quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik scheikunde examen maken... of fappen?
Dat wordt dus fappenquote:
en die anal bollenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nog steeds geen batterijen voor willem gehaald
U2
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mocht ik niet doorsturen..
quote:
jahoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij was te debiel om het af te maken zeker
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:08 schreef ToT het volgende:
Goh dat is een goeie binnenkomer!Ben weer terug van boodschappen doen.
wat is dat voor oude graftakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Booohhh![]()
![]()
![]()
Niet echt suitable for het werk trouwens
Deels. De slijterij was net gesloten dus heb ik het één en ander bij de supermarkt gehaald: een Feigling-kloon voor 5 euro, een pittige Dropshot-kloon voor 7 euro, een Suren Jan-kloon voor 5 euro en nog één of ander speciaal likeurtje van een tientje voor een halve liter. Duur, maar ik wilde het gewoon uitproberen!quote:
Heb je goed gescoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels. De slijterij was net gesloten dus heb ik het één en ander bij de supermarkt gehaald: een Feigling-kloon voor 5 euro, een pittige Dropshot-kloon voor 7 euro, een Suren Jan-kloon voor 5 euro en nog één of ander speciaal likeurtje van een tientje voor een halve liter. Duur, maar ik wilde het gewoon uitproberen!
Ze hadden ook nog Absinth voor 13 euro (55% alcohol), maar dat heb ik maar niet genomen: ik heb begrepen dat dat echt ranzig smaakt.
Verder nog wat boodschappen gedaan, maar dat was vrij duur; ben naar een andere supermarkt dan gewoonlijk gegaan.
Alleen absinthwijn. met een laag alcoholpercentage. De werkzame stof wordt afgebroken door alcohol, dus van dit spul van 55% ga je echt niet trippen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je goed gescoord.
Absinth is toch dat groene goedje waar je van gaat trippen?
Geen idee, niet gekeken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:19 schreef Melting het volgende:
@ ToT..... Edith Piaf stond niet in Draakje zeker?
Ohoh......bankrekening weer leeg?quote:
Ik vind deze versie beter dan de cowbellsquote:
Koelkast is arm nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |