Mwoah, die middelste alinea vind ik niet geheel terecht. Wijffels is op dat punt altij consequent geweest. En dan laat hij de samenwerking met de PVV nog achterwege. Hij betreurt het gewoon dat het kabinet te weinig oog heeft voor duurzaamheid. En dan kan ik best begrijpen dat hij een negatief stemadvies afgeeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef eriksd het volgende:
Nou, laat ik het dan alsvolgt formuleren:
Dat hij vanuit het oogpunt van duurzaamheid kritiek levert is zijn goed recht. Dat kan ook heel goed kloppen, ik heb er de ballen verstand van en ik ben wel mans genoeg om toe te geven dat ik niet kan tippen aan de kennis en intelligentie van Wijffels.
Laat onverlet dat ik (en een hoop mensen binnen de VVD) even hun buik vol hebben van kritische geluiden van mensen die zelf geen verantwoordelijkheid dragen of te pas en te onpas met hun geweten in aanvaring komen op mediatechnisch gezien goede momenten.
Dit straalt ook in mijn bolletje af op Wijffels: ik kan er niets aan doenIk vraag mij daarom af of hij nou zo blij was met de manier waarop de term dissidenten is gedegenereerd tot een scheldwoord.
Sorry, was effe het toilet op kantoor aan het volblubberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Geef ik zo'n keurige open en blote post en dan krijg ik geen respons. Nou, dan niet hé!
Zoveel flauwe grappen komen nu op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, was effe het toilet op kantoor aan het volblubberen
Ik had het er vandaag nog over met een collega die die-hard SP is. En dan de hoogopgeleide SP'ers, dus die echt een fundamenteel andere invalshoek hebben dan ik, en daar heb ik dan - uiteraard - respect voor. Hij heeft mij zover weten te krijgen dat ik over mijn kinderachtige "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" annex PVV vs PvdA strijd ben gestapt en toch ook maar tot de conclusie ben gekomen dat de PVV eigenlijk drie x niets is. Let wel: niet het electoraat, maar gewoon de partij an sich en de kamerleden: come on.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het ook wel te doen met Rutte. Leveren de liberalen eindelijk weer een premier, ben je voor je steun afhankelijk van een club incapabelen. Zo'n debat over Griekenland vind ik bijvoorbeeld hartverscheurend.
Sowieso zijn politici die een negatief stemadvies voor hun eigen partij geven krank im kopf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Tja, ik heb gewoon een tyfushekel aan CDA-dissidenten. Sorry. Al helemaal als ze met hun "christelijke geweten" in de knoop komen. Mag ik even een teiltje?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het ook wel te doen met Rutte. Leveren de liberalen eindelijk weer een premier, ben je voor je steun afhankelijk van een club incapabelen. Zo'n debat over Griekenland vind ik bijvoorbeeld hartverscheurend.
Ik acht het preferabel boven weglopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sowieso zijn politici die een negatief stemadvies voor hun eigen partij geven krank im kopf.
Ze hadden dat programma toch gedumpt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op tv.
De publieken wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hadden dat programma toch gedumpt?
Net zoals Ter land, Ter zee en in de luchtquote:
Schoolvoorbeeld van oerhollandse slechte smaak. Godsklere zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op tv.
Deels gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van oerhollandse slechte smaak. Godsklere zeg.
Liever het zoveelste talentengebagger ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon ´Have I got news for you´.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever gewoon een wekelijkse politieke talkshow met een paar goede debatten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Liever het zoveelste talentengebagger ?
Ik doelde dan ook meer op de vooraf ingestudeerde grappen, ten tonele gebracht door een presentator met een chronische kijk mij eens grappig zijn blik. Nee danku.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is gewoon ´Have I got news for you´.
Zoiets als, ehm, hoe heette dat nou, het nieuwe parlementquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever gewoon een wekelijkse politieke talkshow met een paar goede debatten.
Lagerhuis bedoel je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zoiets als, ehm, hoe heette dat nou, het nieuwe parlement
Dat is in de Britse variant volgens mij niet anders. Je kunt hooguit de uitvoering minder geslaagd noemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook meer op de vooraf ingestudeerde grappen, ten tonele gebracht door een presentator met een chronische kijk mij eens grappig zijn blik. Nee danku.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lagerhuis bedoel je.
Nee, dat ontaardde altijd in geschreeuw. Gewoon een goed politiek programma met een leuke wekelijkse reportage vanaf het binnenhof.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:28 schreef Monolith het volgende:
Meer programma´s van het niveau Buitenhof zou niet verkeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |