in de 3rde had ik echt nog geen idee of ik iets met wiB of niet ging doen hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 13:09 schreef -tape- het volgende:
Als je niets gaat doen met wiskunde later, hoezo zou je het jezelf moeilijker maken door wiskunde B te kiezen?
Als je goed bent ik Wiskunde zie ik het probleem niet. Dan kan je makkelijke hoge cijfer scoren.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:09 schreef -tape- het volgende:
Als je niets gaat doen met wiskunde later, hoezo zou je het jezelf moeilijker maken door wiskunde B te kiezen?
calprgrmquote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heeft iemand nog goede natuurkunde bestandjes?
fix'dquote:Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Ezell het volgende:
Na een half uur kloten met de printer heb ik eindelijk mijn samenvattingen uitgeprint. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de middag heb geleerd.![]()
Dit is écht een aanrader. Gebruik het al jaren:quote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heeft iemand nog goede natuurkunde bestandjes?
Je leert ook alleen 's avonds en 's nachtsquote:Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Ezell het volgende:
Na een half uur kloten met de printer heb ik eindelijk mijn samenvattingen uitgeprint. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de middag heb geleerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |