Deutschlandquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!Zo ff boodschappen doen in Moffrika.
Weer ff wat booze inslaan enzo.
niet meer zoveel goedkoper als tig jaar geledenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deutschland
is de drank daar echt zoveel goedkoper?
Wel als je iets verder de grens over gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deutschland
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
kzocht op piano, dit lijkt me frans..
die hebben meestal geen kutmuziek.. we
gokken het erop
Neem bijvoorbeeld whiskey. Je hebt daar werkelijk een geniale slobberwhiskey voor maar 7 euro!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deutschland
kweet nooit artiesten enzo te onthoudenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:08 schreef robdriessen het volgende:
Mark & Clark is epische klassieker. Dank Knetter
Idd.... als ik dit had geweten..... dit is grafherrie!quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Melting
Bericht:
Wat is dit dan?
Echt? Oeps... sorry...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat notabene bij dat het van Thunderdome afkomt
Nee, even uitzitten ditquote:
Laphroaig whiskeyquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld whiskey. Je hebt daar werkelijk een geniale slobberwhiskey voor maar 7 euro!Die drinkt weg als limonade!
Maar Laphroaig whiskey wat in Nederland 40 euro kost, kost daar 25 euro!
Een lekkere Jägermeister-kloon: 6 euro!
blufquote:
Wat voor quiz? ONZ-Radio quiz?quote:
zelfde als socios had gedaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe goed ken je sinterklaaskapo
[..]
entje
[..]
quiz!
via fok ken je me tochquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
Rank Name Score
1 Stokstaart 67
2 nietknetter 17
3 Fred 17
En dan ken ik je niet eens
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
Rood vlaggetje achter Melting's naam,
Nee alleen vaag via ONZ radio, sommige vragen zijn wel logisch en je moet eigenlijk 20 vragen makenquote:
10 is het maximalequote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee alleen vaag via ONZ radio, sommige vragen zijn wel logisch en je moet eigenlijk 20 vragen maken
ja dat snap ik ook niet helemaal... je moet hem zelf doen en dan komt de uitslag en dan F5enquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar kan ik zien hoe die gemaakt is dan?
ze is kk lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens Faye als UI?![]()
![]()
whahaha echtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
Your Score:
10%
Your Friend says:
"Ga weg, jij kent mij heul niet man!"
ONTROOSTBAAR
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
60%
Your Friend says:
"goed genoeg, neuken?"
Ik pas ok
Al lekker gekomen met ik willemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
60%
Your Friend says:
"goed genoeg, neuken?"
Ik pas ok
ik doel ook op faye.rarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind UI grootte te klein om te oordelen
Nee nog steeds geen batterijen voor willem gehaaldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al lekker gekomen met ik willem?
middelbare schoolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik scheikunde examen maken... of fappen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik scheikunde examen maken... of fappen?
Dat wordt dus fappenquote:
en die anal bollenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nog steeds geen batterijen voor willem gehaald
U2
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mocht ik niet doorsturen..
quote:
jahoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij was te debiel om het af te maken zeker
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:08 schreef ToT het volgende:
Goh dat is een goeie binnenkomer!Ben weer terug van boodschappen doen.
wat is dat voor oude graftakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Booohhh![]()
![]()
![]()
Niet echt suitable for het werk trouwens
Deels. De slijterij was net gesloten dus heb ik het één en ander bij de supermarkt gehaald: een Feigling-kloon voor 5 euro, een pittige Dropshot-kloon voor 7 euro, een Suren Jan-kloon voor 5 euro en nog één of ander speciaal likeurtje van een tientje voor een halve liter. Duur, maar ik wilde het gewoon uitproberen!quote:
Heb je goed gescoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels. De slijterij was net gesloten dus heb ik het één en ander bij de supermarkt gehaald: een Feigling-kloon voor 5 euro, een pittige Dropshot-kloon voor 7 euro, een Suren Jan-kloon voor 5 euro en nog één of ander speciaal likeurtje van een tientje voor een halve liter. Duur, maar ik wilde het gewoon uitproberen!
Ze hadden ook nog Absinth voor 13 euro (55% alcohol), maar dat heb ik maar niet genomen: ik heb begrepen dat dat echt ranzig smaakt.
Verder nog wat boodschappen gedaan, maar dat was vrij duur; ben naar een andere supermarkt dan gewoonlijk gegaan.
Alleen absinthwijn. met een laag alcoholpercentage. De werkzame stof wordt afgebroken door alcohol, dus van dit spul van 55% ga je echt niet trippen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je goed gescoord.
Absinth is toch dat groene goedje waar je van gaat trippen?
Geen idee, niet gekeken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:19 schreef Melting het volgende:
@ ToT..... Edith Piaf stond niet in Draakje zeker?
Ohoh......bankrekening weer leeg?quote:
Ik vind deze versie beter dan de cowbellsquote:
Koelkast is arm nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
Mooiste billen van Nederland
meest rechtseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:
Heb jij ook een dm van melting? Die wil namelijk van 4 tot 6 draaien straksquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
Mooiste billen van Nederland
Die meest rechtse sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dj's die willen draaien tussen 19.00-22.00?
Doe jij nu het roosterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dj's die willen draaien tussen 19.00-22.00?
Nee.quote:
Dj's aan het hosselen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
We zoeken dj's voor tussen 18:00 en 22:00 en ik ben op msn al dj's aan het ronselen.
Laat het maar aan pops en mij over knetter. Dank je iig
Nee ronselen!quote:
tussen 18.00-19.00 ToT met Originelen en Coversquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
We zoeken dj's voor tussen 18:00 en 22:00 en ik ben op msn al dj's aan het ronselen.
Laat het maar aan pops en mij over knetter. Dank je iig
Die staat niet op het rooster!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tussen 18.00-19.00 ToT met Originelen en Covers
Weet ik.... ik las het verkeerd.quote:
quote:
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallenquote:
Deze is goed!quote:
Ik ga al stuk om de eerste 20 secondenquote:
Ik kan eventueel wel 15 minuten doorgaan, maar daarna moet ik gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef ToT het volgende:
Ik ga om 18.00 draaien, maar kan er een DJ standby staan voor het geval dat mijn SAM faalt? De laatste keer ging het zwaar ruk!
Nou op zich werkt het wel, maar de afgelopen keer kon de helft van de luisteraars prima mijn muziek horen, maar de andere helft had enorme bufferproblemen en hoorde tussen de buffers door supersnelle chipmunkmuziek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Melting het volgende:
Weet je het voor 18.00 uur of het werkt, of moet ik daarna gewoon opnieuw inloggen als het niet lukt?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou op zich werkt het wel, maar de afgelopen keer kon de helft van de luisteraars prima mijn muziek horen, maar de andere helft had enorme bufferproblemen en hoorde tussen de buffers door supersnelle chipmunkmuziek.
Geniet even voor mij mee dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef Popje-popje het volgende:
Als er nog DJ's zijn die tussen 19.00 en 22.00 willen draaien, stuur maar een PM naar huppel of mij.
Ik ben even van de zon genieten.
Ik wil op zich wel wat langer door blijven draaien, maar het is een beetje gevaarlijk om dat nu al toe te zeggen terwijl ik niet zeker weet of het allemaal wel goed gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef Popje-popje het volgende:
Als er nog DJ's zijn die tussen 19.00 en 22.00 willen draaien, stuur maar een PM naar huppel of mij.
Ik ben even van de zon genieten.
Yep! Ik ken het hele liedje van buiten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |