De val van het communisme is zo slecht nog niet toch?quote:
Nou nou...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek?
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef mlg het volgende:
Ik bedoel.. een communiste is ze, dat erkent ze zelf. Dan ben je toch een heel slecht mens, of ben ik nou zo gek? Haar wil opleggen aan anderen. Stel je eens voor...
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was ook wel een DM waarvan ik zou zeggen.....moet dat nou?
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen, integendeel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het nou niet uit het toetsenbord kwam van iemand die mensen op basis van een andere ideologie wil onderdrukken....
Right. Het betere ellebogenwerk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke ideologie? Individualisme? Daarmee onderdruk je geen mensen.
Van Rutte? Das waar ook. Goed dat ik dat weet. Du_ke zeikt altijd over wapens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet je nog, je mag je nu verdedigen tegen inbrekers
Waar zijn Vs en Koos en Dotcommunism, straks komt Whiskers nogquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |