Ja, maar ik wil gewoon geen post van debielen die denken dat ze maar alles kunnen sturen wat ze willen sturen, dus heb me direct afgemeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik krijg zoveel bullshit van universiteit Twente. Laatst nog van die mascottes voor het examenGelijk maar enkele reis afvalcontainer gegeven
Ik blijf mooi aangemeld. Anders krijg ik nooit contact met de buitenwereldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil gewoon geen post van debielen die denken dat ze maar alles kunnen sturen wat ze willen sturen, dus heb me direct afgemeld.
Zodat ze je inderdaad post kunnen sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wtf, waarom moeten ze alle gegevens van je weten dan?
Gewoon proberen joh!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedrijfskunde
Voor het eerst dit jaar loting geloof ik
Maar da ga ik nie hale joh!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik blijf mooi aangemeld. Anders krijg ik nooit contact met de buitenwereld
Whut?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
WELL SOMEBODY TOLD ME ETSU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKS LIKE A GIRLFRIEND
oepsquote:De volgende fout is opgetreden:
Het opgegeven e-mailadres wordt al door een andere Bachelorsite gebruiker gebruikt. Als het toch jouw e-mailadres is, dan hoef je geen nieuw account aan te maken, maar kun je op de inlogpagina verzoeken om je wachtwoord opnieuw op te laten sturen.
I'M COMING OUT OF MY CAGE AND I'VE BEEN DOING JUST FINE.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
WELL SOMEBODY TOLD ME ETSU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKS LIKE A GIRLFRIEND
Volgens mij wel, maar ze kunnen ook denken van: dat was vorig jaar wel heel makkelijk einsz:D zwei:D dreiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja is het zo dat de toets chronologisch is? want dat weet ik niet helemaal zeker..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik meldde me aan bij Universiteit Twente krijg ik een dildo thuisgestuurd!gelijk aan mijn buurmeisje gegeven, die weet er vast raad mee
Hihih killersssssquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
I'M COMING OUT OF MY CAGE AND I'VE BEEN DOING JUST FINE.
ik ga er van uit dat die dinge die je in chronologie moet plaatsen voor de rest niet voorkomen op het examenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze kunnen ook denken van: dat was vorig jaar wel heel makkelijk einsz:D zwei:D drei![]()
!11111!!!!11111, dus we halen alles door elkaar.
O echt wel. Vorig jaar zelfs nog volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat die dinge die je in chronologie moet plaatsen voor de rest niet voorkomen op het examen
Graanhandel met het Oostzeegebied.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef AchmedJan het volgende:
Ezell, of een andere geschiedenisexpert.
Kan iemand het begrip moedernegotie uitleggen?
Dikke brainfuck dan... My lai tijdens de gouden eeuw en de WIC die Noord-Vietnamen verdreef tot de 17e breedtegraad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze kunnen ook denken van: dat was vorig jaar wel heel makkelijk einsz:D zwei:D drei![]()
!11111!!!!11111, dus we halen alles door elkaar.
De Oostzeehandel die kooplieden uit Amsterdam vanaf de Late Middeleeuwen dreven wordt wel de moedernegotie genoemd. Ze vormde een belangrijke basis voor de steeds groeiende welvaart van deze stad en de rest van Holland. De handel was zeer succesvol doordat de Hanzesteden zich vooral richtten op luxegoederen, terwijl de handelaars uit Amsterdam dat met name deden op bulkgoederen zoals graan en hout. Het kapitaal dat men met de Oostzeevaart had verdiend werd later deels geïnvesteerd in het ontwikkelen van de scheepvaart naar Indië.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef AchmedJan het volgende:
hmm oke beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
O echt wel. Vorig jaar zelfs nog volgens mij.
Of toch niet. Nu twijfel ik.
Anders lees je even de eerste vragen van de oefenexamens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef AchmedJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |