Komt dotCommunism in het hof van Eden. Eerlijk zullen we die appel delen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:32 schreef Dutchnative het volgende:
Komt Pim Fortuyn bij de hemelpoort: Helaas jongen, je kan er niet in, vol is vol
Of wat was de grap ook alweer?
Je ziet mij ook nergens een geloof, of dat nu de islam of het christendom, verbieden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi toch? Ergens voor kunnen kiezen? Jij bent toch liberaal?
Geshopt? Als in fotoshoppen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die kans is wel heel groot, als ik alleen al hier zie dat hier geshopt wordt met uitspraken uit de Bijbel zonder het in de goede context te plaatsen? Tja.
gelooftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet mij ook nergens een geloof, of dat nu de islam of het christendom, verbieden.
Ik wil het gelijk stellen aan alle menselijke keuzes, of dat nu de vrijheid is een t-shirt te dragen die men wenst, of een paradigma waar men in geloofd.
Als gelovigen het alleenrecht menen te hebben op context, zijn ze het geloof al niet eens waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die kans is wel heel groot, als ik alleen al hier zie dat hier geshopt wordt met uitspraken uit de Bijbel zonder het in de goede context te plaatsen? Tja.
Kutquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Komt dotCommunism in het hof van Eden. Eerlijk zullen we die appel delen.
quote:
quote:
Daar is op zich niks mis mee. Een dialoog kan nooit kwaad. Maar met selectief winkelen kan je nou eenmaal niet veel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als gelovigen het alleenrecht menen te hebben op context, zijn ze het geloof al niet eens waard.
Je hebt wat goedkope onderzetters gescoord op de rommelmarkt merk ik?quote:
Je klinkt nu net als Ethi over het marxismequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Een dialoog kan nooit kwaad. Maar met selectief winkelen kan je nou eenmaal niet veel.
Een gezonde dialoog kan alleen als mens eerst ergens in verdiept ipv ordiniair smijten met teksten. Dat ontbreekt hier jammelijk.
Ik kom met tegenspraken in de bijbel. Dat jij dat ordinair smijten noemt met teksten, tsja, dan is elke dialoog smijten met tekstenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Een dialoog kan nooit kwaad. Maar met selectief winkelen kan je nou eenmaal niet veel.
Een gezonde dialoog kan alleen als mens eerst ergens in verdiept ipv ordiniair smijten met teksten. Dat ontbreekt hier jammelijk.
Zal me maar niet zo gedragen met typfoutjes zoals jij. Volwassen heet dat.quote:
Hoezo dat?quote:
Ik heb gek genoeg wel een bijbel thuisliggen. Kreeg dat apparaat toen ik klaar was met jahwel...de basisschool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt wat goedkope onderzetters gescoord op de rommelmarkt merk ik?
Be my guest. Fouten toegeven heet datquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal me maar niet zo gedragen met typfoutjes zoals jij. Volwassen heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |