dat vind ik nou ook, en daarbij zijn aanpassingen zo makkelijker te makenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ouderwets timmerwerk, het blijft toch leuker om te zien dan een prefab dakkapel aan een kraan.
och vragen mag en ik wil het ook best zeggen, maar ik heb dus 2 dakkapellen van om precies te zijn: 4.85 lang, totaal 2.30 hoog en 2,50 diep. Daarnaast zit er brandwerend glas in met 2 draaikiep ramen en ventilatieroosters, veka kunstof kozijnen, buitenkant met kunstof rabat delen, pir isolatie aan de binnenkant en dubbel gips...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:10 schreef Virus3000 het volgende:
@RanTheMan: Inderdaad, echt timmerwerk ipv prefab dakkapel. Wat ik me eigenlijk afvroeg of dit ook goedkoper is (inclusief arbeid). Dus eigenlijk, hoeveel kostte je dakkapel? (als ik zo brutaal mag zijn om te vragen). Dit omdat ik het zelf in de toekomst ook ga (laten) doen.
ik ben ik de kracht van mn leven hequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef crv het volgende:
Zo das ook mooi aan het worden. wat een klus in totaal.
Beetje klussen vind ik niet erg, maar zo groot pak ik het niet meer aan
Dat was voor het afval hequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef RanTheMan het volgende:
Maar gisteren toch een kleine tegenvaller.. Men had een foutje gemaakt, de kozijnen waren te hoog geplaatst, dus als ik een gordijnrail op zou hangen, dan konden de ramen niet meer open.. Dus dat mogen ze mooi fixen
quote:
Och jah fijn is anders, maar omdat ik het meteen constateerde konden ze het relatief makkelijk herstellen, 2 uurtjes werk denk ik.. Ga zometeen ff kijken of het er nu wel goed in zitquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef RanTheMan het volgende:
*update.. keurig en cm of 5 naar beneden verplaatst, ik ben tevreden
Idd het enige dat wel tegen zit is dat het elke dag wel 2x regent de afgelopen week, dus het branden van het dak willen ze nog niet doen.. Dus hopen dat t vandaag lang genoeg droog blijft.. maar ik vrees het ergstequote:
het weer wordt toch beter ?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Idd het enige dat wel tegen zit is dat het elke dag wel 2x regent de afgelopen week, dus het branden van het dak willen ze nog niet doen.. Dus hopen dat t vandaag lang genoeg droog blijft.. maar ik vrees het ergste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
haha jah een plafonnierre, maar ja.. die vind ik ook niet altijd mooiquote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef pessie het volgende:
Plafonnière!
Wat betreft de zolder: mooi gedaan! Je ziet inderdaad niets van de tuin van de buren!
Ik ben vorige week bezig geweest, alle plafonnière's en opbouwspots te vervangen door inbouw (halogeen&LED). Op de overloop, boven de trap en in het halletje (zie topic daarover). Een inbouwspot even vlak als het plafond, staat een stuk rustiger, ruimer en netter. Echt opgeknapt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:48 schreef RanTheMan het volgende:
haha jah een plafonnierre, maar ja.. die vind ik ook niet altijd mooi
Klinkt goed, als je een gipsplaten plafond heb.. Inbouw spots wordt wat lastig, tenzij ik alles lekker ga open halen of een verlaagd plafond plaats.. Overigens hangt deze lamp keurig in het midden van mn bed...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:57 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ben vorige week bezig geweest, alle plafonnière's en opbouwspots te vervangen door inbouw (halogeen&LED). Op de overloop, boven de trap en in het halletje (zie topic daarover). Een inbouwspot even vlak als het plafond, staat een stuk rustiger, ruimer en netter. Echt opgeknapt.
Eerder had ik al in de keuken de plafonnière weggehaald en het plafond gladgestreken.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen een lamp in het midden van een kamer aan het plafond hangen. Dat onderbreekt de ruimte en geeft een rommelige indruk.
Dat hangt ervan af. In de slaapkamer hebben wij een gecombineerde Ventilator/Lamp in de stijl van bed en kast. Deze willen wij dus ook weer in de nieuwe slaapkamer ophangen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:57 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ben vorige week bezig geweest, alle plafonnière's en opbouwspots te vervangen door inbouw (halogeen&LED). Op de overloop, boven de trap en in het halletje (zie topic daarover). Een inbouwspot even vlak als het plafond, staat een stuk rustiger, ruimer en netter. Echt opgeknapt.
Eerder had ik al in de keuken de plafonnière weggehaald en het plafond gladgestreken.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen een lamp in het midden van een kamer aan het plafond hangen. Dat onderbreekt de ruimte en geeft een rommelige indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |