mei Lienz - Monte Zoncolan 210 km hoog gebergte
15 zondag 22 mei Conegliano - Gardeccia/Val di Fassa 230 km hoog gebergte
R maandag 23 mei Rustdag
16 dinsdag 24 mei Belluno - Nevegal (ITT) 12,7 km Individuele berg tijdrit
17 woensdag 25 mei Feltre - Sondrio 246 km hoog gebergte
18 donderdag 26 mei Morbegno - San Pellegrino Terme 147 km middel gebergte
19 vrijdag 27 mei Bergamo - Macugnaga 211 km hoog gebergte
20 zaterdag 28 mei Verbania - Sestriere 242 km hoog gebergte
21 zondag 29 mei Milano - Milano (ITT) 32,8 km Individuele tijdrit
TVquote:2000 Stefano Garzelli (Ita)
2001 Gilberto Simoni (Ita)
2002 Paolo Savoldelli (Ita)
2003 Gilberto Simoni (Ita)
2004 Damiano Cunego (Ita)
2005 Paolo Savoldelli (Ita)
2006 Ivan Basso (Ita)
2007 Danilo Di Luca (Ita)
2008 Alberto Contador (Spa)
2009 Denis Mensjov (Rus)
2010 Ivan Basso (Ita)
http://sports-livez.com/channel/ch-5.phpquote:
Gebruik ik ook, werkt prima. Anders google je: giro live stream. Vast wel ergens een optie die het doet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-5.php
Die gebruik ik zelf ook en werkt gewoon goed, anders even kijken via bvls.eu, staan meerdere streams
Leek ook heel makkelijk.quote:
Dat hun hokje uit elkaar was geklapt van de druk van het waterquote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruiswijk![]()
[..]
Ik was even bang dat ze verzopen waren...
Helemaal omdat hij dit jaar niet meedoet (zover ik weet)quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Op Eurosport gaat hij de tour al winnen... Een beetje opportunistisch zijn ze daar ook wel.
Jeroen noemt hem een potentiële Tour-winnaar. Da's wat overdreven.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:41 schreef Szura het volgende:
Ik zei toch dat Kruijswijk lang niet zo kansloos was voor de witte trui als werd beweerd
Meestal een gevolg van het besef dat je een fout hebt gemaakt, dan ga je er extra op letten en dan maak je nog een keer dezelfde verspreking.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:41 schreef Bruce117 het volgende:
Hij is wel hardleers met zijn Basso in plaats van Nibali
Hij heeft de juiste dosis te pakken.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk rijdt gedoseerd, dit ziet er goed uit.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk rijdt gedoPeerd, dit ziet er goed uit.
Heeft etappewinst binnen, dat was het doel. Dus misschien wel helemaal laten lopen.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef El_Borracho het volgende:
Zo, bij Rabo hebben ze wel goed spul.
[ afbeelding ]
Nederlanders gebruiken geen dopequote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef El_Borracho het volgende:
Zo, bij Rabo hebben ze wel goed spul.
[ afbeelding ]
Als dit 'n onbekende Kazak zou zijn geweest, was iedereen weer bezig geweest over doping dit en doping dat.quote:
Dan laat je niet zomaar je derde plek schieten omdat je toch al een etappe binnen hebt lijkt me.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heeft etappewinst binnen, dat was het doel. Dus misschien wel helemaal laten lopen.
En Thomas Dekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders gebruiken geen dope
op Lotz na
Mwah, zag hem wat slingeren. Da's meestal geen heel goed teken.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk lijkt nog relatief op zijn gemak te zitten. Rujano heeft het moeilijker.
inderdaad, hoogerland ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders gebruiken geen dope
op Lotz na
ze zitten er 10 meter achterquote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Contador, Kruiswijk en Rujano hebben anderhalve minuut op Menchov e.a.
Ik vind jou nog enger...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:46 schreef El_Borracho het volgende:
Van_Poppel, ik vind jou een eng mannetje met je loze commentaar
ze hebben nooit 1,5 minuut gehadquote:
Ja, hij was al wat een het slingeren en dat betekent meestal binnen de km lossen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zag het toch wel een beetje aankomen.
quote:
Even voorspelbaar als het kraken van Nibali, maar Kruijswijk had niet zoveel te verliezen, die mag dit soort dingen proberen, leergeld en zo. Nibali zou slimmer moeten zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zag het toch wel een beetje aankomen.
En Koerts. En rooks, en teunissen, en zoetemelk etc etc etc.quote:
Nibali moest iets proberen natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Even voorspelbaar als het kraken van Nibali, maar Kruijswijk had niet zoveel te verliezen, die mag dit soort dingen proberen, Nibali zou slimmer moeten zijn.
Precies. Leuk dat hij even meerijd met Contador. Dat hij uberhaupt meedoet met de beteren is al een sterke prestatiequote:Op zondag 22 mei 2011 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Even voorspelbaar als het kraken van Nibali, maar Kruijswijk had niet zoveel te verliezen, die mag dit soort dingen proberen, Nibali zou slimmer moeten zijn.
Volgens Blijlevens is Kruijswijk een kanshebber voor de TDF.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Precies. Leuk dat hij even meerijd met Contador. Dat hij uberhaupt meedoet met de beteren is al een sterke prestatie
Nou, we zullen wel zien over 5 jaar. Misschien als de huidige top 5 een schorsing aan het uitzitten isquote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens Blijlevens is Kruijswijk een kanshebber voor de TDF.
Ik denk dat Contador deze Giro wint.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:49 schreef Blik het volgende:
Garzelli of Nieve gaat deze etappe winnen denk ik
losertjes die er weinig van hebben begrepenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:49 schreef TLC het volgende:
Jeetje die kritiek ineens als Kruijswijk moet lossen, ben blij dat er een jonge landgenoot meedoet voorin in de Giro !
Japie Stam, Frank de Boer, Ria Stalman, Erik de Bruin.quote:
Youri van Gelder.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Japie Stam, Frank de Boer, Ria Stalman, Erik de Bruin.
Die gasten mogen ze van mij echt aan gort schieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Bombvis het volgende:
Kan iemand die kerel links even neerschieten
Hij draagt de witte trui?quote:
Helemaal als je niet kunt rekenen op een stel kontenkruipers die toevallig in hetzelfde land zijn geboren en je daarom een handje helpen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef Ericr het volgende:
Nifaali zal nog aardig wat zwarte sneeuw gaan zien, 30 km achtervolgen is zwaar.
Jawel.quote:
Als hij één keer moet lossen en er zijn er dan nog 10 of minder over, is het niet zo heel erg. En dan ligt het vaak aan dat er te explosief gereden wordt, en dat hij op zijn eigen tempo rijdt. En dan vervolgens weer later makkelijk erbij komt en meerijdt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Ericr het volgende:
Wordt weer leuk als Gesink in de Tour een keer moet lossen, gelijk al dat gehuil dat zijn klassement over is.
Gisteren tijdens Tour of California was het nog erger. Gasten verkleed als sumo worstelaars, bierblikjes, enzovoort..quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef StephanL het volgende:
Al die mensen willen hun 5 seconds of fame
Dan krijg je 50 euro boetequote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
Waarom remt die volgauto voor die mongooltjes? Gewoon plankgas inrijden op die eikels.
wat teh ...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren tijdens Tour of California was het nog erger. Gasten verkleed als sumo worstelaars, bierblikjes, enzovoort..![]()
![]()
Het beste is dat ze 5 seconde later als lijk van een vol lood gepompte randdebiel nog even in het journaal mogen figureren. Daarna de rekening van de crematie en een pot as naar de familie en klaar is Kees.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren tijdens Tour of California was het nog erger. Gasten verkleed als sumo worstelaars, bierblikjes, enzovoort..![]()
![]()
Mooi die genuanceerde tekstenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het beste is dat ze 5 seconde later als lijk van een vol lood gepompte randdebiel nog even in het journaal mogen figureren. Daarna de rekening van de crematie en een pot as naar de familie en klaar is Kees.
quote:
Inderdaad. Vol gas inrijden op die losers. Als ze dan nog even op kijken, nog een keertje in z'n achteruit...quote:
7 minuten met 27 kilometer? Lijkt mij vrij lastig eerlijk gezegdquote:
Die gaf hem een vuistslag vol op de neus. Garzelli duwde lui weg die aan hem zaten. Zal wel loslopenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk krijgt Garzelli geen straf hiervoor, Belli is een keer uit de ronde gezet omdat hij een supporter mepte dacht ik ?
95% van zijn posts hier gaan over 'kontenboer' (zal wel Contador willen zijn). Beetje droevige troll iddquote:Op zondag 22 mei 2011 16:55 schreef marcodej het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat je een troll bent.
Volgens mij is dat Sarmiento.quote:
Is ook nooit realistisch geweest. Kreuziger kan top 10 rijden in de TDF. Die is echt een maatje te groot voor Kruijswijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:56 schreef UltraR het volgende:
Mjah, Kreuziger zit wel in de groep Contador, dus het witte trui verhaal lijkt wel over voor Kruijswijk nu.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
Waarom remt die volgauto voor die mongooltjes? Gewoon plankgas inrijden op die eikels.
40 secondenquote:
Kruiswijk komt ook sowieso wel terug.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu een hoop volk terug in de afdaling (Nibali ook wel denk ik) die er dan nog eens terug afgereden worden.
6km, maar erg steil.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:02 schreef El_Borracho het volgende:
Hoe veel km is die laatste beklimming? Het ziet er goed uit voor Garzelli
http://justfuckinggoogleit.com/quote:Op zondag 22 mei 2011 17:02 schreef El_Borracho het volgende:
Hoe veel km is die laatste beklimming? Het ziet er goed uit voor Garzelli
Scarponi oa.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:04 schreef Steven184 het volgende:
Raar, je zou toch wel 6 man kunnen bedenken in het groepje Contador die zou wil rijden om Nibali verder achterop te zetten.
Misschien denken ze dat hij zich gaat forceren om terug te keren en dubbel zo hard zal breken op de slotklim.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:04 schreef Steven184 het volgende:
Raar, je zou toch wel 6 man kunnen bedenken in het groepje Contador die zou wil rijden om Nibali verder achterop te zetten.
Dan kunnen ze beter zelf ook gaan rijden toch, dan hebben ze die minuut in ieder geval al te pakkenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat hij zich gaat forceren om terug te keren en dubbel zo hard zal breken op de slotklim.
Dat was ook mijn idee jaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter zelf ook gaan rijden toch, dan hebben ze die minuut in ieder geval al te pakken
Geen onnodige risico's nemen in een potentieel gevaarlijke afdaling.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter zelf ook gaan rijden toch, dan hebben ze die minuut in ieder geval al te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |