S4quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef planethugo het volgende:
dat seizoen 6 weer het niveau van S4 mag hale
Lithgowquote:
geniaalquote:
Wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik hoop liever dat er weer een soort seizoen komt zoals met die Engelse bitch, dat was echt fantastisch. Seizoen 4 met Lithgow was mwoah maar niet zo erg als het 1e seizoen.
"Pardon my tits"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik hoop liever dat er weer een soort seizoen komt zoals met die Engelse bitch, dat was echt fantastisch. Seizoen 4 met Lithgow was mwoah maar niet zo erg als het 1e seizoen.
Ben ondertussen alweer klaar met season 1quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef opinionr het volgende:
Was het al 4 jaar van plan, maar het is er dan toch van gekomen
Nadat ik gisteren op 13th Street een aantal afleveringen van Season 4 heb gezien, ben ik overstag gegaan en ben ik, mezelf op het hoofd slaande, afvragende waarom ik het niet eerder heb gedaan, begonnen met season 1.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef opinionr het volgende:
Goede serie, maar ligt het aan mij of zie ik opvallen vaak lijken nog ademen. Beetje cheap, maargoed, een detail.
Eind september, begin oktober ongeveer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Zware_jongen het volgende:
Ik heb de afgelopen weken alle seizoenen er doorheen gejaagd en nu voel ik mij.... leeg.![]()
Ik wil meer! Wanneer begint seizoen 6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop