Daar heb je met een groothoek juist meer plezier!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik ben an sich weg geïnteresseerd. Ik heb semi-eigen vervoer ter beschikking (klein autotje!) en zou vanuit Midden/Westelijk Noord Holland moeten komen. De eerste drie vallen voor mij waarschijnlijk af i.v.m. geen vakantie.
Voorlopig nog even alles onder voorbehoud. Wellicht valt er met het ouderlijk gezag nog te overlegen over een iewat groter voertuig (AX --> Volvo 240 sedan). Maar eerst nog even achter mijn telelensje aan.
Heb je op zich een punt... we kunnen altijd nog een tweede keer gaan... naar Zollverein bv als dit goed bevalt?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
juli augustus wordt lastig. September zou voor mij juist weer prima kunnen. Voor een landschapspark waar je ook avondfoto's wilt maken is een iets latere datum prettiger, dan kun je in de avondschemer nog prima fotograferen en nog op een redelijke tijd thuiskomen.
Voor mij is dat precies omgekeerd. 21 augustus start Parijs-Brest. In de maanden voordien moet ik er toch flink rekening mee houden, erna niet echt (ok de eerste weken wel met de zure benen).quote:Op maandag 23 mei 2011 15:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
In September begint het sportseizoen weer en wordt het weer heel erg druk in mijn weekenden.
Kan ik een lift reserverenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik ben an sich weg geïnteresseerd. Ik heb semi-eigen vervoer ter beschikking (klein autotje!) en zou vanuit Midden/Westelijk Noord Holland moeten komen. De eerste drie vallen voor mij waarschijnlijk af i.v.m. geen vakantie.
Voorlopig nog even alles onder voorbehoud. Wellicht valt er met het ouderlijk gezag nog te overlegen over een iewat groter voertuig (AX --> Volvo 240 sedan). Maar eerst nog even achter mijn telelensje aan.
Als ik ga welquote:Op maandag 23 mei 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
Kan ik een lift reserverenIk woon 15 km van Amsterdam af.
Vaderfiguur reageerde net nog niet positief... Kickdown op de snelweg was dus niet zo'n groot succes dat ik voor het eerst automaat reed.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wellicht valt er met het ouderlijk gezag nog te overlegen over een iewat groter voertuig (AX --> Volvo 240 sedan).
Daar zit ik op zich zo met de trein maar er gaat vast ook wel iemand vanuit Rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik ga mag je meerijden vanaf Eindhoven.
Goeie... geldt dat niet alleen voor stadscentra?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het met de Umweltzones daar?
quote:Seit dem 1. Oktober gilt auch für alle Besucher, die den Landschaftspark mit dem Auto erreichen wollen, dass ihr Auto mit einer "Feinstaubplakette" gekennzeichnet ist.
Wer den Landschaftspark Duisburg-Nord mit dem Auto erreichen will, muss sein Auto mit der "Feinstaubplakette" gekennzeichnet haben. Denn auch der Landschaftspark liegt in der Umweltzone Duisburgs, die im Luftreinhalteplan für das westliche Ruhrgebiet festgelegt wurde und zur Minderung der Feinstaub- und Stickstoffdioxidbelastung beitragen soll. Vielfältige Informationen zur Umweltzone und zur Beschaffung der Feinstaubplakette sind zu finden unter www.duisburg.de.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |