Een oefening doen met Yashaaa voor je minor?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan trouwens wel een leuke oefening met je doen voor mijn minor yashi
Het was niet bedoeld als zoeken van excuses. Weet zelf ook wel dat je niet afvalt door op je kont te blijven zitten. Heb alleen voor mijn gevoel niet de tijd gehad om te gaan sporten toen ik met tentamens bezig was. Nu ben ik klaar en ben ik het ook echt zat en ga ik dus wel aan de gang!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Goed busy swarmi! Levert dat nog iets op bij de chickies?
En zou je echt mee willen naar die training? Is op zich geen probleem maar dan moet ik even informeren hoe of wat met de kosten (ontvangst, lunch enzo zijn inbegrepen bij mij). Het is 31 mei, de hele dag. Kun je beetje meekijken en van de tips profiteren
[..]
Klinkt misschien flauw, maar je bent er helemaal zelf bij en dit is puur het zoeken van excuses. Als je per se wil, dan kan het. Het is de kunst om je ook niet alles te ontzeggen. Ik probeer ook wel gezond te doen, maar laat me feestjes e.d. niet ontzeggen. Dan pimpel ik gewoon door en op het werk eet ook gewoon friet mee. Daardoor raak je niet heel veel kwijt in korte tijd, maar hou je voor jezelf wel het plezier in. Op lange termijn merk je het echter wel.
En, waar gaat het over?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:21 schreef Sander het volgende:
Also, twee wildvreemden tegenover me gaan zo ruzie maken, zit in de trein. Ze kennen elkaar ook niet.
Hij heeft een nieuwe digitale camera met gezichtsherkenning die hij maar niet uit krijgt dus hij zit te kloten met de instellingen en zwaait hem bij wijze van proef die camera langs de andere treinreizigers. Eén vrouw is daar absoluut niet van gediend want ze vindt het vies als mensen zomaar lenzen op haar richten (quote:
En dat komt nu weer over als excuusquote:Op zondag 22 mei 2011 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als zoeken van excuses. Weet zelf ook wel dat je niet afvalt door op je kont te blijven zitten. Heb alleen voor mijn gevoel niet de tijd gehad om te gaan sporten toen ik met tentamens bezig was. Nu ben ik klaar en ben ik het ook echt zat en ga ik dus wel aan de gang!
Helemaal waar, scheelt een stuk aan snoepen. Meeste mensen kunnen echter slecht ontbijten. Zelf gelukkig geen last van, kan 's ochtends echt veel wegkrijgenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Want het ontbijt schijnt je snackgedrag voor de rest van de dag te bepalen.. Las ook ergens dat je beter kan ontbijten met 2 gebakken eieren en donkerbruin brood dan met een bakje cornflakes
Helemaal stoppen is niet echt handigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
als ik het zo hoor 1 gratis tip: stop met eten
Ah oke! Dan is onze huidige tafel inderdaad een stukje kleinerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef Californium het volgende:
@ yashaaa: deze volgens mij (in zwartbruin dus)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40176846
Je kan een cursus volgen bij de USC met je sportkaart...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is goedkoper om een 12 baden kaart te nemen dan een kwartaalgebeuren zag ik toen straks.. Als je van plan bent om 2 keer per week te gaan heb je met een twaalfbaden kaart 6 weken voor 38 euro ofzo.. dus 12 weken is 80 euro en een kwartaalkaart is 96 euro ofzo
als je 3x zwemt is ie goedkoper, 2x maakt het niet uitquote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is goedkoper om een 12 baden kaart te nemen dan een kwartaalgebeuren zag ik toen straks.. Als je van plan bent om 2 keer per week te gaan heb je met een twaalfbaden kaart 6 weken voor 38 euro ofzo.. dus 12 weken is 80 euro en een kwartaalkaart is 96 euro ofzo
Fok zwemclubquote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Difficult het volgende:
Laatste keer dat ik heb gezwommen is geloof ik 3 jaar geleden, moet maar eens een keer kijken of ik het nog kan
Ja maar dat is dan maar weer één keer in de week.. En ik hoef niet zo nodig de vlinderslag te leren ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kan een cursus volgen bij de USC met je sportkaart...
Jah oke... Maar wel gratisquote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan maar weer één keer in de week.. En ik hoef niet zo nodig de vlinderslag te leren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |