Ik vind lange benen ook enorm sexy. Beter dan die aziaten waar de verhouding beenlengte en de rest van 't lichaam compleet uit verhouding isquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi, zo een kleinere vrouwik vind het juist wat vrouwelijks hebben tenopzichte van zo een vrouw van 1.80 met een paar lange stelten.
Da's niet extreem lang, die is gewoon enorm mager. Met lange benen bedoel ik ook niet dat ze geen kont moet hebben. Kont is een must.quote:
Haha ja dat is inderdaad ook erg mager. Maar die benen zijn wel gewoon redelijk lang vind ik. Ook al zal er een kont aan zitten, ze blijven lang. Kan geen voorbeelden vinden van lange benen met wat spekquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's niet extreem lang, die is gewoon enorm mager. Met lange benen bedoel ik ook niet dat ze geen kont moet hebben. Kont is een must.
1.65 mag dan ook nog wel hoor. Je wilt toch niet moeten bukken om dr te zoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Godshand het volgende:
1.55 a 1.60 m is perfect, ik ben zelf maar 1.76 m
Nou, een soort van ex van me had dat dus. Die was 1.80, enorm lange benen, fantastisch figuur, en een super kont. Gelukkig dat ik nu een betere vriendin heb want anders had ik me er nog op gefapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha ja dat is inderdaad ook erg mager. Maar die benen zijn wel gewoon redelijk lang vind ik. Ook al zal er een kont aan zitten, ze blijven lang. Kan geen voorbeelden vinden van lange benen met wat spek
Nou zoveel bukken is het ook weer niet hoor. 15 tot 20 cm afstand overbruggen, een halve schoollineaal afstandquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
1.65 mag dan ook nog wel hoor. Je wilt toch niet moeten bukken om dr te zoenen.
Mijn vriendin is 1,63 en ik ben 1.76 ook ongeveer.. Twijfdl altijd tussen 1,76 en 1,78 anyway, dat ging goed met kussen:Pquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou zoveel bukken is het ook weer niet hoor. 15 tot 20 cm afstand overbruggen, een halve schoollineaal afstand
Mn laatste vriendin was 1,65 m. Ging prima.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 1,63 en ik ben 1.76 ook ongeveer.. Twijfdl altijd tussen 1,76 en 1,78 anyway, dat ging goed met kussen:P
De mijne is 1m58 maar ik krijg 'em d'r wat moeilijk inquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
Mn laatste vriendin was 1,65 m. Ging prima.
De mijne is 36, ziet er nog steeds leuk uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk tot ze een jaar of 30 zijn, daarna ziet het er vaak een beetje zielig uit.
Ze werd onlangs nog 28 geschat dus wie weet over 2 jaar, misschien krijg je wel gelijkquote:
Mischien wordt ze dan ook minder nauw, scheelt weer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze werd onlangs nog 28 geschat dus wie weet over 2 jaar, misschien krijg je wel gelijk
ik wilde al eerder reageren, maar ik denk dat de kleine meisjes elke jongen sneller beschermend en groot en sterk vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
Dit. Ik prefereer meisjes die kleiner of even lang dan mij zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Lijken ze jonger, dus altijd beter.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:
Mischien wordt ze dan ook minder nauw, scheelt weer...
Dat is volgens mij voor de meeste jongens absoluut geen probleem. Al zijn zijzelf 1.90 lang.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Waaghals het volgende:
kleine meisjes worden grootlange meisjes worden grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Juist! en dan zon lekker kort pittig kapsel, en zo'n mini rugzakje..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef lionessa het volgende:
Ik vind juist kleinere dames pittiger, misschien wel omdat ze zich meer moeten bewijzen, willen ze niet schattig gevonden worden.
niks mis mee,kijk maar eens naar deze actrice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |