quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef AchmedJan het volgende:
Trouwens we zijn al ruim over de reeks van vorig jaar heen
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Flitskikker het volgende:
Gooeedemorgen!
Heeft iemand de methode Stevin? Zoja, weet iemand welke hoofdstukken vervallen?
Ik hoop tot iets na de uitslagquote:Op zondag 22 mei 2011 12:27 schreef -tape- het volgende:
Duurt het EXA forum tot de uitslag, 16 juni, of 27 mei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef Wabo het volgende:
Moet je Ho Chi Minh ook leren? snap der echt niets van... :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]![]()
Geschiedenisquote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef emzor1994 het volgende:
Ho Chi Minh is nogal de rode draad in dat hele Vietnam verhaal.. (rode draad.. wat een mooie woordspeling, aangezien het een communist was)
Gangsta.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:37 schreef -tape- het volgende:
Ik heb een samenvatting van 15 pagina's voor D&S en 7 voor Vietnam. Komt goed. Easy. Shit.
Yo.
Ik 11.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:37 schreef -tape- het volgende:
Ik heb een samenvatting van 15 pagina's voor D&S en 7 voor Vietnam. Komt goed. Easy. Shit.
Yo.
Dan moet je wel je flaptop van de voeding af halenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:37 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht tot m'n laptop leeg is, dan ga ik leren.
Dan kan ik niet meer laptoppen.
Heb ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dan moet je wel je flaptop van de voeding af halen
Geen idee. Syllabus geprint.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Faka met jou dan?
[..]
Ik ben trots. Lettertype 8 denk?
Het is al middag.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
BaasD terug na 40 SC's
En goedemorgen allemaal
Soberzo wiskunde avond van te voren alle terugblikken doornemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef Ezell het volgende:
Vandaag te laat opgestaan, dus ik sla Wiskunde A over. Het is tijd om 45 bladzijdes met geschiedenis uit mijn hoofd te leren.
Ik vergeet die dingen van wiskunde altijd, dus ik weet niet of dat bij mij gaat lukken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soberzo wiskunde avond van te voren alle terugblikken doornemen.
Zo uitgebreid vond ik die boeken van getal en ruimte niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar ik vergeet die dingen altijd na een tijdje.
formules bij kansverdeling???quote:Op zondag 22 mei 2011 12:59 schreef Joosterd het volgende:
Formules maken bij kansverdelingen is zo brak uitgelegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |