SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
als je je veters kunt strikken mag je je aanmeldenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is trouwens daten voor hogeropgeleiden
Blij dat ik er niet meer aan kan meedoen, de studiebanken vond ik toch al oncomfortabel genoeg...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is trouwens daten voor hogeropgeleiden
Beiden moeten in dezelfde cel van 2 bij 2 opgeborgen worden. Om mens en samenleving te redden...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Mwah, valt nog mee. Het is iig wel beter dan Anouk.
Daar hebben we 'm weer!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beiden moeten in dezelfde cel van 2 bij 2 opgeborgen worden. Om mens en samenleving te redden...
als jij nou eens sterft hoef jij je er niet aan te ergerenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
De [naam artiest] zou [straf], dan [dood of ander lot waardoor we er geen last meer van hebben]-post.
zomaar? tis ome eric's afscheidsweekquote:
Ceequote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
De [naam artiest] zou [straf], dan [dood of ander lot waardoor we er geen last meer van hebben]-post.
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee maal min is een plus.
Doodsverwensing! Ban!
Ik wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja leuk en aardig hoor. ik zal hem niet missen.
rechtermuisknop > afbeelding opslaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ute-met-hamster.htmlquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missen
Tinkebel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ute-met-hamster.html
ja, maar dan is het maar een plaatje, en niet meer de avatar van Cee!quote:
Doe eens ff lief tegen Ofyles2quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |