Dat ging niet, van de eerste dag waren het 70 foto's, waarvan de meeste de binnenkomst van de officiële gasten en de openingshandeling. En van gisteren 80 foto's van de open dag (in totaal had ik over beide dagen iets van 500 foto's gemaakt, dus an sich was ik wel blij met de opbrengst qua goede foto's)quote:
Neuh, Er mankeert te veel aanquote:
Ik vraag me dan weer af waarom jij dat weetquote:Op zondag 22 mei 2011 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vraag me af waarom er nu 8 mensen op kantoor aan 't werk zijn.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn veranderingsanalyse werken
Hmm. Herkenbaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
Hierom:
[..]![]()
Maar er ik krijg er niks zinnigs uit. Ben maar naar het opleidingsplan gegaan maar eigenlijk kan ik daar ook vrij weinig voor verzinnen op dit moment.
Nee, maar dat hebben we vanmorgen wel al gehad.quote:
Als het bij jou net zo hard waait als dat het hier nu doet dan is 115km wel een heel eind. Windkracht 6 hier en dat merkte ik aardig goed net op de fiets.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, nu eerst even een tijdje niets doen. Net 115 km gefietst
Ik ook ja. Tegen wind in was het wel even buffelen. Maar gewoon zo snel mogelijk gaan. Ik fiets dan liever 35 tegen wind in dan 25. Duurt alleen maar langer en het is niet minder zwaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als het bij jou net zo hard waait als dat het hier nu doet dan is 115km wel een heel eind. Windkracht 6 hier en dat merkte ik aardig goed net op de fiets.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn leven gewaagt voor deze foto. Moeder kwam achter me aan omdat ik wel erg dichtbij kwam. En die horens was ik toch wel bang voor.
[ afbeelding ]
Ik vond het ook al knap dat ie zich in zo een bocht kon vouwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alsof dat beest echt bewust even een gekke bek trekt voor je foto.
Hij zocht een website waar een semiprofessionele fotograaf zijn exif laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
Pas maar op ehh, anders kom ik in GC ook mijn Flickr spammen.
2e! Goed te zien hoe de wolken er op reageren. Bizarre lijnen enzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef Omniej het volgende:
Holy shit ik wil naar IJsland.![]()
[ afbeelding ]
(AFP)
[ afbeelding ]
(ANP)
Waarom hebben zij altijd van dat toffe natuurgeweld?
Ja dat zeg ik ouwe!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef Omniej het volgende:
Holy shit ik wil naar IJsland.![]()
[ afbeelding ]
(AFP)
[ afbeelding ]
(ANP)
Waarom hebben zij altijd van dat toffe natuurgeweld?
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Wiebeldak het volgende:
2e! Goed te zien hoe de wolken er op reageren. Bizarre lijnen enzo.
Dat lijkt wel een still uit bijvoorbeeld Avatar. Echt te mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga volgend weekend naar de top van deze berg:
[ afbeelding ]
Gaaf. Mag ik mee?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga volgend weekend naar de top van deze berg:
[ afbeelding ]
Een zonsopkomstfoto op die plek.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:23 schreef problematiQue het volgende:
We gaan als het niet te duur is op de berg overnachten, dus hopelijk zijn er dan dat soort plaatjes te maken.
Geweldige foto! Mooie kleuren ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn leven gewaagt voor deze foto. Moeder kwam achter me aan omdat ik wel erg dichtbij kwam. En die horens was ik toch wel bang voor.
[ afbeelding ]
Waar/wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:51 schreef SP22 het volgende:
Ze hebben me gevraagd of ik volgende week weer wil komen fotograferen.. Reiskosten vergoed!
De zwijntjes op de Veluwe?!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:51 schreef SP22 het volgende:
Ze hebben me gevraagd of ik volgende week weer wil komen fotograferen.. Reiskosten vergoed!
Rond 6 uur in de ochtend sta je daar dusquote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef SP22 het volgende:
Wie weet...neem volgende week wel mn statief mee iig! Maar ga voor de herten.. die komen het veld in en het licht in dus.
Kan je niet een keertje met m meelopen? Misschien kan ie je de hot-spots laten zien...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef SP22 het volgende:
Heb de boswachter gesproken vrijdag en hij gaf me meer kans in de avond.. Er waren vrijdag nog na zonsondergang mensen in de bos waardoor de herten nog niet tevoorschijn kwamen helaas.
Dat gevoel heb ik nou ook met m'n promotie...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Project afmaken en tentamens in de vakantie herkansen. Maar project wordt 'm gewoon niet.
qua plek was ik wel goed.. Weilanden aan de rand van het bos en hij zei ook dat daar normaal wel veel te zien was, maar doordat er nog mensen in het bos waren (na zonsondergang dus mag niet) lieten ze zich nog niet zien..quote:Op zondag 22 mei 2011 20:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je niet een keertje met m meelopen? Misschien kan ie je de hot-spots laten zien...
..........what's in a namequote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Timmos het volgende:
Aardig motor ongevalletje in Den Haag nu..
http://twitpic.com/517162
http://twitpic.com/517160
Zo, die heeft die hele paal plat gereden. Leeft hij nog?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Timmos het volgende:
Weet niet, is niet mijn regioquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo, die heeft die hele paal plat gereden. Leeft hij nog?
Ja bedanktquote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Weet niet, is niet mijn regio.. Volg de 112 ''collega's'' alleen maar.. http://twitter.com/#!/regio15/
Maar dacht, laat ik het hier eens neergooien aangezien het hier vaak genoeg gaat over ongevallen met de motor
Of de auto heeft die paal nog geraakt..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zo te zien heeft 'ie ook die paal geraakt.. hoop niet dat 'ie ertussen zat. Loopt dan meestal niet heel goed af.
quote:De bestuurder van de auto is ter plaatse aangehouden op verdenking van alcohol gebruik. Een test zal dit moeten bevestigen of ontkrachten.
Goed, levenslag OV dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
![]()
http://twitpic.com/517e0x
Frontaal geraakt zo te zien, met een beetje mazzel is 'ie eroverheen gevlogen en heeft daarna niks geraakt.
Dat zou echt kut zijn. Stel dat je een saus met witte wijn hebt gegeten bij je gerecht en je moet daarna naar huis rijden. Dan ben je ook al de sjaak.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
Was 't maar zo'n feest. Zal wel een rijontzegging van een jaar worden en 5 jaar voorwaardelijk ofzo.
Ze moeten 't gewoon doen zoals inIJsland
.
Toegestane alcoholpromillage: 0,00. Gepakt met alcohol? Inleveren rijbewijs, nooit meer terugkrijgen.
Toch kan het zijn dat je door dat soort dingen, of even een slokje wijn oid proberen, je rijbewijs kwijtmaakt. Kleinere hoeveelheden toestaan, ben ik mee eens. Maar totaal verbieden? Onrealistisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Daar zit geen alcohol meer in, die is al lang verdampt tegen de tijd dat jij die saus naar binnen werkt.
Sowieso zijn zulke kleine hoeveelheden toch niet meetbaar.
Laten we zeggen dat een slok wijn 50ml is. Google zegt dat wanneer je 75kg weegt je zo'n 53 liter lichaamsvocht hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch kan het zijn dat je door dat soort dingen, of even een slokje wijn oid proberen, je rijbewijs kwijtmaakt. Kleinere hoeveelheden toestaan, ben ik mee eens. Maar totaal verbieden? Onrealistisch.
En als je alcohol totaal gaat verbieden zou je hetzelfde kunnen eisen van de max. snelheid.
Ga ik niet eens serieus op inquote:Laten we eerlijk zijn, de kans dat deze motorrijder te snel reed is groot.
De brandweer was in elk geval snel ter plaatse.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Timmos het volgende:
De RAWs van je motorongeval ook al kwijtquote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
Ik beloof jullie dat ik nooit zo op de foto's kom.
7 uur hierquote:Op maandag 23 mei 2011 09:14 schreef Doodkapje het volgende:
Veel te mooi weer,... zo na het weekend is 9:00 toch best vroeg
Sterkte met de werkweek allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |