abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97151548
dat wat mikkie zegt
ik onthou me ook niet van plezierige dingen maar ben wel bewust van het feit of dingen de moeite waard zijn ;) + dat 3x per avond standaard 16 bier daar niet aan mee werkt, daar ben ik dus ook per direct mee gestopt :P nu is het 1 of 2 avonden per week hooguit 4 glazen en dan is t ook leuk geweest
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_97151560
ik kan trouwens wel een leuke oefening met je doen voor mijn minor yashi :P
swarma spam hoer
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 13:27:01 #53
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97151591
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan trouwens wel een leuke oefening met je doen voor mijn minor yashi :P
Een oefening doen met Yashaaa voor je minor? :+ _O-
Oude viespeuk! :D
  zondag 22 mei 2011 @ 13:27:42 #54
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_97151613
Oh dat doe ik dan weer niet. Ik borrel lekker door op m'n feestavonden en tetter dan ook makkelijk 20+ bier en een broodje döner naar binnen :D.

Daarentegen heb ik dan ook dagen dat ik ontbijt met een bak yoghurt, lunch met twee broodjes met kipfilet en 's avonds een eenvoudinge maaltijd eet.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_97151809
Afvallen of aankomen in beide gevallen moet je gewoon consequent zijn in je eetgewoontes
pi_97153177
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Goed busy swarmi! Levert dat nog iets op bij de chickies? :P

En zou je echt mee willen naar die training? Is op zich geen probleem maar dan moet ik even informeren hoe of wat met de kosten (ontvangst, lunch enzo zijn inbegrepen bij mij). Het is 31 mei, de hele dag. Kun je beetje meekijken en van de tips profiteren :D

[..]

Klinkt misschien flauw, maar je bent er helemaal zelf bij en dit is puur het zoeken van excuses. Als je per se wil, dan kan het. Het is de kunst om je ook niet alles te ontzeggen. Ik probeer ook wel gezond te doen, maar laat me feestjes e.d. niet ontzeggen. Dan pimpel ik gewoon door en op het werk eet ook gewoon friet mee. Daardoor raak je niet heel veel kwijt in korte tijd, maar hou je voor jezelf wel het plezier in. Op lange termijn merk je het echter wel.
Het was niet bedoeld als zoeken van excuses. Weet zelf ook wel dat je niet afvalt door op je kont te blijven zitten. Heb alleen voor mijn gevoel niet de tijd gehad om te gaan sporten toen ik met tentamens bezig was. Nu ben ik klaar en ben ik het ook echt zat en ga ik dus wel aan de gang!
  zondag 22 mei 2011 @ 14:21:17 #57
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97153473
Ik let sowieso erg op wat ik eet, ik heb eigenlijk nooit wat te snaaien in huis (dat vreet ik zo weg) en ik maak de laatste tijd veel tijd om te sporten :). Dus geen snacks kopen.

Also, twee wildvreemden tegenover me gaan zo ruzie maken, zit in de trein. Ze kennen elkaar ook niet. :')
  zondag 22 mei 2011 @ 14:33:59 #58
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_97153926
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:21 schreef Sander het volgende:
Also, twee wildvreemden tegenover me gaan zo ruzie maken, zit in de trein. Ze kennen elkaar ook niet. :')
En, waar gaat het over? :)
Vijf sterren microgolfovenkok
  zondag 22 mei 2011 @ 14:39:53 #59
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97154132
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:33 schreef Meesterchef het volgende:

[..]

En, waar gaat het over? :)
Hij heeft een nieuwe digitale camera met gezichtsherkenning die hij maar niet uit krijgt dus hij zit te kloten met de instellingen en zwaait hem bij wijze van proef die camera langs de andere treinreizigers. Eén vrouw is daar absoluut niet van gediend want ze vindt het vies als mensen zomaar lenzen op haar richten ( :? ), dus of meneer alstublieft op kan joden. Hij vindt dat ze niet moet zeiken, laat hem lekker kutten met die camera maar hij zal hem niet meer langs haar plofkop halen want zo'n grote hoeklens heeft hij toch niet dus dat werkt toch niet.

Inmiddels is de vrouw boos elders gaan zitten :')
pi_97154252
kwam die fotograaf ff scherp uit de hoek :p
swarma spam hoer
pi_97154803
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Het was niet bedoeld als zoeken van excuses. Weet zelf ook wel dat je niet afvalt door op je kont te blijven zitten. Heb alleen voor mijn gevoel niet de tijd gehad om te gaan sporten toen ik met tentamens bezig was. Nu ben ik klaar en ben ik het ook echt zat en ga ik dus wel aan de gang!
En dat komt nu weer over als excuus :P Typen op telefoon is niet handig.. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik weet dat het onzin is dat ik mezelf geen tijd gun om te gaan sporten als ik moet leren, maar ik vind sporten niet leuk en als ik dan even niet hoef te leren wil ik ontspannen en daarom verzin ik inderdaad wel steeds excuses om niet te gaan sporten..
Daarmee ben ik nu klaar en dat bedoelde ik te zeggen in mijn allereerste post over dat ik wilde afvallen :P

Ga voortaan met IB en studiegenoot mee sporten (hun schema duurt nu tenminste nog maar een uur ipv 2 en half uur ofzo) en wil daarnaast denk ik ook gaan zwemmen ja.. Zo eens even zien wat dat kost.. Maar aan de andere kant besparen op je gezondheid is ook een no go dus :)

En tsjah het eetpatroon, als ik bedenk dat we vanavond weer uit eten moeten word ik al misselijk.. Daarom fijn dat we net ff gezwommen hebben, heb je iig weer wat lichaamsbeweging gehad :P

Verder ben ik gewoon een chipsaddict, en dat ik de afgelopen weken 2 a 3 keer per week een zak chips at helpt ook niet echt.. Maar ik kan die schap in de winkel (of beter gezegd kon) niet voorbij lopen zonder iets te pakken, en een zak paprikachips eet ik echt in één stuk leeg.. (bij gewone chips krijg ik op een gegeven moment wel een vol gevoel maar bij paprika gewoon niet)

IB en ik hebben gezegd dat we alleen nog chips in het weekend eten en dan 1 zak voor de 3 dagen.. Is het eerder op heb je gewoon pech.. Misschien moet ik daarom maar gewone chips halen ipv paprika :P

En we eten sowieso al een stuk minder vaak friet enzo, en minder sausjes bij het eten.. Dus we proberen er wel op te letten :D Nu nog bewegen en dan moet het goedkomen..
Ow en ontbijten als ik opsta en niet pas om 12.00 een keer.. Want het ontbijt schijnt je snackgedrag voor de rest van de dag te bepalen.. Las ook ergens dat je beter kan ontbijten met 2 gebakken eieren en donkerbruin brood dan met een bakje cornflakes :o
  zondag 22 mei 2011 @ 15:09:22 #62
192683 AMDB
Visionair.
pi_97154960
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Want het ontbijt schijnt je snackgedrag voor de rest van de dag te bepalen.. Las ook ergens dat je beter kan ontbijten met 2 gebakken eieren en donkerbruin brood dan met een bakje cornflakes :o
Helemaal waar, scheelt een stuk aan snoepen. Meeste mensen kunnen echter slecht ontbijten. Zelf gelukkig geen last van, kan 's ochtends echt veel wegkrijgen _O_
pi_97155031
Ik ben er zelf ook niet goed in, iig niet om 8 uur smorgens.. Dan pak ik meestal een glas optimel waar ik een shake mee maak :)
pi_97174049
als ik het zo hoor 1 gratis tip: stop met eten :P
swarma spam hoer
pi_97180197
@ yashaaa: deze volgens mij (in zwartbruin dus :P)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40176846

Over afvallen gesproken: ik wil er eigenlijk ook weer een paar kilo (3 ofzo ) vanaf...Dan ziet het er gewoon wat beter uit (strakker), maar ik vind mezelf niet te dik ofzo :P Ik eet ook gewoon gezond en ik fiets elke dag dus het gaat goed! Maar soms heb je van die dagen zoals vandaag dat ik uit eten ga enzo... maar dat vind ik ook lekker O+dus ik ontzeg het mezelf ook niet :) Nu dus net pas thuis van UB en uit eten :D

En ik wil ook weer gaan zwemmen binnenkort omdat ik het mis O+ heb vanaf mijn 4e ofzo tot mijn 17e elke week gezwommen en dat vond ik toch wel lekker :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_97180319
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
als ik het zo hoor 1 gratis tip: stop met eten :P
Helemaal stoppen is niet echt handig :') maar behoorlijk minderen met de snacks is wel een goed punt ja :)
pi_97180429
Het is goedkoper om een 12 baden kaart te nemen dan een kwartaalgebeuren zag ik toen straks.. Als je van plan bent om 2 keer per week te gaan heb je met een twaalfbaden kaart 6 weken voor 38 euro ofzo.. dus 12 weken is 80 euro en een kwartaalkaart is 96 euro ofzo :o
pi_97180503
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef Californium het volgende:
@ yashaaa: deze volgens mij (in zwartbruin dus :P)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40176846

Ah oke! Dan is onze huidige tafel inderdaad een stukje kleiner :)
pi_97180546
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is goedkoper om een 12 baden kaart te nemen dan een kwartaalgebeuren zag ik toen straks.. Als je van plan bent om 2 keer per week te gaan heb je met een twaalfbaden kaart 6 weken voor 38 euro ofzo.. dus 12 weken is 80 euro en een kwartaalkaart is 96 euro ofzo :o
Je kan een cursus volgen bij de USC met je sportkaart...
pi_97180610
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
als je 3x zwemt is ie goedkoper, 2x maakt het niet uit
swarma spam hoer
pi_97180722
Laatste keer dat ik heb gezwommen is geloof ik 3 jaar geleden, moet maar eens een keer kijken of ik het nog kan :P
  zondag 22 mei 2011 @ 22:57:54 #72
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_97180723
Ik ga in ieder geval slapen :W
  zondag 22 mei 2011 @ 22:58:14 #73
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_97180743
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Difficult het volgende:
Laatste keer dat ik heb gezwommen is geloof ik 3 jaar geleden, moet maar eens een keer kijken of ik het nog kan :P
Fok zwemclub :')
pi_97180795
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Californium het volgende:

[..]

Je kan een cursus volgen bij de USC met je sportkaart...
Ja maar dat is dan maar weer één keer in de week.. En ik hoef niet zo nodig de vlinderslag te leren ofzo :')
pi_97180926
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja maar dat is dan maar weer één keer in de week.. En ik hoef niet zo nodig de vlinderslag te leren ofzo :')
Jah oke... Maar wel gratis :P

Ik ga ook proberen deze week eens een uurtje fitness in te plannen.... Ik ben echt druk deze week...Maar moet eigenlijk wel eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')