quote:
Had bij Top Gun eerder de karakternaam 'Charlie' verwacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef Sands het volgende:
D=Jerry Maguire![]()
E= Top Gun, Kelly McGillis?en
![]()
Uh...mooie poging maar neequote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Robby87 het volgende:
Is dit die scene uit The Dark Knight? Kan alleen Heath Ledger nog niet ontdekken.
Gollum is goed, ents niet (zitten niet in deze film)quote:Op zondag 22 mei 2011 11:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Bedoel je wezens als in individuele wezens (dus namen) of als een groep?
Gollum
Ents
Fuck, was vergeten dwergen uit te sluitenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:27 schreef tombolafan het volgende:
dwergen
elefaunten oid
uruk-hai
nazgul
ents
Gollum is een gemuteerde hobbitquote:Op zondag 22 mei 2011 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gollum is goed, ents niet (zitten niet in deze film)
trollen?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Fuck, was vergeten dwergen uit te sluiten
Anyway, zitten op 4!
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:29 schreef Haarklip het volgende:
Ents zitten nog niet in de eerste?
- Balrog
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:29 schreef Haarklip het volgende:
Ents zitten nog niet in de eerste?
- Balrog
je hebt gelijkquote:
Cavetroll idd, en goblins ook.quote:
Ja, maar ik wil deze film weten, en de naam van zijn karakter in deze filmquote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef Patch het volgende:
David Warren heet hij ofiets dergelijks.
Van o.a Titanic, TMNT 2 en van de remake van Planet of the Apes
Foei dus Patchquote:Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Gillingham het volgende:
[ afbeelding ]
* Hoe werkt het?
[ afbeelding ]
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
Jaquote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
Dit is volgens mij Titanic, is hij niet de " muscle man" van Billy Zane?
Die weet ik niet.quote:
nee, iets cryptischer alletweequote:
FireFox +1quote:
Hoe in F*** name kan je dat zo weten?quote:
Nogal bekende scene uit de filmquote:Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe in F*** name kan je dat zo weten?Ik was er van overtuigd dat het niet snel geraden zou worden
Jullie zijn te goedquote:
quote:X: Just making an observation.
Y: Yeah? Well I need your observations like I need a dick in my ass!
Geen foei, want ik gaf geen antwoord op de vraag...quote:
quote:X: I'm just weird that way.
quote:
Ja wel een beetje. Volgens imdb wel iig.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen foei, want ik gaf geen antwoord op de vraag...
-edit-
tenminste; ik dacht niet dat ik antwoord gaf op de vraag.
quote:
Tuurlijk wel, bijvoorbeeld, als diegene die dan meer dan 3 films post de intentie heeft om niet te antwoorden maar juist om de andere FMT-ers te helpen. En dat was ook mijn intentie. Door zijn naam ongeveer te geven en te vermelden waar hij nog meer in speelde.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Als er een film gevraagd wordt mag je geen 3 films opnoemen dus
Ik moet dit topic weer wat beter gaan volgen. Ik zie heel wat potentiële punten aan mij voorbij gaan.quote:
quote:
quote:
Dennis (quote:Op zondag 22 mei 2011 17:42 schreef wyccie het volgende:
Far from heaven![]()
Randy Quaid, Denzel Washington en Julianne Moore.![]()
![]()
![]()
Welke film?quote:In Engeland, aan het eind van de 19e eeuw, stopt de beeldschonemet werken voor een rijke familie. Zwanger van de zoon des huizes weigert ze nog langer te blijven in het kasteel en vlucht. Na de dood van haar zoon denkt ze het geluk te hebben gevonden in
, de zoon van de pastoor.
Op de avond van hun trouwdag ontdekthet afschuwelijke verleden van
en besluit haar te verlaten.
Nee, deze film is 20 jaar ouder dan de Mansfield Park die ik ken.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef Gillingham het volgende:
Heb de film denk ik wel gezien, maar weet het niet.
Even gokken: Mansfield Park?
Tess it is.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef HilarityEnsues het volgende:
Tess of d'Urbervilles? (Verder ken ik alleen Far From the Madding Crowd en The Mayor of Casterbridge, maar daarvan is de plot heel anders.)
En ja, het gaat om de films.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
Ah de films...
B All Stars
D White Men Can't Jump
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef wyccie het volgende:
A. Molly Ringwaldin Sixteen Candles?
B. iets van Jong Oranje?(zie onder)
C. Gosford Park?
E. Reese Witherspoonin Election?
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
E: Legally Blonde 2
F: Bad Boys 2(En ook niet deel 1)
quote:
Alicia Silverstone dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
En Brendan Fraser. Wie was ook al weer de love interest in die film?
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
En Brendan Fraser.Wie was ook al weer de love interest in die film?
FireFox1 + 1 (= FireFox2)quote:
In geen enkele F&F is er ooit een Corvette voorbij gekomen.quote:
Samuel +1quote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als het een remake is zal het wel 13 zijn.
fox+1quote:
You damn rightquote:
Vraag het aan Brian Austin Greenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dacht ik al, die kan namelijk wel goed overweg met poken. knuppels.
Nope. Nóg slechter.quote:
Ach ja, die heb ik wel gezien. Is een hele opzichtige (en slechte) moby dick variant. Maar hoe die heet?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach ja, die heb ik wel gezien. Is een hele opzichtige (en slechte) moby dick variant. Maar hoe die heet?
(H) of the Dragonsquote:
Hoe is H een clue voor age? Oh, wacht, sprak het net hardop uit.quote:
3.2 op imdbquote:
Ik heb op geen enkele manier een punt verdiend, lijkt me!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3.2 op imdb
Jullie hebben dus niets gemistDragon, vind je het erg als ik je geen punt geef? En wil je zo lief zijn om een nieuwe vraag te maken
quote:
Hehe nee, die rechter is een vrij bekende acteur. En er zitten nog aardig wat meer bekenden in deze film.quote:
Is die rechter Josh Brolin?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe nee, die rechter is een vrij bekende acteur. En er zitten nog aardig wat meer bekenden in deze film.
Lijkt erop, maar aangezien ik denk dat niet veel het weten, keur ik hem goed:quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef ShaoliN het volgende:
Till we meet a stranger ofzo. Kutfilm. Ik heb het niet zo op die Allen.
2 Snakes on a Plane?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:11 schreef ShaoliN het volgende:
Foto 1, is eigenlijk een open deur.
Foto 2 Prototype dubbeldekker (A380 achtig)
Foto 3 is een privejet
Die is goed.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
3 is Iron Man
Zo vervelend als je al die vliegtuigen al hebt gezien bij een vraag maken, maar ze nu niet meer kan plaatsen wanneer iemand anders ze vraagt
SEK +1quote:
Vast heel bekendquote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ook te zien in Iron Man 2, Shooter en 127 Hours.
Geen idee dan... ken weinig andere actrices met KM, Kate Moss, Katie Melua en dan... ?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kate is goed, mar andere gedeelte niet.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Van Rome he? Ik haak af, ben het vergeten.
Asap+1quote:Op maandag 23 mei 2011 15:14 schreef Asap het volgende:
Hostel? Dacht eraan toen ik House of Pain voor de grap zat te typen...
Ja die was niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
Mijn god wat een scene...![]()
Titel staat overigens al onder het geposte filmpje.
Oeps, maar goed de film was met Ghostface erin niet echt moeilijk te raden...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
Mijn god wat een scene...![]()
Titel staat overigens al onder het geposte filmpje.
Marlon hebben we gehad, die andere 2 zijn goed. De laatste is degene die het meest samen te vinden is met Marlon.quote:
Ik dacht dat hij Damon was... en dat ik die gast uit die serie op Veronica miste...quote:
Volgens mij is Ivory de tweede naam van Keenanquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is Ivory de tweede naam van Keenan
Baszh +1quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Baszh het volgende:
Damon is Major Payne
Laatste zal Shawn zijn, broer van Marlon
De meeste films die ik heb gezien hebben ongeveer het 10-voudige aan votes....quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef Baszh het volgende:
Titel? (Slechts 1712 votes imdb)
[ afbeelding ]
Goh, ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De meeste films die ik heb gezien hebben ongeveer het 10-voudige aan votes....
Dan blijven zo'nm beetje heel veel films overquote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef Baszh het volgende:
Action | Horror | Mystery | Sci-Fi | Thriller
Zo vaak komt ie niet langs hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weer? Jullie gokken vaak op die film, dat is wat anders
Niet door mij iigquote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, maar hij wordt wel vaak genoemd als er sci-fi achtige plaatje staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |