Ik zou ze allemaal heel hard rakenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Megan Fox, Jessica Alba, Cheryl Cole: allemaal bloedaantrekkelijke vrouwen in de 160-170.
De gemiddelde lengte van een vrouw is geloof ik 1.60, dus met 1.55 zit je wel net onder het gemiddelde. Zelf ben ik 1.60, maar ik vind mezelf niet klein.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
1.55 - 1.60 is niet klein, nouja dat is alleen maar klein in nederland
(altijd leuk, feest bij griekse collega's dan pik je de nederlanders er zo uit, en zelfs de heren komen bij mij maar tot de schouders en ik ben niet lang)
Nee toch? :S ik denk als je leeftijd mee neemt naast lengte in Nederland, dat 1.60 wel echt aan de kleine kant is hoor. Maar dan nog, kleine vrouwen waar je zelfs als ze op hakken lopen nog bovenuitsteektquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van een vrouw is geloof ik 1.60, dus met 1.55 zit je wel net onder het gemiddelde. Zelf ben ik 1.60, maar ik vind mezelf niet klein.
nee te veel moeite, beschryven kan ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, plaats maar eens een foto dan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaak.
klein opdondertje? fuck man ik snap jongens niet die op wyven vallen die gewoon een mannelyke lengte hebben, das gewoon...bah, maarja ieder zn eigen smaak (of geen)quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik moet er niet aan denken zo'n klein opdondertje. Regelmatig ook een te grote mond omdat ze bang zijn niet gezien te worden.
Mijn vriendin is 1,79![]()
Dit ben jij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef shawtyyy het volgende:
nee te veel moeite, beschryven kan ook
bruine ogen, dunne lippen, rondvormig hoofd, grote ogen en zwart haar
me lichaam is btw heel normaal en vrouwelyk geen trollenlichaam ofzoo behalve de lengte dan
Ja, dat had je niet gezegd he!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef shawtyyy het volgende:
HAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA je bent me bruine huid vergeten
Ik had het dan ook over wereldwijd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee toch? :S ik denk als je leeftijd mee neemt naast lengte in Nederland, dat 1.60 wel echt aan de kleine kant is hoor. Maar dan nog, kleine vrouwen waar je zelfs als ze op hakken lopen nog bovenuitsteekt!
I Jquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
klein opdondertje? fuck man ik snap jongens niet die op wyven vallen die gewoon een mannelyke lengte hebben, das gewoon...bah, maarja ieder zn eigen smaak (of geen)
oke ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
I J
ij ij ij ij ij ij ij ij ij ij ij
y
shawtijijij snapt er helemaal niks van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef juxtaposition het volgende:
Het zijn er genoeg voor de komende paar posts, als je zonder zit kan je het altijd laten weten.
nee inddquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
shawtijijij snapt er helemaal niks van.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef zarGon het volgende:
Kleine damesmeisjes zijn leuk, schattig, lief en nog meer van zulke superlatieven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |