Maar het helpt je om te begrijpen hoe dingen in het heden tot stand zijn gekomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Ik ben niet goed in geschiedenis en ik vind het kut en saai etc
Ik begrijp best waar het voor helpt maar dat betekent niet dat het me interesseertquote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het helpt je om te begrijpen hoe dingen in het heden tot stand zijn gekomen.
Kut een saai heb je gelijk in, maar de examens geschiedenis zijn zó oppervlakkig dat het niet lastig kan zijn. Je hoeft de stof nog niet eens gedetailleerd te kennen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Ik ben niet goed in geschiedenis en ik vind het kut en saai etc
Dat ze niet gedetailleerd zijn maakt ze nog niet oppervlakkig. Ik vind oppervlakkig juist als er naar jaartallen en dat soort onzin wordt gevraagd. Terwijl het belangrijker is het hoe en waarom en oorzaken en gevolgen te begrijpen. Dat je de details niet kent maakt niet uit, je begrijpt het dan wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef -tape- het volgende:
[..]
Kut een saai heb je gelijk in, maar de examens geschiedenis zijn zó oppervlakkig dat het niet lastig kan zijn. Je hoeft de stof nog niet eens gedetailleerd te kennen.
quote:klacht
Naam: pietje - Datum:19-05-2011 12:20
ik vond dit echt een pragmatisch examen. Ik zat heletijd te confabuleren. Ik werd er wel een beetje megalomaan van.Is het nou echt de bedoeling om mensen te laten epibreren. Ik vind het best een beetje insubordinatie aan het worden wat jullie hier doen. Ik zat thuis met dactyloscopie na dit examen. Wanneer gaan jullie nou een reciproke interdependentie houden. Ik heb nog een ding te zeggen interveniëren dat moeten jullie doen!
VMBO-bb
Heb die van Vietnam inderdaad al sinds gisteren ofzo open staan in een word bestandje maar ga hem pas vanavond lezen als ik alles heb gedaan van Vietnamquote:Op zondag 22 mei 2011 13:42 schreef Etsu het volgende:
Snuf, je moet die gs samenvatting van nothingwoman (zie gstopic) echt gebruiken. Heel helder en duidelijker dan syllabus of eigen boekaanrader
Onze SE's waren echt heel hoog niveau hoor! Wij hebben wel echt een heel goede en aardige lerares. Maar Geschiedenis examens zijn echt niet oppervlakkig hoor, als je gewoon de tekst leest dan kun je niet echt alles beantwoorden, je moet het wel wat meer begrijpen en verbanden zienquote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef -tape- het volgende:
[..]
Kut een saai heb je gelijk in, maar de examens geschiedenis zijn zó oppervlakkig dat het niet lastig kan zijn. Je hoeft de stof nog niet eens gedetailleerd te kennen.
Oh oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Chai het volgende:
Volgens mij bedoelt hij met oppervlakkig niet zo moeilijk. En dat is ook wel zo als je makkelijk verbanden legt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vgs/bestanden/vgs10iivb.pdf
Dit examen is echt niet oppervlakkig te noemen hoor
"kuche" dinsdagquote:Op zondag 22 mei 2011 14:16 schreef Kaasrol het volgende:
5,2 voor proefexamen scheikunde
Dat wordt nog strijden morgen
Ja maar dan moet ik morgen toch nog leren?quote:
Donderdag wordt erger denk ik eigenlijk, maar met sk is het bijna allemaal weggezaktquote:Op zondag 22 mei 2011 14:21 schreef Gideon_92 het volgende:
en nu
maar dinsdag is de echte slag! (en donderdag natuurkunde)
echt he. geen happy endings sowiesoquote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik vind het zo jammer aan D&S dat het eerst zo positief begint en zo, en dan die achteruitgang, en als ik dat dan moet leren, zit ik echt zo van mwuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |