Niet de paardenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:55 schreef Etsu het volgende:
Frikandellen
Echt smerig, er zit paardenvlees in.
Als je dat gaat doen hé..quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef TMartina het volgende:
Frikandellen in de diepvries hier. Ben aan het overwegen sneaky naar beneden de sneaken.
Ja, het is waar. Dat is gewoon lekker.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
YEAH
Je bent een van de weinigen hier die dat ook zalig vindt én van het vrouwelijk geslacht. Dit kan niet waar zijn
Ga gewoon beneden kip braden als een baas. Aanraderquote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef TMartina het volgende:
Frikandellen in de diepvries hier. Ben aan het overwegen sneaky naar beneden de sneaken.
Zo heb ik ook lang gedacht, heb het lang niet gegeten. Eén keer zei een vriend van me: 'care, dan zijn paardenvlees en koeiendarmen blijkbaar erg lekker'. En hij had gewoon gelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 01:55 schreef Etsu het volgende:
Frikandellen
Echt smerig, er zit paardenvlees in.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen hé..
[..]
Ja, het is waar. Dat is gewoon lekker.
Flinke sessiequote:Op zondag 22 mei 2011 01:56 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik wilde ook nog gaan leren van 1 tot half 3.. maar echt geen zin dus jammer dan.
wrm ngrrr ju miiquote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Haahhha Etsu soowmt3nnnn syn we mt zn 2n ov3rrr....![]()
:$
Dat kan jaquote:Op zondag 22 mei 2011 01:56 schreef TMartina het volgende:
Ja maar der zitten wat hindernis obstakels onderweg naar beneden. Btw iemand een idee hoe je frikandel klaar maakt zonder ehm, frituurapperaat? Kan je dat gewoon in de pan doen?
Hoe kan je die vleeslul nou als vrouw ontsmakelijk vinden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:57 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb dat nog nooit gegeten... vind het er gewoon onsmakelijk uitzien.
Kapsalon? Neem één hap en je smelt weg van de zaligheid.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:57 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb dat nog nooit gegeten... vind het er gewoon onsmakelijk uitzien.
Subtielquote:Op zondag 22 mei 2011 01:57 schreef TMartina het volgende:
[..]
Hoe kan je die vleeslul nou als vrouw ontsmakelijk vinden.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Kapsalon? Neem één hap en je smelt weg van de zaligheid.
Bij mij is niks extra, want ik was een typetje "zo weinig mogelijk vakken woeiquote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jawel ik moet bijna alles van bio nog en latijn alles. Grieks ook.... maar grieks en latijn zijn extra. Engels oefen ik 1 examen (vind leesteksten erg moeilijk, maar heb het afgelopen jaar redelijk wat teksten gedaan). Eerst natuurkunde morgen, dan nog even Grieks en bio.
Ik heb altijd een pak koekjes (quote:Op zondag 22 mei 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
Ik wil eten, maar ik heb niets te eten in mijn kamer. En paracetamol ga ik niet als avondsnack gebruiken..
Patat bakken in een waterkokerquote:Op zondag 22 mei 2011 01:56 schreef TMartina het volgende:
Ja maar der zitten wat hindernis obstakels onderweg naar beneden. Btw iemand een idee hoe je frikandel klaar maakt zonder ehm, frituurapperaat? Kan je dat gewoon in de pan doen?
Ja inderdaad... nouja dat wordt dus morgennachtquote:
Hé, kapsalonnetje halen in de stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |