Tess it is.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef HilarityEnsues het volgende:
Tess of d'Urbervilles? (Verder ken ik alleen Far From the Madding Crowd en The Mayor of Casterbridge, maar daarvan is de plot heel anders.)
En ja, het gaat om de films.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
Ah de films...
B All Stars
D White Men Can't Jump
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef wyccie het volgende:
A. Molly Ringwaldin Sixteen Candles?
B. iets van Jong Oranje?(zie onder)
C. Gosford Park?
E. Reese Witherspoonin Election?
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
E: Legally Blonde 2
F: Bad Boys 2(En ook niet deel 1)
quote:
Alicia Silverstone dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
En Brendan Fraser. Wie was ook al weer de love interest in die film?
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
En Brendan Fraser.Wie was ook al weer de love interest in die film?
FireFox1 + 1 (= FireFox2)quote:
In geen enkele F&F is er ooit een Corvette voorbij gekomen.quote:
Samuel +1quote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als het een remake is zal het wel 13 zijn.
fox+1quote:
You damn rightquote:
Vraag het aan Brian Austin Greenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dacht ik al, die kan namelijk wel goed overweg met poken. knuppels.
Nope. Nóg slechter.quote:
Ach ja, die heb ik wel gezien. Is een hele opzichtige (en slechte) moby dick variant. Maar hoe die heet?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach ja, die heb ik wel gezien. Is een hele opzichtige (en slechte) moby dick variant. Maar hoe die heet?
(H) of the Dragonsquote:
Hoe is H een clue voor age? Oh, wacht, sprak het net hardop uit.quote:
3.2 op imdbquote:
Ik heb op geen enkele manier een punt verdiend, lijkt me!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3.2 op imdb
Jullie hebben dus niets gemistDragon, vind je het erg als ik je geen punt geef? En wil je zo lief zijn om een nieuwe vraag te maken
quote:
Hehe nee, die rechter is een vrij bekende acteur. En er zitten nog aardig wat meer bekenden in deze film.quote:
Is die rechter Josh Brolin?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe nee, die rechter is een vrij bekende acteur. En er zitten nog aardig wat meer bekenden in deze film.
Lijkt erop, maar aangezien ik denk dat niet veel het weten, keur ik hem goed:quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef ShaoliN het volgende:
Till we meet a stranger ofzo. Kutfilm. Ik heb het niet zo op die Allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |