SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
Mooiste billen van Nederland
meest rechtseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:
Heb jij ook een dm van melting? Die wil namelijk van 4 tot 6 draaien straksquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
Mooiste billen van Nederland
Die meest rechtse sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dj's die willen draaien tussen 19.00-22.00?
Doe jij nu het roosterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dj's die willen draaien tussen 19.00-22.00?
Nee.quote:
Dj's aan het hosselen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
We zoeken dj's voor tussen 18:00 en 22:00 en ik ben op msn al dj's aan het ronselen.
Laat het maar aan pops en mij over knetter. Dank je iig
Nee ronselen!quote:
tussen 18.00-19.00 ToT met Originelen en Coversquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
We zoeken dj's voor tussen 18:00 en 22:00 en ik ben op msn al dj's aan het ronselen.
Laat het maar aan pops en mij over knetter. Dank je iig
Die staat niet op het rooster!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tussen 18.00-19.00 ToT met Originelen en Covers
Weet ik.... ik las het verkeerd.quote:
quote:
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |