als je je veters kunt strikken mag je je aanmeldenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is trouwens daten voor hogeropgeleiden
Blij dat ik er niet meer aan kan meedoen, de studiebanken vond ik toch al oncomfortabel genoeg...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is trouwens daten voor hogeropgeleiden
Beiden moeten in dezelfde cel van 2 bij 2 opgeborgen worden. Om mens en samenleving te redden...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Mwah, valt nog mee. Het is iig wel beter dan Anouk.
Daar hebben we 'm weer!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beiden moeten in dezelfde cel van 2 bij 2 opgeborgen worden. Om mens en samenleving te redden...
als jij nou eens sterft hoef jij je er niet aan te ergerenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
De [naam artiest] zou [straf], dan [dood of ander lot waardoor we er geen last meer van hebben]-post.
zomaar? tis ome eric's afscheidsweekquote:
Ceequote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
De [naam artiest] zou [straf], dan [dood of ander lot waardoor we er geen last meer van hebben]-post.
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee maal min is een plus.
Doodsverwensing! Ban!
Ik wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja leuk en aardig hoor. ik zal hem niet missen.
rechtermuisknop > afbeelding opslaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ute-met-hamster.htmlquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet blijven leven! anders ga ik je guitige avatar zo missen
Tinkebel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ute-met-hamster.html
ja, maar dan is het maar een plaatje, en niet meer de avatar van Cee!quote:
Doe eens ff lief tegen Ofyles2quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |