Cafe of park?quote:
Vandaar dat ik het ook vraag. In het nieuwe topic. Marisol heb ik niet meer gezien onlinequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb de eindconclusie niet meegekregen. Ben ook wel benieuwd.
Fixed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Halcon, wil je even het lijstje komers in de OP aanpassen naar onderstaand lijstje asjeblieft?
Daalder82 (28/29)
Godshand
Halcon (rond de 30)
Iwannabehigh (rond de 20)
Keep_walking (22)
Kipknots
Magnetronkoffie
MeraViglioSa (28)
Minnemin
Mylifeisgrey (23)
Mystikvm
Richard_prf (27)
Socios
Tijnbrein
Winterbreeze
Verder gaat het gelijk op tussen café en park... Ik had gedacht de conclusie pas te trekken als we (ongeveer) weten wat het weer gaat doen, dus over een paar dagen.
Komt hij niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard kan je wel uit het lijstje halen me dunkt.
Says who?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard kan je wel uit het lijstje halen me dunkt.
Ik wil het weleens van Richie zelf horen. Het zou toch jammer zijn als het meestbesproken figuur van de reeks het af laat weten.quote:
Gewoon een PM sturen. Toen ik hem sprak (DM) wist hij het nog niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je wat contactgegevens van Richard?
Uhm, PM/DM? Als je mij niet op m'n woord gelooft.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je wat contactgegevens van Richard?
Ik denk wel dat ik met je zou kunnen lachen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef iwannabehigh het volgende:
De mensen die komen heb ik ook nog eens stuk voor stuk niks mee (behalve met Halcon dan).
Oja, denk ik ook wel maar verder houdt het ook wel weer op. Wordt niks ditquote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik met je zou kunnen lachen.
Wat doe je ook alweer in het topic?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oja, denk ik ook wel maar verder houdt het ook wel weer op. Wordt niks dit
En jij dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer in het topic?
Kan ik jou ook bij het lijstje van aanwezigen zetten?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer in het topic?
Vanuit Groningen, zonder chaperonage van Supersoep of scanman?quote:
Har har.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Vanuit Groningen, zonder chaperonage van Supersoep of scanman?
Zeker, daarom post ik d'r ook, omdat ik me niet interesseer. Dat weet je wel weer goed allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik interesseer me voor veel van de personen hier, hij niet.
Scanman. Zou "leuk" zijn als die ook komt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Vanuit Groningen, zonder chaperonage van Supersoep of scanman?
Interesseer is misschien een verkeerd woord, maar lees nog maar eens wat je zei dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zeker, daarom post ik d'r ook, omdat ik me niet interesseer. Dat weet je wel weer goed allemaal.
Doe even normaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scanman. Zou "leuk" zijn als die ook komt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog nooit gepost in deze reeks, maar lees wel vaak mee.
Hoop dingen gezien en gelezen. Het is dat ik niet zo'n held ben in adviezen geven, maar het is en blijft altijd fijn om te lezen dat er ook positieve posts zijn met successen
Ik hoop dat jullie een leuke dag gaan hebben
Veel plezier
Dit topic gelooft al vast veel goedsquote:
Het komt helemaal goed. Ga je ook naar de meet?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit topic gelooft al vast veel goeds
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt helemaal goed. Ga je ook naar de meet?
Ik twijfel nog. Even aanzien hoe het de komende dagen gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even wat anders, Dyna, heb je zin om naar de meet van dit topic te komen?
Die is op 4 juni, zie topic hierover.
Daar ben je vast niet de enige in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Daalder82 het volgende:
Ik kom ook maar ik moet bekennen dat ik "warm moet lopen", vooral met nieuwe contacten. Ik zal proberen er niet te veel over na te denken.
Even in de zon zitten, dan ben je ook zo warm.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Daalder82 het volgende:
Ik kom ook maar ik moet bekennen dat ik "warm moet lopen", vooral met nieuwe contacten. Ik zal proberen er niet te veel over na te denken.
quote:
Inb4 gaan jullie samen?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben zelf tegen de avond ook weg, heb ook een feestje.
Nog 6 dagen, dus wen er maar aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Daalder82 het volgende:
Utrecht, 4 juni, tijd? Ik weet het niet? Plek? Park bij mooi weer, kroeg bij slecht weer, maar welk?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:50 schreef Halcon het volgende:
Is er al iets meer bekend over tijd, locatie, meetingplek, etc?
Het lijkt me ook niet dat je binnen een minuut kunt bepalen dat iets niet bevalt.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef kipknots het volgende:
Dat lijkt me wel lastig als iemand om een of andere reden wat later is.
Benieuwd wie ze daar zo gek voor gaan krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat je binnen een minuut kunt bepalen dat iets niet bevalt.
Maar desgewenst kan er een telefoonnummer beschikbaar gemaakt worden in dat geval, om te smssen.
Joh, je wisselt via PM nummers uit, boeiend.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef Halcon het volgende:
Benieuwd wie ze daar zo gek voor gaan krijgen.
Dan nog.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, je wisselt via PM nummers uit, boeiend.
Ik ook maar dan niet in de meetquote:
14.00 uur is een mooie tijd. Iemand een suggestie voor de meetingplek?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat we woensdag de knoop wel door kunnen hakken qua park of café, als we een beetje idee hebben wat het weer gaat doen. Meet tijd 14:00 uur. Ontmoetingsplek dus woensdag bepalen, en als het niet blijkt te bevallen op de dag zelf dan lopen we simpelweg ergens anders heen.
De kant van de stationshal met de hoogste perronnummers (waar je uitkijkt op de jaarbeurshal).quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef kipknots het volgende:
Lijkt erop dat ik 's avonds ook ergens anders een feestje heb. 14.00 is verder prima, als meetingplek was toch het station afgesproken? Welk peron weet if even niet meer zeker.
Op de meet iemand strikken om mee te gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef minnemin het volgende:
lichtelijk offtopic: ik begin me zorgen te maken over de overbrugging meet-feestje 's avonds. Ik moet ergens wat eten, maar ja, in mijn eentje? O jee o jee, zie het helemaal niet zitten. Ik word vast gek aangekeken...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Op de meet iemand strikken om mee te gaan.
Iedereen zal een keer moeten eten. Ik houd me in elk geval aanbevolen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef minnemin het volgende:
lichtelijk offtopic: ik begin me zorgen te maken over de overbrugging meet-feestje 's avonds. Ik moet ergens wat eten, maar ja, in mijn eentje? O jee o jee, zie het helemaal niet zitten. Ik word vast gek aangekeken...
Het was ook niet een echte vraag, maar meer een reminder. Als Mera het niet doet dan stuur ik vanmiddag zelf wel wat rond.quote:
Voor het raam van de Burger King. Dat is een stukje rechts van het grote bord met vertrektijden, bij de trappen van het allerlaatste perron (weet ook niet uit mn hoofd welk perronnummer dat isquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef kipknots het volgende:
Lijkt erop dat ik 's avonds ook ergens anders een feestje heb. 14.00 is verder prima, als meetingplek was toch het station afgesproken? Welk peron weet if even niet meer zeker.
Schat, het is in Utrecht. Morgen is het 25 graden, en zaterdag. Dan is de hele stad vol en iemand die in d'r eentje aan het shoppen is ofzo valt dan echt niet op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef minnemin het volgende:
Nog beter idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef deelnemer het volgende:
Op de meet iemand strikken om mee te gaan.
Ik zie het allemaal wel morgen, als je iemand flink om zich heen ziet kijken, die ietwat zenuwachtig (quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okaaay nou het schijnt het morgen 25 graden te worden, dus park it is!
We kiezen gewoon het dichtstbijzijnde park, geen gezeur, lekker snel.
Rond 2 uur spreken we af op het station, als we het idee hebben dat iedereen er is struinen we naar het park. Voel je dus vrij om drinken etc mee te nemen, of we gaan nog ff langs de Appie (beslissen we daar wel).. Godshand neem jij je gitaar mee?
Anyway, vanavond krijgt iedereen op dit lijstje een pm met uitgebreide info en een telefoonnummer om te smssen voor als je wat later bent.
Daalder82 (28/29)
Dyna18
Firefox1
Godshand
Halcon (rond de 30)
Keep_walking (22)
Kipknots
Magnetronkoffie
MeraViglioSa (28)
Minnemin
Mylifeisgrey (23)
Mystikvm
Richard_prf (27)
Socios
Winterbreeze
Minnemin, wat Mystik zegt; iedereen zal moeten eten
Ik persoonlijk ga dan gewoon voor een frietje op het station, veel moeilijker moet je ook niet denken denk ikOp het station is het heel normaal om in je eentje te eten, en anders zijn er op de meet vast mensen die met je mee willen!
Utrechter, utrechtenaren zijn homo's (dacht ik)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zie PM.
*zit een beetje te balen dat Catbert niet komt, als rasechte Utrechtenaar
Über homo!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Utrechter, utrechtenaren zijn homo's (dacht ik)
ik woon ook in utrecht, misschien kom ik jullie even bespieden want ik durf niet te komen
Ik heb respect voor uw opinie, maar mag ik vragen op welke argumenten u deze mening baseert?quote:
Omdat je niet durft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb respect voor uw opinie, maar mag ik vragen op welke argumenten u deze mening baseert?
Beetje, ik woon in utrecht, en ik denk wel dat ik dan mensen tegenkom, dat zou ik een beetje raar vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |