Oh jezus dat is ook die aandachtshoer die dr hamsters afmaakte om er een tas ofzo van te makenquote:
Haar kat!!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jezus dat is ook die aandachtshoer die dr hamsters afmaakte om er een tas ofzo van te maken
Ik ben geen volksheld, eerder een slachtoffer van de huidige samenleving die zich terugvecht...quote:
Ik wil een sjieke vuilniszak van haar vel maken. En er dan de bezoedelde hamsterbakvulling in gooien.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jezus dat is ook die aandachtshoer die dr hamsters afmaakte om er een tas ofzo van te maken
Jaaaa!! En dáár dan vervolgens een tasje van vlechten!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
ohjaaa, kutwijf, ik wil dr haren uit haar kop trekken
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil een sjieke vuilniszak van haar vel maken. En er dan de bezoedelde hamsterbakvulling in gooien.
ik een realdoll en die dan vakkundig laten vernederen door 6 langdurig gedetineerden. en die 6 mogen vooraf ook helemaal los gaan op d'r!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil een sjieke vuilniszak van haar vel maken. En er dan de bezoedelde hamsterbakvulling in gooien.
Mijn steun heb je broederquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen volksheld, eerder een slachtoffer van de huidige samenleving die zich terugvecht...
Moet kunnen toch? Als het kunst is, mag allesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaaa!! En dáár dan vervolgens een tasje van vlechten!
Met een beetje mazzel krijgen we ook nog subsidie voor! Nederlandquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? Als het kunst is, mag alles
jij ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik een realdoll en die dan vakkundig laten vernederen door 6 langdurig gedetineerden. en die 6 mogen vooraf ook helemaal los gaan op d'r!
ja, ik overdrijf altijd een beetje...quote:
Die had toch allemaal hamsters in balletjes gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht ik ook als eerste vanmiddag.
Roze trut met een hobbyraket.
Ja, die hamster zat toch in een balletje aan die parachute?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die had toch allemaal hamsters in balletjes gedaan
Daarom dacht ik eraan...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die hamster zat toch in een balletje aan die parachute?
Mijn steun heb je sowieso.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen volksheld, eerder een slachtoffer van de huidige samenleving die zich terugvecht...
ik vind het kortquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef alors het volgende:
4.24 ik dacht nog, dat is toch helemaal niet lang? toen Eric het zei... maar 4.24 deze ellende, ja dat is wel heel lang ja
Lekker idd..quote:
ik ook, heerlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen fuck aan, van dit soort metal word ik nerveus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |