sommige wijken hoef je echt niet in rond te lopen 's nachts hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Stationsbuurt als in Schilderwijk als in omgeving Doubletstraat?
Niet de meest fantastische wijk, maar heus wel veilig.
Sterker nog, geen enkele wijk in Nederland is echt gevaarlijk.
Hangt er vanaf. Welke dag en hoe je zelf bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
sommige wijken hoef je echt niet in rond te lopen 's nachts hoor
ken hier al zo een paar plekken opnoemen waar je als (niet-tuig)-blanke niet hoeft te laten zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Welke dag en hoe je zelf bent.
Noem een wijk dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef leeell het volgende:
sommige wijken hoef je echt niet in rond te lopen 's nachts hoor
merenwijk , maar jij ziet er ook niet uit als bedreiging/concurrentie bij de "inheemse populatie"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Noem een wijk dan?
Ik durf overal in Nederland op ieder tijdstip van de dag rond te lopen.
Zou je ook overal willen wonen? Zou je je ook overal prettig voelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Noem een wijk dan?
Er zijn wijken in Adam ZO waar zelfs de politie niet eens meer komt.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Noem een wijk dan?
idiootquote:quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Noem een wijk dan?
Er zijn wijken in Adam ZO waar zelfs de politie niet eens meer komt.....
ze gaat aan de The Hague University of Applied Sciences studeren (volgens mij gewoon een faculteit van Hogeschool Den Haag),quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Wokkel het volgende:
Waar gaat ze studeren? Veel studenten zitten richting Laakkwartier of de Rijswijkseweg als het vlakbij de HHS moet.
Had ik opzich niet eens over nagedacht, maar het ging voor alle duidelijkheid wel om het adres van de hogeschool zelf, niet het mogelijke toekomstige adres van mijn vriendinquote:Op zondag 22 mei 2011 17:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Jelloboy ? Ik heb het adres verwijderd.
Het lijkt mij niet raadzaam om op een publiek forum zomaar adresgegevens rond te laten slingeren
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:34 schreef LeNick het volgende:
Zeker niet met zo'n geile blonde Zweedse of Noorse damegoed gescoord, TS!
Ow zo !quote:Op zondag 22 mei 2011 17:26 schreef Jelloboy het volgende:
[..]
Had ik opzich niet eens over nagedacht, maar het ging voor alle duidelijkheid wel om het adres van de hogeschool zelf, niet het mogelijke toekomstige adres van mijn vriendin
haha ja mijn eigen vikingsvrouw, ik mag niet klagen Maar het is daar allemaal wat rustiger en milder dan in het nederland-tokkieland van 2011 he, dus ik ben wel (misschien iets te) voorzichtig met haarquote:Op zondag 22 mei 2011 17:34 schreef LeNick het volgende:
Zeker niet met zo'n geile blonde Zweedse of Noorse damegoed gescoord, TS!
maakt niet uit, bedankt voor het meedenken iig!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ow zo !
Ik kreeg namelijk een Topic Report waarin vermeld werd dat er een woonadres geplaatst was; ik had hem voor de zekerheid dus maar verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |