De tijd vliegt als je aan het handkarren bent!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
huhnet was het nog 3 u en nu al bijna 4... Wtf
Bedtijd. Zag pas net btw dat vorig topic een naamtopic was
![]()
Truste![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 08:07 schreef morgane het volgende:
Oef...volgens mij heb ik voor het eerst in m'n leven een kater
Wat de fuck. Sommige mensen snappen de lazy sunday nietquote:Op zondag 22 mei 2011 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen vanuit EmmenLig lekker in bed serie te kijken terwijl IB zijn wiskunde huiswerk maakt.. Zo nog even zwemmen en / of in het bubbelbad
Wel krom heb je een lazy sunday arrangement, moet je voor 10.00 ontbijtendachten daarna nog te gaan slapen maar dat werkt niet zo
Goed bezig. Ik zie je gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 10:55 schreef morgane het volgende:
Ik heb m'n beweging voor vandaag ook wel weer gehad. M'n konijn had net blijkbaar ergens in de kamer een stuk plastic gevonden, een koekjesverpakking ofzo. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij het lekker opknabbelt, dus ik wou het afpakken. Daar was meneer het niet mee eens. Heb meerdere rondjes door de kamer gerend achter dat beest aanmaar het is gelukt!!
Binnen een week is hier de keyfactor van het probleemquote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik snap die dropdown niet.. Dat het eerst 3-4 uur is en dan 2 uur wordt kan ik ergens nog begrijpen.. Maar niet van 3-4 naar 50 min
Een batterij altijd op de stroom houden is slecht voor de batterij ben ik bang.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had ik dan toch iedere keer de batterij er uit moeten halen? En zonder batterij moeten werken? of boeit dat niet?
En toch lees je overal dat dat met de huidige accus geen zak uit zou moeten makenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Een batterij altijd op de stroom houden is slecht voor de batterij ben ik bang.
Zou niet moeten neequote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En toch lees je overal dat dat met de huidige accus geen zak uit zou moeten maken
Hmm nee, muziek doet me niet veel. Dit is dan wel weer lekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 09:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik val niet op blond, maar doe mij de tweede van rechts maar.
En lekker hitjes voor de zondagochtend:
Maar da's toch irritant? Je hebt juist een laptop zodat je beweeglijk bent, niet zodat je alsnog aan een snoer kan zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet dat ik een nieuwe batterij ga kopen ofzo.. Ik hoef hem toch niet meer mee naar college te nemen en als ik hem dus anders nodig heb kan ik de kabel gewoon meenemen (komen ook op de uni steeds meer stopcontacten) maar ik vind het gewoon vreemd
quote:
http://www.ibood.com/nl/n(...)ursus_met_Challenge/quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[21 April] Nijmegen meet: met de 3B's! BBq Bier en geBrät
Dat was dat traject waar die patser eind van de avond showoff liep te spelen, neem ik aan. Dat was dan nog het leukste geweest ja, want de rest was vrij matig.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)ursus_met_Challenge/
Ze hebben hem uitgebreid met een race waarin je na de dag de snelste tijd moet zetten. Dat had ik nou wel weer tof gevonden
mag je gratis bijrijders meenemenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was dat traject waar die patser eind van de avond showoff liep te spelen, neem ik aan. Dat was dan nog het leukste geweest ja, want de rest was vrij matig.
Gelukkig ga ik binnenkort voor die andere cursus. Stuk duurder en met eigen voiture, maar daardoor wel zeer leerzaam!
Dat zou zomaar kunnen. Zou je mee willen dan? Mag je wel geen meter rijdenquote:
Dus dat cardio schema van je werktquote:Op zondag 22 mei 2011 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
hallo ik ben 10 kilo kilo kwijtscheelt niks meer nu
en daarbij, het is natuurlijk een eer om mij als bijrijder te hebben!
opzich wel grappigquote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Mikkie het volgende:
Tien kilo kwijt? Zhe fack! Je probeert dus echt op je voeding te letten? En je gaat natuurlijk fucking veel sporten de laatste tijd.
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Zou je mee willen dan? Mag je wel geen meter rijden.
welk cardio schemaquote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus dat cardio schema van je werktHoe lang heb je daar over gedaan?
Of heb je huisliposuctie met je stofzuiger gedaan ofzo
wat werk je op een gemiddelde dag zoal naar binnen?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ook 10 kilo kwijt. Probeer het al een poosje maar ik krijg maar geen structuur en had door alle tentamens mezelf geen tijd gegund om te gaan sporten.. dat ga ik van de week wel doen!
Zo.n weekend als dit helpt ook niet echt mee. Maar als ik mezelf hier in de spiegel zie ( thuis hebben we geen grote spiegel) word ik niet echt vrolijk....
Klinkt misschien flauw, maar je bent er helemaal zelf bij en dit is puur het zoeken van excuses. Als je per se wil, dan kan het. Het is de kunst om je ook niet alles te ontzeggen. Ik probeer ook wel gezond te doen, maar laat me feestjes e.d. niet ontzeggen. Dan pimpel ik gewoon door en op het werk eet ook gewoon friet mee. Daardoor raak je niet heel veel kwijt in korte tijd, maar hou je voor jezelf wel het plezier in. Op lange termijn merk je het echter wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ook 10 kilo kwijt. Probeer het al een poosje maar ik krijg maar geen structuur en had door alle tentamens mezelf geen tijd gegund om te gaan sporten.. dat ga ik van de week wel doen!
Zo.n weekend als dit helpt ook niet echt mee. Maar als ik mezelf hier in de spiegel zie ( thuis hebben we geen grote spiegel) word ik niet echt vrolijk....
Een oefening doen met Yashaaa voor je minor?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan trouwens wel een leuke oefening met je doen voor mijn minor yashi
Het was niet bedoeld als zoeken van excuses. Weet zelf ook wel dat je niet afvalt door op je kont te blijven zitten. Heb alleen voor mijn gevoel niet de tijd gehad om te gaan sporten toen ik met tentamens bezig was. Nu ben ik klaar en ben ik het ook echt zat en ga ik dus wel aan de gang!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Goed busy swarmi! Levert dat nog iets op bij de chickies?
En zou je echt mee willen naar die training? Is op zich geen probleem maar dan moet ik even informeren hoe of wat met de kosten (ontvangst, lunch enzo zijn inbegrepen bij mij). Het is 31 mei, de hele dag. Kun je beetje meekijken en van de tips profiteren
[..]
Klinkt misschien flauw, maar je bent er helemaal zelf bij en dit is puur het zoeken van excuses. Als je per se wil, dan kan het. Het is de kunst om je ook niet alles te ontzeggen. Ik probeer ook wel gezond te doen, maar laat me feestjes e.d. niet ontzeggen. Dan pimpel ik gewoon door en op het werk eet ook gewoon friet mee. Daardoor raak je niet heel veel kwijt in korte tijd, maar hou je voor jezelf wel het plezier in. Op lange termijn merk je het echter wel.
En, waar gaat het over?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:21 schreef Sander het volgende:
Also, twee wildvreemden tegenover me gaan zo ruzie maken, zit in de trein. Ze kennen elkaar ook niet.
Hij heeft een nieuwe digitale camera met gezichtsherkenning die hij maar niet uit krijgt dus hij zit te kloten met de instellingen en zwaait hem bij wijze van proef die camera langs de andere treinreizigers. Eén vrouw is daar absoluut niet van gediend want ze vindt het vies als mensen zomaar lenzen op haar richten (quote:
En dat komt nu weer over als excuusquote:Op zondag 22 mei 2011 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als zoeken van excuses. Weet zelf ook wel dat je niet afvalt door op je kont te blijven zitten. Heb alleen voor mijn gevoel niet de tijd gehad om te gaan sporten toen ik met tentamens bezig was. Nu ben ik klaar en ben ik het ook echt zat en ga ik dus wel aan de gang!
Helemaal waar, scheelt een stuk aan snoepen. Meeste mensen kunnen echter slecht ontbijten. Zelf gelukkig geen last van, kan 's ochtends echt veel wegkrijgenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Want het ontbijt schijnt je snackgedrag voor de rest van de dag te bepalen.. Las ook ergens dat je beter kan ontbijten met 2 gebakken eieren en donkerbruin brood dan met een bakje cornflakes
Helemaal stoppen is niet echt handigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
als ik het zo hoor 1 gratis tip: stop met eten
Ah oke! Dan is onze huidige tafel inderdaad een stukje kleinerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef Californium het volgende:
@ yashaaa: deze volgens mij (in zwartbruin dus)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40176846
Je kan een cursus volgen bij de USC met je sportkaart...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is goedkoper om een 12 baden kaart te nemen dan een kwartaalgebeuren zag ik toen straks.. Als je van plan bent om 2 keer per week te gaan heb je met een twaalfbaden kaart 6 weken voor 38 euro ofzo.. dus 12 weken is 80 euro en een kwartaalkaart is 96 euro ofzo
als je 3x zwemt is ie goedkoper, 2x maakt het niet uitquote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is goedkoper om een 12 baden kaart te nemen dan een kwartaalgebeuren zag ik toen straks.. Als je van plan bent om 2 keer per week te gaan heb je met een twaalfbaden kaart 6 weken voor 38 euro ofzo.. dus 12 weken is 80 euro en een kwartaalkaart is 96 euro ofzo
Fok zwemclubquote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Difficult het volgende:
Laatste keer dat ik heb gezwommen is geloof ik 3 jaar geleden, moet maar eens een keer kijken of ik het nog kan
Ja maar dat is dan maar weer één keer in de week.. En ik hoef niet zo nodig de vlinderslag te leren ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kan een cursus volgen bij de USC met je sportkaart...
Jah oke... Maar wel gratisquote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan maar weer één keer in de week.. En ik hoef niet zo nodig de vlinderslag te leren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |