abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 00:38:55 #154
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97140557
Anyway, 6 whisky's geproefd en van en naar Spakenburg gefietst. Ik ga mijn bed eens opzoeken :).
pi_97140588
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Ross heeft je knalroze mini-paardenstaartjes gegeven :@
:o Akelig :o Een gnome met roze ministaartjes :X
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja ;) maar hij zei dat het leuk was om te weten wat je char kon.
Misschien haal ik de 15k wel als ik wind mee heb :D
pi_97140645
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zelfde Apple programma neemt mij zoveel werk uit handen omdat het wel aan een standaard houdt. Itt andere niet nader te noemen programma's :). En als je Chrome gebruikt werk je op een programma dat 90% uit Apple onderdelen bestaat :P.

En nee, het ligt niet aan Safari maar aan FOk!. Bij mij werkt het wel. Je kan in je opties de mobiele layout forceren ergens :).
Ja maar Chrome heet geen Apple :D
Ik deed t weer ;(
  zondag 22 mei 2011 @ 00:42:15 #157
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97140683
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja maar Chrome heet geen Apple :D
Ik deed t weer ;(
Ik houd er over op. Scheelt je weer continu diezelfde fout typen ;).
pi_97140873
Pffft ik hoop dat de nieuwe Sinterklaas ook buiten het seizoen een beetje een fatsoenlijk typ is. Ik zie gelijk Kees uit Flodder voor me, niet goed :X Het vertrek van Bram kwam niet onverwacht maar tis wel een klap hoor *slik*
pi_97141454
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik hoop dat de nieuwe Sinterklaas ook buiten het seizoen een beetje een fatsoenlijk typ is. Ik zie gelijk Kees uit Flodder voor me, niet goed :X Het vertrek van Bram kwam niet onverwacht maar tis wel een klap hoor *slik*
Bram heeft van zichzelf al iets statigs :Y En Kees was gewoon ordinair en dat beeld blijft wel wat hangen ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 mei 2011 @ 01:08:25 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97141665
Aparte film nog even bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97141880
vreemd, zo'n avond vrij. was wat onrustig en balen dat ik niet kon optreden met been. nu hopen dat ik morgen door mn knieen kan buigen zonder al te veel pijn anders gaat het tennissen niet leuk worden.
was een leuk ouderwets tv-avondje met paps en mams geworden, met koekjes, chips en toastjes brie :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 mei 2011 @ 01:15:37 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97141925
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vreemd, zo'n avond vrij. was wat onrustig en balen dat ik niet kon optreden met been. nu hopen dat ik morgen door mn knieen kan buigen zonder al te veel pijn anders gaat het tennissen niet leuk worden.
was een leuk ouderwets tv-avondje met paps en mams geworden, met koekjes, chips en toastjes brie :)
Leuk toch, zo'n avondje met die ouwetjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97141983
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Ross heeft je knalroze mini-paardenstaartjes gegeven :@
:D *O* *O*
pi_97141984
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk toch, zo'n avondje met die ouwetjes?
ja hoor maar niet gewend en erg veel zin om te dansen wat ik wel ben gewend. lig nu in bed maar stuiter nog. tijgerbalsem op mn been helpt een beetje gelukkig maar niet helemaal.
gelukkig mag ik a.s. donderdag optreden, bedrijfsfeest Rabobank Utrecht :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 mei 2011 @ 01:22:14 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97142133
*stuiterballetje*
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 22 mei 2011 @ 04:03:25 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97145235
Zo, dat was leuk O+

Outfit was spot on, niet te stijf, een van de twee met pochet maar wel de enige zonder combi met stropdas en véél beter gevouwen dan die andere gast *)

Grappig om dit een keer mee te maken.
Confidence through competence
  zondag 22 mei 2011 @ 04:03:37 #167
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97145237
En nu heb ik trek :(
Confidence through competence
pi_97145662
Goeiemorgen!
Dikke :* voor Lein.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97145794
Goedemorgen!

Knuffel voor Lein en Isa, hoe is het nu?

He, voor het eerst in meer dan een week meer dan 2 uur achter elkaar geslapen O+ Alleen van 3-4 naast een bedje zitten aaien :+ En vergeten even wat aan te trekken, dus totaal vernikkeld weer in bed gekropen :+
pi_97145797
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:17 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Knuffel voor Lein en Isa, hoe is het nu?

He, voor het eerst in meer dan een week meer dan 2 uur achter elkaar geslapen O+ Alleen van 3-4 naast een bedje zitten aaien :+ En vergeten even wat aan te trekken, dus totaal vernikkeld weer in bed gekropen :+
Wat zal je eraan toe geweest zijn! :o
Hoe gaat het met je buik en je paddestoel?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97145918
Mijn buik is ok :)
Paddestoel gaat de goede kant langzaam op. We zijn er gisteren maar even met z'n allen uitgebroken. Was erg gezellig en lekker weer.
Maar ik ben nog steeds wel gaar :P

Nog op een terrasje een patatje gegeten ( O+ ) En Leander kreeg een glas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje! 8-) Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol :D
pi_97145933
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Mijn buik is ok :)
Paddestoel gaat de goede kant langzaam op. We zijn er gisteren maar even met z'n allen uitgebroken. Was erg gezellig en lekker weer.
Maar ik ben nog steeds wel gaar :P

Nog op een terrasje een patatje gegeten ( O+ ) En Leander kreeg een glas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje! 8-) Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol :D
Fijn dat jullie opknappen!
Ja, zulke rietjes vind ik nog steeds geweldig! En ik zou helemaal wegsmelten als me zoiets gevraagd werd. O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97145959
Dat was ook ongeveer het effect O+

Jij beetje ok geslapen? Het is nog best vroeg voor een zondag!
pi_97145971
Gewoon, elk uur wakker. Maar ik heb uitgeslapen tot 7 uur! :+
En ik heb besloten dat ik de zondagsrust weer in ga voeren. Ik heb mezelf vorige week ernstig voorbij gehold. }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97146043
Wat een god idee, krak, de zondagsrust O+

En FC wat vreselijk lief van Leander O+

Allemaal O+ vandaag. En ik voel amper nog iets in mijn rug *O* Morgen dus gewoon weer werken.
Overigens schijn je steentjes te kunnen horen als je plast, maar ik heb echt nog nooit wat gehoord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97146077
Hoera Isabeau!
Die steentjes zijn vaak omringt met wat weefsel, dan hoor je ze veel minder goed.

En ik ben een voorstander van zondagsrust O+ Voor mij zit het er niet echt in,maar stofzuigen en wassen enzo doe ik heerlijk NIET op zondag. genieten O+
pi_97146089
Ik zie nu pas mijn Freudiaanse typo in wat ik tegen krak zeg _O-
pi_97146098
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een god idee, krak, de zondagsrust O+

En FC wat vreselijk lief van Leander O+

Allemaal O+ vandaag. En ik voel amper nog iets in mijn rug *O* Morgen dus gewoon weer werken.
Overigens schijn je steentjes te kunnen horen als je plast, maar ik heb echt nog nooit wat gehoord.
In een koffiefilter plassen. _O-
En op zondag doe ik alleen wat ik leuk vind. En soms is dat huishouden. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 mei 2011 @ 09:28:20 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97146101
Mogge :W

Leander ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97146104
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nu pas mijn Freudiaanse typo in wat ik tegen krak zeg _O-
Ik moest 2 x lezen voor ik de E miste..... _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97146154
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:28 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik moest 2 x lezen voor ik de E miste..... _O-
Serieus? Ik zag hem echt meteen :')
pi_97146169
Ik lees na plaatsing meestal mijn eigen berichtjes nog een keer (foutjes wegpoetsen O-) ), maar bij deze dacht ik: die laat ik staan :D :D

Regent het bij jullie trouwens ook? Het komt hier met bakken uit de lucht vallen.
pi_97146172
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Serieus? Ik zag hem echt meteen :')
Ik dacht dat hij zo bedoeld was... :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97146185
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees na plaatsing meestal mijn eigen berichtjes nog een keer (foutjes wegpoetsen O-) ), maar bij deze dacht ik: die laat ik staan :D :D

Regent het bij jullie trouwens ook? Het komt hier met bakken uit de lucht vallen.
Niet meer, het wordt lichter. Het heeft kennelijk ook gewaaid, ook onder het balkon is het nat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97146190
Hier regende het net wel, nu even niet :)
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij zo bedoeld was... :')
Hmm, dat zou dan meer een opmerking voor mij zijn.
pi_97146209
Ik ga vissen O-) In wow. Heb ik zin in _O- Dat is heel rustgevend en dan kan ik lekker naar fijne muziek luisteren.
pi_97146228
Nog één dingetje. Die banner met 'Wat vind jij? Tbs betekent:' Waar slaat die op? Ik bedoel, het gaat er niet om wat je vindt want dat doet er niet toe bij feitenkennis. 'Wat denk jij' zou prima zijn, maar 'Wat vind jij' is echt idioot.
pi_97146274
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Nog één dingetje. Die banner met 'Wat vind jij? Tbs betekent:' Waar slaat die op? Ik bedoel, het gaat er niet om wat je vindt want dat doet er niet toe bij feitenkennis. 'Wat denk jij' zou prima zijn, maar 'Wat vind jij' is echt idioot.
Mee eens. En het is een rioolspullen fabriek. :+
Hoewel ik de banner niet zie. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 22 mei 2011 @ 09:44:52 #189
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97146278
Nee, in Nederland moeten we tegenwoordig alles maar vinden i.p.v. denken. Net als dat het niet hebben van een mening ergens over niet kan. ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 mei 2011 @ 09:45:41 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97146282
Roland Garros begint vandaag *O*
pi_97146283
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:44 schreef Vork het volgende:
Nee, in Nederland moeten we tegenwoordig alles maar vinden i.p.v. denken. Net als dat het niet hebben van een mening ergens over niet kan. ;)
Ik ben heel erg voorstander van geen mening hebben. Ik heb van enorm veel zaken echt geen verstand, een mening daarover hebben vind ik dom. Daar heb ik dan weer wel een mening over 8-)
  zondag 22 mei 2011 @ 09:46:32 #192
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97146292
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:26 schreef freecell het volgende:
En ik ben een voorstander van zondagsrust O+ Voor mij zit het er niet echt in,maar stofzuigen en wassen enzo doe ik heerlijk NIET op zondag. genieten O+
Dus je laat het Tara maar doen? Of is het gewoon een kolerebende t/m maandag :P
pi_97146294
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben heel erg voorstander van geen mening hebben. Ik heb van enorm veel zaken echt geen verstand, een mening daarover hebben vind ik dom. Daar heb ik dan weer wel een mening over 8-)
Mee eens. Ik kan me ook enorm ergeren aan sommige vragenlijsten waar dat niet bij staat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 22 mei 2011 @ 09:47:13 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_97146302
quote:

Ik heb meestal wel een mening, ook van dingen waar ik totaal geen verstand van heb. Alleen ben ik veel te lui om die neer te typen
pi_97146317
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:47 schreef kaasplankje het volgende:

Ik heb meestal wel een mening, ook van dingen waar ik totaal geen verstand van heb. Alleen ben ik veel te lui om die neer te typen
Soms betrap ik me erop dat zo'n mening vaak maar een op dat moment leuk lijkend standpunt is, maar dat ik met net zoveel verve voor het tegenovergestelde kan pleiten :D Het stelt dus niets voor en dan zeg ik liever dat ik het niet weet, dat ik dus geen mening heb.
  zondag 22 mei 2011 @ 09:49:10 #196
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97146325
quote:
Volgens mij staat de Nederlander er in het buitenland ook om bekend, om het hebben van een mening over alles. Of die mening nog ergens op slaat, dat doet er dan niet toe. Als men er niets van weet, dan verzint men wel wat. En anderen hebben het altijd gedaan.

Het niet hebben van een mening lijkt me ook een prima zaak. En verder... eh wat kikkerlikker ooit zei. ;)
pi_97146326
Mogguh allemaal :) Ik werd net wakker, draai me om en zie een kat helemaal in een opgevouwen dekbed gekropen met alleen zijn koppie er nog uit prinsheerlijk liggen maffen O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97146338
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:49 schreef Vork het volgende:

[..]

Volgens mij staat de Nederlander er in het buitenland ook om bekend, om het hebben van een mening over alles. Of die mening nog ergens op slaat, dat doet er dan niet toe. Als men er niets van weet, dan verzint men wel wat. En anderen hebben het altijd gedaan.

Het niet hebben van een mening lijkt me ook een prima zaak. En verder... eh wat kikkerlikker ooit zei. ;)
Wat zei kikkerlikker?
ik moet altijd lachen om die naam. :D
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 mei 2011 @ 09:50:55 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97146339
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:49 schreef Vork het volgende:

[..]

16 miljoen bondscoaches.
  zondag 22 mei 2011 @ 09:55:13 #200
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97146376
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
Wat zei kikkerlikker?
ik moet altijd lachen om die naam. :D
Die sloot zijn posts dikwijls af met de vanzelf legendarisch geworden woorden: "mara goed dat is mijn menig 8-) "
pi_97146387
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:55 schreef Vork het volgende:

[..]

Die sloot zijn posts dikwijls af met de vanzelf legendarisch geworden woorden: "mara goed dat is mijn menig 8-) "
Oh ja, da's waar! _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 22 mei 2011 @ 10:09:16 #202
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97146528
In tegenstelling tot de rustende brigade, is bij mij zondag eigenlijk de enige dag dat ik nog wat aan het huishouden kan doen. Dus helaas, geen rust maar poetsen, een afwas achterstand wegwerken, stofzuigen, de was doen en meer van dat soort nare dingen.

Gelukkig nu eerst ontbijt met een pot sterke koffie en broodjes emmentaler :). Daar mogen jullie best een mening over hebben, zolang die maar positief is ;).
pi_97146543
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:09 schreef Vork het volgende:
In tegenstelling tot de rustende brigade, is bij mij zondag eigenlijk de enige dag dat ik nog wat aan het huishouden kan doen. Dus helaas, geen rust maar poetsen, een afwas achterstand wegwerken, stofzuigen, de was doen en meer van dat soort nare dingen.

Gelukkig nu eerst ontbijt met een pot sterke koffie en broodjes emmentaler :). Daar mogen jullie best een mening over hebben, zolang die maar positief is ;).
:9~
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97146550
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:09 schreef Vork het volgende:

Emmentaler :r ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')