Wij hebben in het vorige huis ook plafonieres gehad, en wij nemen niet meer zoveel plafondlampen. In de keuken en dressing komen wel spots in het plafond (LED of Halogeen)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Klinkt goed, als je een gipsplaten plafond heb.. Inbouw spots wordt wat lastig, tenzij ik alles lekker ga open halen of een verlaagd plafond plaats.. Overigens hangt deze lamp keurig in het midden van mn bed...
De vraag is of dergelijke speciale lampen, óók onder het verbod komen te vallen. Verder went het wel, spaarlampen. Zijn die er ook in kaarsuitvoering?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef crv het volgende:
Met het nieuwe lampenbeleid zouden we dus overmoeten op die klote spaarlampen wat er niet uit ziet![]()
dat was wel de bedoeling, maar ik heb me behoorlijk verpietertquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef pessie het volgende:
RTM leuk opgelost! Nu nog inbouwspotjes erin?
ik heb geen idee, een ouderwetsequote:
ik ben er ook erg blij meequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Vinz0r het volgende:
Ik heb m nu op een steigerplatform op schragen staan, alleen dan is je ondersteuning van je hout niet gelijk, bij jou wel en zelfs met rollen, super onderstel lijkt t me.
niet zodanig dat het ook mooi staat in de lamp en op bepaalde lampen wil ik gewoon direct licht en niet pas na een 10 secondenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:14 schreef blomke het volgende:
[..]
De vraag is of dergelijke speciale lampen, óók onder het verbod komen te vallen. Verder went het wel, spaarlampen. Zijn die er ook in kaarsuitvoering?
die zit er al achter bij de gipsplaten, van buiten naar binnen is het kunstof rabatdelen, (dak osb) laag folie, pir isolatie platen folie, gips...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef zuluman het volgende:
let op dat je/ze wel damp dichte (rode) folie gebruiken achter je gipsplaat. zo ik het kan zien krijg je een "koud dak" (het dakbeschot kan koud worden. theoretisch (en de praktijk vaak ook) krijg je condensatie tussen je dakbeschot en je isolatie. je wil dus het vocht uit de constructie houden.
http://www.perfectbouw.nl/Kennisbank/isolatie-tips.html
http://www.klusidee.nl/Forum/about41243.html
Jah idd weinig onderhoudquote:Op zondag 3 juni 2012 19:01 schreef Nenaunir het volgende:
Ziet er netjes uit en zo te zien weinig onderhoud nodig, wat geloof ik een vereiste was.
Je zithoekje kwam toch tegen de schuur aan? en had je nog plannen voor het deel wat achter je schuur is gelegen?
Dank! & Tsja ik ookquote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef pessie het volgende:
Mooie plantenbakken! Mooie plant ook in de kleine. Ben benieuwd naar de uiteindelijke look van de bestrating.
Merci, ik heb geen idee, gejat uit een ander topic, maar deze waren al 4 euro per stuk en als je er dan 100 nodig hebt dat tikt het behoorlijk aan. Overigens zien ze er als ze droog zijn een stuk minder gemêleerd uit. Maar zo donker als op die foto ben ik ze niet tegen gekomen in mn zoektochtquote:Op zondag 3 juni 2012 21:48 schreef LittleBuddha het volgende:
mooi hoor, weet je welke stenen er zijn gebruikt in je inspiratie plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |