Dat kan gewoon. Dat staat volgens mij ook in het regeerakkoord, dat ze dat gaan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:49 schreef TMartina het volgende:
[..]
Er bestaan geen minimum straffen atm in nederland.
Die moeten ze dus maken.
Dat is zeg maar, best rechtsstaatingrijpend.
Mooi, even goeie vrienden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat zij het allemaal wel doen. Maarre.. ik heb even geen zin om hierover te discusseren, dus ik houd erover op. Iedereen heeft recht op een eigen mening en ik ben het toevallig niet eens met die van jou.
Naar aanleiding van dat examen zei een docent dat iddquote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bio van havo was bijna alleen maar toepassing
Nee, we hebben te maken met iemand die weggaat omdat hij zijn zin niet kan krijgen.quote:
Kapsalonquote:
Nu?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
Hmm...oké. Ik ga nog even wat natuurkunde doornemen
Ach joh, flawless victoryquote:Op zondag 22 mei 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, we hebben te maken met iemand die weggaat omdat hij zijn zin niet kan krijgen.
Mij prima hoor.
Lekker.quote:
Ja, ik ook. Helaaaaaas.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook honger. Maar eerst slapen, eet over paar uurtjes wel.
Ja.quote:
Lol.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zou nu eigenlijk D&S doen en in plaats daarvan ben ik aan het discussierenVeel leuker natuurlijk, maar misschien kan ik dat beter volgend jaar doen, dan heeft het ook nog nut voor m'n opleiding...
YEAHquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef TMartina het volgende:
Frikandellen in de diepvries hier. Ben aan het overwegen sneaky naar beneden de sneaken.
Ik zou het ook niet vertrouwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
YEAH
Je bent een van de weinigen hier die dat ook zalig vindt én van het vrouwelijk geslacht. Dit kan niet waar zijn
Sowieso.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |