Ik had APK nog gesmst dat we verbrand waren en hij stuurde terug 'Dat zal wel weer meevallen, pieperd!'.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn oogleden doen het nogMaar m'n armen enzo zijn echt felrood
Maar heb er net al aftersun op gesmeerd en dat voelt al een stuk beter
![]()
Nou hè, "de vriendinnetjes van *McWapper*"
Tell me about itquote:
Ja, dat zou jij wel willen weten hèquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef APK het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan die McWapper?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik had APK nog gesmst dat we verbrand waren en hij stuurde terug 'Dat zal wel weer meevallen, pieperd!'.Zeg het hem! Rood! Vuurrood! Auw!
quote:
Vuurrood!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had APK nog gesmst dat we verbrand waren en hij stuurde terug 'Dat zal wel weer meevallen, pieperd!'.Zeg het hem! Rood! Vuurrood! Auw!
Ja, anders vraag ik het toch niet, muppet!quote:
Ik wil dat gaarne met fotomateriaal wel weten ja.quote:
Niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef APK het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan die McWapper?
Dan zou je wrs zeggen 'Is dat hem nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil dat gaarne met fotomateriaal wel weten ja.
Hihihi, sorry, mijn laptop is stuk, ik moet weer afzwaaien!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, anders vraag ik het toch niet, muppet!
Ken me nie schele! Sowieso, mijn standaard is momenteel niet zo ontzettend hoogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou je wrs zeggen 'Is dat hem nou?'.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken me nie schele! Sowieso, mijn standaard is momenteel niet zo ontzettend hoog.
Ik zal de volgende keer een foto proberen te makenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken me nie schele! Sowieso, mijn standaard is momenteel niet zo ontzettend hoog.
Gawd, het is roze dus je vindt het leukquote:
Wat heb jij op, joh?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, het is roze dus je vindt het leuk.
Waarschijnlijk werkt ie niet. Alle andere kleuren wel, maar bij deze werken de pedalen alleen als je er eerst andere in zet en die zijn dan heel groot enzo
.
Nietusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gawd, het is roze dus je vindt het leuk.
Waarschijnlijk werkt ie niet. Alle andere kleuren wel, maar bij deze werken de pedalen alleen als je er eerst andere in zet en die zijn dan heel groot enzo
.
Zomg, je hebt een Game of Thrones UI!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiii. PotC 4 was leuk![]()
Ik zag een mooie roze auto voorbij komen hier
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zomg, je hebt een Game of Thrones UI!!
Pirates of the Caribbean! Ken je Johnny Depps.quote:
'PotC 4'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean! Ken je Johnny Depps.
Ik heb vandaag de afgelopen twee afleveringen gekeken (kan in Utrecht niet downloaden momenteelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jahij wordt binnenkort verder gepimpt maar die upload ik nog niet want ik wil niet spoileren voor mensen.
Jij bent te lang op vakantie voor een katquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef APK het volgende:
Wat kost dat trouwens per maand ongeveer, een kat?
Ik heb boek 1 bijna uit (ik ben er nou net achter van de maester en jon).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de afgelopen twee afleveringen gekeken (kan in Utrecht niet downloaden momenteel!) Die serie wordt echt steeds toffer
.
Het volgt de boeken ook wel aardig, zeker qua sfeer. Ik hou er van.
Daar ging jij dan toch op passen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent te lang op vakantie voor een kat
En wie past er dan op mijn dieren?quote:
Het lijkt mij slimmer om niet jou maar de eventuele kat te verplaatsenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
En wie past er dan op mijn dieren?
Of jouw kat in Bleiswijk? Dan kan het wel misschien
Ik heb de boeken een aantal jaar terug gelezen, dus ik moet er maar weer eens in beginnen. Weet ze niet meer zo ontzettend goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb boek 1 bijna uit (ik ben er nou net achter van de maester en jon).
Veel goeie kerels in de serie.
Ja dat zeggik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij slimmer om niet jou maar de eventuele kat te verplaatsen![]()
Aye.quote:
Ik heb serieus geen flauw idee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef APK het volgende:
Maar wat een pookie dus ongeveer kost p/m was mijn vraag enzo
Minder dan roken dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus geen flauw idee.
Alleen voer eigenlijk. En evt. dierenarts kosten.
Ik denk dat het er helemaal aan ligt wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef APK het volgende:
Maar wat een pookie dus ongeveer kost p/m was mijn vraag enzo
Ja, dat constante gekwelde filosofischequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Muis006 het volgende:
Maar Jon heeft wel 90% van zijn screentime zijn mond een beetje open en dat is raar.
Nee je hebt ook van die klimpalen dat zijn hele dorpenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef APK het volgende:
Krabplank/paal 7 t/m 1500 euro
Is dat dan een Alessi krabpaal ofzo?
Ah joh, voor hetzelfde geldt had Renly een teek, daar, en moest Loras hem verwijderen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat constante gekwelde filosofische. Kon ook niet echt een pic vinden waar ie leuk op lacht in de serie
.
Ja, en de naaktheid, dan word je toch een beetje ongemakkelijk als je met je ouders kijkt
. Net als bij de homoscene
.
Past goed bij die autoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je hebt ook van die klimpalen dat zijn hele dorpen
Hier, dit lijkt me wel iets voor bij jou thuis!
[ afbeelding ]
Jaaaa, die brokken, da's hier ook zo'n kostenpost.... mijn beestjes staan eigenlijk op vers, maar de oudste muts is GEK op brokken en moet koolhydraatarm eten, dus hup, orijen, en met je ogen dicht afrekenen bij Zooplusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het er helemaal aan ligt wat je zelf wil.
Als ik even mezelf neem met drie katten:
Verzekering: 16 euro per kat per maand
Vers vlees: ongeveer 30 euro in de maand
Graanvrije brokken: ongeveer 30 euro in de maand.
Kattengrit ook ongeveer 30 euro in de maand denk ik![]()
(Wat hou ik dat slecht bij)
En de eerste aanschaf van dingen is even naar
Kattenbak, krabpaal, eet en drinkbakjes, de kat zelf en het eventueel het chippen als dat nog niet is gedaan.
Johquote:
Wat waar hoe?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Joh
Ik moest trouwens wel lachen n.a.v. jouw reply nadat ik zei dat mijn collega ergens anders ging werken
Valt tegen hé als je het opsomt en uittelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Kattenbak, krabpaal, eet en drinkbakjes, de kat zelf en het eventueel het chippen als dat nog niet is gedaan.
Wat zei ik toen ook alweer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Joh
Ik moest trouwens wel lachen n.a.v. jouw reply nadat ik zei dat mijn collega ergens anders ging werken
Orijen, goed bezigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa, die brokken, da's hier ook zo'n kostenpost.... mijn beestjes staan eigenlijk op vers, maar de oudste muts is GEK op brokken en moet koolhydraatarm eten, dus hup, orijen, en met je ogen dicht afrekenen bij Zooplus...
Ik bestel sinds kort James Wellbeloved bij zooplus in Engeland en ik vind dat echt supervoer. Ze vinden het hier allemaal zo lekker en het scheelt nogal vergeleken bij orijenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa, die brokken, da's hier ook zo'n kostenpost.... mijn beestjes staan eigenlijk op vers, maar de oudste muts is GEK op brokken en moet koolhydraatarm eten, dus hup, orijen, en met je ogen dicht afrekenen bij Zooplus...
Ah, merciquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Thuus. Heb ik nog wat gemist hier?
Fok doet weer raar en ik ben moe, dus ik zal niet lang blijven hangen. Morgenvroeg om half 10 weer repetitie.
Dat is rozequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je hebt ook van die klimpalen dat zijn hele dorpen
Hier, dit lijkt me wel iets voor bij jou thuis!
[ afbeelding ]
Dan verzeker je je kat tegen dierenartskosten die hoog kunnen oplopen als er een keer iets echt mis is. Geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, merci![]()
Maar wat is een 'kattenverzekering' ?
Nou dan krijg je 120 dagen 'niet goed geld terug' garantie, en annuleringsverzekering enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, merci![]()
Hij is al weken gestoptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Roken opgeven om een kat te kunnen betalen lijkt mij een goed idee.
Heb je niet per ongeluk een ad blocker geinstalleerd zonder dat je het door had dan ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
@Greys: zal vast mijn computer zijn. Maar de hele layout en mijn knoppies zijn weer eens weg.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan krijg je 120 dagen 'niet goed geld terug' garantie, en annuleringsverzekering enzo.
Ook met adblocker werkt alles goed tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk een ad blocker geinstalleerd zonder dat je het door had dan ofzo?
Een verzekering voor de ziektekostenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, merci![]()
Nee, geen diefstal hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan verzeker je je kat tegen dierenartskosten die hoog kunnen oplopen als er een keer iets echt mis is. Geloof ikMaar Senes heeft raskatten, dus misschien is het ook een diefstal verzekering?
Oh da's ook niet slim, dan gaan ze die toch juist gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook met adblocker werkt alles goed tegenwoordig
Vind de verzekering best prijzig en heb me voorgenomen het geld apart te zetten wat ik eraan kwijt zou zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Een verzekering voor de ziektekosten
Ik heb een maandagmorgen Duitse herder en hij heeft me echt zoooo enorm veel gekost aan dierenartskosten ( had wel een complete roedel Duitse herders kunnen hebben van dat geld hahaha). Was het me allemaal waard hoor want ik hou zielsveel van mijn opaatje maar toen ik een kat nam heb ik me voorgenomen om ze te verzekeren. Als ze echt eens wat mankeren dan wil ik me niet hoeven afvragen of ik het geld wel op kan brengen om ze bijvoorbeeld te laten opereren.
Ik zei:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef Muis006 het volgende:
Wat zei ik toen ook alweer?
Ik kraam zoveel uit, ik onthoud niet eens de helft
En toen zei jij:quote:Ik had jouw tip overigens ter harte genomen door niet meer te schreeuwen en toen ging ze ergens anders werken
Toen zei ik:quote:HAHAHAdat leest heel grappig.
quote:Ergens anders as in niet meer naast mij maar een paar meter verder
Mja op onze beider pc's zitten ze (beide werkpc's) en alles doet het nu gelukkig want zonder knopjes is het best lastigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's ook niet slim, dan gaan ze die toch juist gebruiken?
Die laatste reply heb ik niet ontvangenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zei:
[..]
En toen zei jij:
[..]
Toen zei ik:
[..]
Serieus? Wat een bitch dan die assistentequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind de verzekering best prijzig en heb me voorgenomen het geld apart te zetten wat ik eraan kwijt zou zijn.
Maar gister stond er iemand met een kat en diegene werd publiekelijk vernederd door de assistente omdat ze in termijnen moest gaan afbetalen, zo sneu.
Ik zal eens kijken wat daarin zitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik bestel sinds kort James Wellbeloved bij zooplus in Engeland en ik vind dat echt supervoer. Ze vinden het hier allemaal zo lekker en het scheelt nogal vergeleken bij orijen
ET eet sinds ze aan haar gebitje is geholpen ook ineens vers
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roken opgeven om een kat te kunnen betalen lijkt mij een goed idee.
orijen wilden ze hier niet, Arcana ook niet, Porta21 sensitive wilden ze ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat daarin zitDe oudste is er heel dol op en zit op ongeveer 50%-50%, de jongste zit op 75% vlees - 25% brokjes en het zwervertje (dat eigenlijk de oudste is, bedenk ik me nu
) weigert alle brokjes en eet alleen vers
.
Ik bestel Orijen in zo'n 7 kg-verpakking en dan gaat het in een sate-emmer van de Makro, daar blijft het goed vers in. Ze doen zo'n 3-4 maanden met zo'n zak
Ik zei gisteren toch dat de DM's kapot warenquote:
Mooi, zo min mogelijk proberen van hulpmiddelen afhankelijk te zijn!. Gefeliciteerd met het stoppen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Vandaag was mijn laatste pleisterdag, maar die was ik vergeten dus dat heb ik maar zo gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |