Wat doe je ook alweer in het topic?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oja, denk ik ook wel maar verder houdt het ook wel weer op. Wordt niks dit
En jij dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer in het topic?
Kan ik jou ook bij het lijstje van aanwezigen zetten?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer in het topic?
Vanuit Groningen, zonder chaperonage van Supersoep of scanman?quote:
Har har.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Vanuit Groningen, zonder chaperonage van Supersoep of scanman?
Zeker, daarom post ik d'r ook, omdat ik me niet interesseer. Dat weet je wel weer goed allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik interesseer me voor veel van de personen hier, hij niet.
Scanman. Zou "leuk" zijn als die ook komt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Vanuit Groningen, zonder chaperonage van Supersoep of scanman?
Interesseer is misschien een verkeerd woord, maar lees nog maar eens wat je zei dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zeker, daarom post ik d'r ook, omdat ik me niet interesseer. Dat weet je wel weer goed allemaal.
Doe even normaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scanman. Zou "leuk" zijn als die ook komt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog nooit gepost in deze reeks, maar lees wel vaak mee.
Hoop dingen gezien en gelezen. Het is dat ik niet zo'n held ben in adviezen geven, maar het is en blijft altijd fijn om te lezen dat er ook positieve posts zijn met successen
Ik hoop dat jullie een leuke dag gaan hebben
Veel plezier
Dit topic gelooft al vast veel goedsquote:
Het komt helemaal goed. Ga je ook naar de meet?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit topic gelooft al vast veel goeds
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt helemaal goed. Ga je ook naar de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |