Dat ging niet, van de eerste dag waren het 70 foto's, waarvan de meeste de binnenkomst van de officiële gasten en de openingshandeling. En van gisteren 80 foto's van de open dag (in totaal had ik over beide dagen iets van 500 foto's gemaakt, dus an sich was ik wel blij met de opbrengst qua goede foto's)quote:
Neuh, Er mankeert te veel aanquote:
Ik vraag me dan weer af waarom jij dat weetquote:Op zondag 22 mei 2011 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vraag me af waarom er nu 8 mensen op kantoor aan 't werk zijn.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn veranderingsanalyse werken
Hmm. Herkenbaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
Hierom:
[..]![]()
Maar er ik krijg er niks zinnigs uit. Ben maar naar het opleidingsplan gegaan maar eigenlijk kan ik daar ook vrij weinig voor verzinnen op dit moment.
Nee, maar dat hebben we vanmorgen wel al gehad.quote:
Als het bij jou net zo hard waait als dat het hier nu doet dan is 115km wel een heel eind. Windkracht 6 hier en dat merkte ik aardig goed net op de fiets.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, nu eerst even een tijdje niets doen. Net 115 km gefietst
Ik ook ja. Tegen wind in was het wel even buffelen. Maar gewoon zo snel mogelijk gaan. Ik fiets dan liever 35 tegen wind in dan 25. Duurt alleen maar langer en het is niet minder zwaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als het bij jou net zo hard waait als dat het hier nu doet dan is 115km wel een heel eind. Windkracht 6 hier en dat merkte ik aardig goed net op de fiets.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn leven gewaagt voor deze foto. Moeder kwam achter me aan omdat ik wel erg dichtbij kwam. En die horens was ik toch wel bang voor.
[ afbeelding ]
Ik vond het ook al knap dat ie zich in zo een bocht kon vouwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alsof dat beest echt bewust even een gekke bek trekt voor je foto.
Hij zocht een website waar een semiprofessionele fotograaf zijn exif laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
Pas maar op ehh, anders kom ik in GC ook mijn Flickr spammen.
2e! Goed te zien hoe de wolken er op reageren. Bizarre lijnen enzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef Omniej het volgende:
Holy shit ik wil naar IJsland.![]()
[ afbeelding ]
(AFP)
[ afbeelding ]
(ANP)
Waarom hebben zij altijd van dat toffe natuurgeweld?
Ja dat zeg ik ouwe!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef Omniej het volgende:
Holy shit ik wil naar IJsland.![]()
[ afbeelding ]
(AFP)
[ afbeelding ]
(ANP)
Waarom hebben zij altijd van dat toffe natuurgeweld?
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Wiebeldak het volgende:
2e! Goed te zien hoe de wolken er op reageren. Bizarre lijnen enzo.
Dat lijkt wel een still uit bijvoorbeeld Avatar. Echt te mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga volgend weekend naar de top van deze berg:
[ afbeelding ]
Gaaf. Mag ik mee?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga volgend weekend naar de top van deze berg:
[ afbeelding ]
Een zonsopkomstfoto op die plek.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:23 schreef problematiQue het volgende:
We gaan als het niet te duur is op de berg overnachten, dus hopelijk zijn er dan dat soort plaatjes te maken.
Geweldige foto! Mooie kleuren ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn leven gewaagt voor deze foto. Moeder kwam achter me aan omdat ik wel erg dichtbij kwam. En die horens was ik toch wel bang voor.
[ afbeelding ]
Waar/wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:51 schreef SP22 het volgende:
Ze hebben me gevraagd of ik volgende week weer wil komen fotograferen.. Reiskosten vergoed!
De zwijntjes op de Veluwe?!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:51 schreef SP22 het volgende:
Ze hebben me gevraagd of ik volgende week weer wil komen fotograferen.. Reiskosten vergoed!
Rond 6 uur in de ochtend sta je daar dusquote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef SP22 het volgende:
Wie weet...neem volgende week wel mn statief mee iig! Maar ga voor de herten.. die komen het veld in en het licht in dus.
Kan je niet een keertje met m meelopen? Misschien kan ie je de hot-spots laten zien...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef SP22 het volgende:
Heb de boswachter gesproken vrijdag en hij gaf me meer kans in de avond.. Er waren vrijdag nog na zonsondergang mensen in de bos waardoor de herten nog niet tevoorschijn kwamen helaas.
Dat gevoel heb ik nou ook met m'n promotie...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Project afmaken en tentamens in de vakantie herkansen. Maar project wordt 'm gewoon niet.
qua plek was ik wel goed.. Weilanden aan de rand van het bos en hij zei ook dat daar normaal wel veel te zien was, maar doordat er nog mensen in het bos waren (na zonsondergang dus mag niet) lieten ze zich nog niet zien..quote:Op zondag 22 mei 2011 20:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je niet een keertje met m meelopen? Misschien kan ie je de hot-spots laten zien...
..........what's in a namequote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Timmos het volgende:
Aardig motor ongevalletje in Den Haag nu..
http://twitpic.com/517162
http://twitpic.com/517160
Zo, die heeft die hele paal plat gereden. Leeft hij nog?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Timmos het volgende:
Weet niet, is niet mijn regioquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo, die heeft die hele paal plat gereden. Leeft hij nog?
Ja bedanktquote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Weet niet, is niet mijn regio.. Volg de 112 ''collega's'' alleen maar.. http://twitter.com/#!/regio15/
Maar dacht, laat ik het hier eens neergooien aangezien het hier vaak genoeg gaat over ongevallen met de motor
Of de auto heeft die paal nog geraakt..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zo te zien heeft 'ie ook die paal geraakt.. hoop niet dat 'ie ertussen zat. Loopt dan meestal niet heel goed af.
quote:De bestuurder van de auto is ter plaatse aangehouden op verdenking van alcohol gebruik. Een test zal dit moeten bevestigen of ontkrachten.
Goed, levenslag OV dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
![]()
http://twitpic.com/517e0x
Frontaal geraakt zo te zien, met een beetje mazzel is 'ie eroverheen gevlogen en heeft daarna niks geraakt.
Dat zou echt kut zijn. Stel dat je een saus met witte wijn hebt gegeten bij je gerecht en je moet daarna naar huis rijden. Dan ben je ook al de sjaak.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
Was 't maar zo'n feest. Zal wel een rijontzegging van een jaar worden en 5 jaar voorwaardelijk ofzo.
Ze moeten 't gewoon doen zoals inIJsland
.
Toegestane alcoholpromillage: 0,00. Gepakt met alcohol? Inleveren rijbewijs, nooit meer terugkrijgen.
Toch kan het zijn dat je door dat soort dingen, of even een slokje wijn oid proberen, je rijbewijs kwijtmaakt. Kleinere hoeveelheden toestaan, ben ik mee eens. Maar totaal verbieden? Onrealistisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Daar zit geen alcohol meer in, die is al lang verdampt tegen de tijd dat jij die saus naar binnen werkt.
Sowieso zijn zulke kleine hoeveelheden toch niet meetbaar.
Laten we zeggen dat een slok wijn 50ml is. Google zegt dat wanneer je 75kg weegt je zo'n 53 liter lichaamsvocht hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch kan het zijn dat je door dat soort dingen, of even een slokje wijn oid proberen, je rijbewijs kwijtmaakt. Kleinere hoeveelheden toestaan, ben ik mee eens. Maar totaal verbieden? Onrealistisch.
En als je alcohol totaal gaat verbieden zou je hetzelfde kunnen eisen van de max. snelheid.
Ga ik niet eens serieus op inquote:Laten we eerlijk zijn, de kans dat deze motorrijder te snel reed is groot.
De brandweer was in elk geval snel ter plaatse.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Timmos het volgende:
De RAWs van je motorongeval ook al kwijtquote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
Ik beloof jullie dat ik nooit zo op de foto's kom.
7 uur hierquote:Op maandag 23 mei 2011 09:14 schreef Doodkapje het volgende:
Veel te mooi weer,... zo na het weekend is 9:00 toch best vroeg
Sterkte met de werkweek allemaal![]()
![]()
Gaat gezellig worden, of niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanmiddag gesprek met m'n studentassisstent van project.
[..]
7 uur hierMoest nog terug naar Eindje.
Succes! Hopelijk brengt het je wat rust!quote:Op maandag 23 mei 2011 09:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanmiddag gesprek met m'n studentassisstent van project.
Dankjequote:Op maandag 23 mei 2011 09:32 schreef SP22 het volgende:
S
[..]
Succes! Hopelijk brengt het je wat rust!
Nou succes iigquote:Op maandag 23 mei 2011 09:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DankjeIk hoop eigenlijk heel hard dat ik het nog kan halen als ik geen maquettes maak en het niet in Revit (3D-programma zet) en gewoon heel hard mijn best doe nog. Maar denk dat dat iets te hard hopen is.
Neuh we hebben vijf ateliers, die verdeeld zijn in vier groepen. Per groep heb je een sa en een gewone begeleider.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie krijgen allemaal een eigen SA? Eén die gewoon betaald wordt?
iig succes hè!
Zou er eigenlijk standaard 1 in mn tas moeten hebben... internetshoppen doe ik vaak als het rustig is op mn werk.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
Dat met die randomreader is ook gewoon een stom systeem.
Hebben je collegae er niet eentje voor je?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef SP22 het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk standaard 1 in mn tas moeten hebben... internetshoppen doe ik vaak als het rustig is op mn werk.
In 'mijn tijd' (quote:Op maandag 23 mei 2011 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh we hebben vijf ateliers, die verdeeld zijn in vier groepen. Per groep heb je een sa en een gewone begeleider.
En ik weet niet of ze betaald worden, dat denk ik dus neit eigenlijk.
Ga je die 150 of 250 bestellen?quote:
250.. zit nauwelijks prijsverschil in.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je die 150 of 250 bestellen?
Er zijn er best veel vanhttp://www.cameranu.nl/nl/index.php?hg_id=139&sg_id=12774
Vast ja, kan hem hier alleen niet luisterenquote:
...is het al vrijdag?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:11 schreef SP22 het volgende:
Als ik thuis ben dan kan ik het meteen regelen... dus.. Is het al 5 uur?
Daar heb je dan wel een punt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een slok wijn 50ml is. Google zegt dat wanneer je 75kg weegt je zo'n 53 liter lichaamsvocht hebt.
Wijn is like.. 15% alcohol, max. Dus dat is 7.5ml alcohol in je slok.
7.5/ 53000 * 1000 = 0.14 promille. En dan breek je die alcohol ook nog eens af, relatief snel bij zulke kleine hoeveelheden. Ja, dan ben je inderdaad zo je rijbewijs kwijt na een slokje wijn.
Sowieso moet er minimaal 20 minuten gewacht worden met ademanalyse wanneer je daarom vraagt bij indicatie van alcoholgebruik. Dus gewoon 0.0 promille toestaan, wanneer je na 20 minuten dan nog steeds boven de 0.0 zit heb je toch een flinke stapel van die bonbons weg zitten werken en ben je gewoon terecht de sjaak.
[..]
Ga ik niet eens serieus op in.
En nu dan mezelf 3 uur bezig houden met werk wat er niet is. En FOK!ken gaat 'm niet worden aangezien collega's op mijn scherm kunnen kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
Tijd kruipt voorbij? Ja man, kruipt voorbij. Zo weinig te doen, zo veel tijd.
Al mijn werk al af. Verder is er niets.
Wel je stoelgang... maar dat is niet wat men wil horen, gewoonlijk...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef kanovinnie het volgende:
En uit verveling veel koffie drinken is dom, want daar gaat de tijd niet sneller van!
Kan ik tijdens het poepen mijn highscore in snake 2 proberen te verbeterenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wel je stoelgang... maar dat is niet wat men wil horen, gewoonlijk...
Nou... dan moet je gewoon een avondje gaan wokken en alleen rood vlees bestellen en gedurende de week daarvoor geen vezels eten... Wie weet speel je m in één sessie uitquote:Op maandag 23 mei 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik tijdens het poepen mijn highscore in snake 2 proberen te verbeteren
Dan ga ik inderdaad fantastisch hard. Maar dan weet ik het wel weer, 10 keer op een dag proberen om de highscore te verbeteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou... dan moet je gewoon een avondje gaan wokken en alleen rood vlees bestellen en gedurende de week daarvoor geen vezels eten... Wie weet speel je m in één sessie uit
...ook dat wil men over het algemeen niet horen
Nee dus!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=is+het+al+vrijdag
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ga ik inderdaad fantastisch hard. Maar dan weet ik het wel weer, 10 keer op een dag proberen om de highscore te verbeteren.
Schijt...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=is+het+al+vrijdag
Ik wel maar dan loopt waarschijnlijk het sweex netwerk uit 1981 vast.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast ja, kan hem hier alleen niet luisteren.
Cool! Dat is mij nog nooit gelukt!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oja. En die foto van dat kalf staat ook al in Explore. Gaat lekker zo.
Wanneer is de meetquote:
Moeten we even kijken wat het best uit komt.quote:
Het gaat Amsterdam wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef SP22 het volgende:
Ik ben wel in voor een dierentuin meet ofzo..
Alweer?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:24 schreef SP22 het volgende:
Ik ben wel in voor een dierentuin meet ofzo..
Andere meet mag ook hoor..quote:
Ik ben sowieso voor een verplichte periodieke rijvaardigheidstest voor mensen boven de 60. Maar zoiets zal waarschijnlijk vooral uitdraaien op makkelijk cashen voor het cbr, helaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een punt.
Alhoewel ik vind dat als je geen alchohol toestaat omdat het je reactievermogen vermindert enzovoorts, er ook testen gehouden moeten worden of mensen uberhaupt in staat zijn om binnen een bepaalde tijd op iets te reageren.
Als je kijkt hoe langzaam de reflexen van oude mensen zijn is het misschien nog wel veiliger om met een 10 bier op te rijden als jongere, dan nuchter als bejaarde.
Mja... het is vanuit Nijmegen 1 uur en 5 minuten. Entree is 8 Eur overdag en 9 Eur 's avonds/ 's nachts (dacht ik; mijn Duits is niet meer zo sterkquote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef SP22 het volgende:
Klinkt goed.. maar is het haalbaar qua kosten/vervoer..
Ja leukquote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef SP22 het volgende:
Ooooh.. das best haalbaar mits er vervoer is.. Topicje openen?
Een andere is Zollvereinquote:Op maandag 23 mei 2011 13:52 schreef taxibabe het volgende:
Het landschaftspark is zoooooo gaaf! Daar moet je echt een keer heen.
Jij mag ook hoor.. ik heb hier van die vervelende klanten tussendoor steeds..quote:
Okee ik doe een opzetjequote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef SP22 het volgende:
[..]
Jij mag ook hoor.. ik heb hier van die vervelende klanten tussendoor steeds..
Vet! Kun je macro's van bouten en moeren maken in het Ruhrgebiedquote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef SP22 het volgende:
Yay! Random reader geregeld en macro converter en zonnekap besteld!
Enne.. thanks voor de briljante oplossing voor mijn macrokriebels~!
lol!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vet! Kun je macro's van bouten en moeren maken in het Ruhrgebied
Nou, goed nieuws tochquote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
De deadline is een week uitgesteld dus zit alsnog te kutten met tentamens. Maar ik ga het wel proberen. En als het niet lukt zie ik dat over een week wel.
En ik moet en zal een keer naar Tsjernobyl gaan. Schijnt steeds beter toegankelijk te worden, al hoe wel met een gids maar dat maakt niet uit.quote:
Dat lijkt mij ook supergaaf iddquote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En ik moet en zal een keer naar Tsjernobyl gaan. Schijnt steeds beter toegankelijk te worden, al hoe wel met een gids maar dat maakt niet uit.
Er hangt in ieder geval een nieuwe lamp aan het plafond?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef taxibabe het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze foto?
[ afbeelding ]
Nope weet ik niet. Vergeten te vragen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, goed nieuws toch.
Weet jij trouwens waar je geskimd was?
Hop hop, alles komt altijd goed!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope weet ik niet. Vergeten te vragen.
En ja op zich wel alleen zit dan alsnog met m'n tentamens. Maar ik heb wel weer motivatie om dingen te doen en heb ook goed gepraat over m'n plattegronden dus eh ja. Ik weet niet of het goedkomt, maar ik heb iig weer hoop.
Hier hebben ze er ook één te pakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope weet ik niet. Vergeten te vragen.
En ja op zich wel alleen zit dan alsnog met m'n tentamens. Maar ik heb wel weer motivatie om dingen te doen en heb ook goed gepraat over m'n plattegronden dus eh ja. Ik weet niet of het goedkomt, maar ik heb iig weer hoop.
http://www.flickr.com/photos/sbh/3830558092/in/photostreamquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, al die awards en favorites en comments.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ach, maak gewoon een foto van een kitten of een bloem die op een kipcorn lijkt.
Haha. Is natuurlijk niet grappig maar toch ook welquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef taxibabe het volgende:
lol, er vliegt net een jong koolmeesje tegen het raam. Zit helemaal beduusd op de grond, dus ik pak 'em op vanwege de katten.
Ik denk, ik ga er een foto van maken. Het beestje in de ene hand, met de andere hand de camera pakken. Ondertussen pak ik ook nog een theedoek mee en loop naar buiten. Ik leg de theedoek op de container en zet het koolmeesje er op. Ik zet mijn camera aan, vliegt het meesje weg.![]()
.
Ik had ff eenmoment.
Ben aan ene kant allang blij dat 'ie gewoon wegvloog, iig al een kans minder dat 'ie ten prooi valt aan de katten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha. Is natuurlijk niet grappig maar toch ook wel
Dat is toch niet zo moeilijk? Je hebt de tijd toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ik probeer mezelf al 2 uur zo ver te krijgen dat ik iets aan wiskunde ga doen maar 't lukt niet helemaal.
Haha nee johquote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Je hebt de tijd toch?
Herkenbaar, die momentjes van "had ik maar". Maar je vergeet ze snel, trust mequote:Ik heb een foto die zo goed had geweest als ik gewoon even de lens had verwisseld. Een chinees vrouwtjes zit totaal alleen op een met graffiti besmeurt bankje met daarachter alleen maar donker bos. Maar hij is niet ver genoeg ingezoomd dus ik kan er niet veel mee. En ik weet nog dat ik toen de lens wilde verwisselen maar deed het niet. !! Ik haat dat.
Yoquote:Maar ik ga mijn bed in. Ben kapot.
Waarom fix je niet even dat je niet meer hoeft te werken en je je kunt richten op je afstudeerding?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha nee joh. Ik heb te weinig tijd. Werken, afstuderen, studeren, kutmotor, fotodingen, leukedingen, saaiemaarnoodzakelijkedingen, anderedingen.
Ik ben vaker in Kiev en omgeving maar Tsjernobyl trekt me toch niet. Ik ben de gevolgen daarvan te vaak tegengekomen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En ik moet en zal een keer naar Tsjernobyl gaan. Schijnt steeds beter toegankelijk te worden, al hoe wel met een gids maar dat maakt niet uit.
Omdat de tent ook door moet draaien helaas. We zitten nu midden in de loting van de voorverkoop, net overgestapt naar een nieuwe website met die moet samenwerken met 't oude kaartverkoopsysteem maar dat niet helemaal doet (in het najaar stappen we over naar iets anders) en het nieuwe CRM-systeem. En de telefonieomgeving die nog niet helemaal werkt zoals bedoeling is. Dan ook nog de dagelijkse dingen.. hadden problemen met de uitgaande e-mail, ook een paar uur mee bezig geweest (vooral aan de telefoon gehangen met prutsers van Bbeyond).quote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom fix je niet even dat je niet meer hoeft te werken en je je kunt richten op je afstudeerding?
Nope. Burst kan niet in timer-mode.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand hoe je op de self timer stand ook zo klikklikklik een foto kan maken? Dusseh achter elkaar zegmaar, alsof je de weetikveelhoedieknopheet inhoudt?
Jammer. Wel met een afstandsbediening of moet je dan gewoon heel snel klikken?quote:
Mja die zaak is jouw leven niet, afstuderen wel. En je gaat toch weg (toch? als je naar Uutje gaat?)quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat de tent ook door moet draaien helaas. We zitten nu midden in de loting van de voorverkoop, net overgestapt naar een nieuwe website met die moet samenwerken met 't oude kaartverkoopsysteem maar dat niet helemaal doet (in het najaar stappen we over naar iets anders) en het nieuwe CRM-systeem. En de telefonieomgeving die nog niet helemaal werkt zoals bedoeling is. Dan ook nog de dagelijkse dingen.. hadden problemen met de uitgaande e-mail, ook een paar uur mee bezig geweest (vooral aan de telefoon gehangen met prutsers van Bbeyond).
Allemaal dingen die ook aandacht vragen. Maar ik ga idd meer tijd voor mezelf opeisen.
Om 't nog leuker te maken gaat een collega morgen naar Berlijn voor een driedaagse conferentie over kaartverkoopsystemen.
Met een afstandsbediening kan je hem wel in burst-mode zetten en dan gewoon ingedrukt houden en trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jammer. Wel met een afstandsbediening of moet je dan gewoon heel snel klikken?
Maar ik voel me wel verantwoordelijk en verbonden.. ook nadat ik weg ben. Leuke tijd gehad daar, kan niet zomaar m'n collega's in de steek latenquote:[..]
Mja die zaak is jouw leven niet, afstuderen wel. En je gaat toch weg (toch? als je naar Uutje gaat?)Ik ben daar wel makkelijk in geworden dankzij mijn moeder hahaha. 't Is niet allemaal jouw probleem daar.
You go girlquote:Ik ga vanaf morgenochtend heel hard werken, 8 uur opstaan, 9 uur op school zijn. En plattegronden maken (niet naar colleges gaan). En dan hoop ik dat het goedkomt. zo nog chill Grey's Anatomy kijken. Met begeleider gesprek aangaan en dan hopen dat het allemaal goedkomt en ik m'n P heb na de zomer.
Motorrijbewijs gaat er alleen niet inzitten dan, omdat ik herkansingen heb zeer waarschijnlijk. Dus dan kan ik niet gaan werken (of iign iet zoveel als ik in eerst instantie gepland had, want ga ook nog een maand weg in totaal).
Vakanties kosten geld? Neeeequote:Op maandag 23 mei 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
mijn keeel auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ja kan best maar ik heb nog een maand en daarin moet ik sowieso drie tentamens doen want ik red het niet anders. En ik wil wel gaan werken, maar niet zoveel als ik plande en vakanties kosten geld dus dan heb ik wss aan het eind evenveel geld als nu.
Zijn geen watjesquote:Tent in Schotland?
Ik ga slapen trouwens
Kan me van mijn 450D herinneren dat ik het daar wel een keer mee gedaan heb... Dat ging bij mij toen per ongeluk eigenlijk, maar ik kon gewoon het aantal foto's instellen dat hij achter elkaar moest maken, na afloop van de selftimer van 10 sec. Op de 5D2 kan ik het alleen niet meer vinden, maar ik zou zweren dat de 450 het dus wel kon.quote:
Nog 7 uur te gaan. Niets te doenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En nu dan mezelf 3 uur bezig houden met werk wat er niet is. En FOK!ken gaat 'm niet worden aangezien collega's op mijn scherm kunnen kijken![]()
Ik moet zeggen dat ik er erg aan zit te denken om gewoon of werk te eisen, of een middagje betaald vrij te nemen
Waar is jouw buurt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:25 schreef SP22 het volgende:
Fijn.. en ja.. het is nog vroeg!
Zijn er eigenlijk ook FOTters bij mij in de buurt?
Zeker mee eens!quote:
Er zit iig 1tje in Friesland, verder weet ik eigenlijk niet.quote:
Hier is het ook al rustig, net maar even opnieuw om een hotelreservering voor een cursus gevraagd, de vorige keer ging dat mis.quote:
Sommige bedrijven kunnen dat wel. Afschrijven terwijl je te weinig geld hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik sta in de min en dat kan niet eens.
Skimmers kunnen dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sommige bedrijven kunnen dat wel. Afschrijven terwijl je te weinig geld hebt.
Ja jongeee, ik wil zo graag naar IJsland nu. stop datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:53 schreef Omniej het volgende:
Holy... Fucking.... Shit.
IJsland.![]()
[ afbeelding ]
(Getty Images)
En deze.
[ afbeelding ]
(Gunnar Gestur)
Bertje Vis! Leuk!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh vanavond bert visscher hier. Denk dat ik wel ff ga kijken.
waar is hier? M'n baas had het er ook al over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh vanavond bert visscher hier. Denk dat ik wel ff ga kijken.
In de endinetzaal op 't werkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
waar is hier? M'n baas had het er ook al over.
Hmm, daar had ik me ook wel wat anders van voorgesteld dan. Dat word een krap maandje dan als er zo veel vanaf gaat. Moet toch een best bedrag voor de auto ophoestenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Salaris + vakantiegeld binnen. Alleen dat vakantiegeld is wel een wassen neus
. Bijna de helft gaat eraf
. Vakantiegeld, welke vakantie? Na voorlopige aanslag en motorblok blijft er niks meer over.
Donderdag... donderdag...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Salaris + vakantiegeld binnen. Alleen dat vakantiegeld is wel een wassen neus
. Bijna de helft gaat eraf
. Vakantiegeld, welke vakantie? Na voorlopige aanslag en motorblok blijft er niks meer over.
Hij is toch nieuw? Garantie dus? Of heb je hem van een particulier?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef Puala het volgende:
Zo de garage maar eens bellen of mijn auto klaar is. Ik reed naar oma toe gister en hoorde wat aan de uitlaat (3x in 2 weken tijd) en heb gelijk de garage gebeld. Zou hem vandaag langs brengen.
Rij ik daarna naar huis.. ben ik bij mijn moeder in de straat en ineens een lawaai van jewelste. Had ik de uitlaat er onderuit liggen.![]()
![]()
En dat komt verdorie deze maand echt niet meer uit.
Mijn nieuwe auto komt 10 juni pasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is toch nieuw? Garantie dus? Of heb je hem van een particulier?
Das vervelend. Kan je hem niet zelf in elkaar duwen en een beetje vastbinden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto komt 10 juni pas![]()
Dus tot die tijd moet het huidige barrel het nog vol houden zonder al te veel kosten
Nee, want als je er mee rijd klinkt het echt giga hard. Hij is gewoon echt door, afgebroken. Dus het moet gemaakt wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das vervelend. Kan je hem niet zelf in elkaar duwen en een beetje vastbinden?
De pijp is dus doorgescheurt? Dan issie waarschijnlijk doorgeroest. Misschien dat je er een (dun) plaatje staal omheen kan buigen en vast kan laten hecten. Dan wat uitlaatpasta ertussen om het af te dichten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want als je er mee rijd klinkt het echt giga hard. Hij is gewoon echt door, afgebroken. Dus het moet gemaakt worden
Volgens mij kun je zelfs een gigantische boete krijgen als je er mee door rijd.
Jup. Mijn garage zet er waarschijnlijk een stukje nieuwe pijp tussen en last deze vast aan de andere kant. Is de vorige keer ook gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De pijp is dus doorgescheurt? Dan issie waarschijnlijk doorgeroest. Misschien dat je er een (dun) plaatje staal omheen kan buigen en vast kan laten hecten. Dan wat uitlaatpasta ertussen om het af te dichten.
Je kan natuurlijk even in PTA vragen.
Ik heb er nog mee naar de garage gereden onder begeleiding van moeders. Daar staat ie nu sinds gisteravondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Isdatzo het volgende:
Zou er niet te veel mee rondrijden voordat 'ie gefixt is (als 'ie er echt af ligt). Je kleppen vinden het niet leuk wanneer er te weinig tegendruk is.
Vanavond ff kijken, ben vandaag best goed bezigquote:
Viel mee, maar we hadden genoeg bekijksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:17 schreef Merlijn het volgende:
Weet ik, maar onder begeleiding van moeders naar huis rijden moet toch een hels kabaal geweest zijn zonder uitlaatlijn.... Hence de oordoppen.
Juist wel. racestand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Isdatzo het volgende:
Zou er niet te veel mee rondrijden voordat 'ie gefixt is (als 'ie er echt af ligt). Je kleppen vinden het niet leuk wanneer er te weinig tegendruk is.
Die dachten natuurlijk dat er een streetracer aankwamquote:
quote:
quote:
Nieuwe trend?quote:
Iedereen bleef zeker stug doorwerken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, we hebben de brandweer weer eens boos gemaakt met een vals alarm. 3 auto's met sirene en een klein leger brandweermannen
. Brandmeldinstallatie stond nog in de nachtstand en dan wordt een melding meteen doorgeschakeld naar de brandweer.
Stomme kok probeerde een pan vet met water te blussen, sukkel :\w .
Als iemand even de alarmcentrale gebeld had (deze bellen zelf ook meestal..) dan was er niks aan de hand geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ja want intern was er geen alarm omdat meteen duidelijk was dat er niks aan de hand was.
Zit er maar een uurtje naast.quote:
Nice! Eén van de weinige daar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb weer een fotogenieke moslim geschoten vandaag
[ afbeelding ]
Volgende keer kom ik langs. Ik ben nu net lekker mijn kamer aan het opruimenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
En eigen gemaakte lasagne, wie komt er eten?
Ja, maar dan moet je wel weten dat 'ie in de nachtstand staatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als iemand even de alarmcentrale gebeld had (deze bellen zelf ook meestal..) dan was er niks aan de hand geweest..
Er is een stukje Beijing waar er best veel rondlopen, en daar was ik vanmiddagquote:
Mwa, dat dacht ik ook altijd.. Maar hier komen ze ook steeds vaker niet door als het echt loos is.. Of je moet niet kunnen resetten of ze willen gewoon weer een envelopje afgevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel weten dat 'ie in de nachtstand staat. En ze moeten nog steeds komen al wordt er aan de alarmcentrale gemeld dat het loos alarm is.
Ok, niet met 3 wagens.. maar ze moeten nog steeds langskomen.
http://blog.flickr.net/en/2011/05/23/beijing-and-beyond/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Er is een stukje Beijing waar er best veel rondlopen, en daar was ik vanmiddagEn deze foto is gemaakt in een Moskee, daar kom je er meestal wel veel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |