Jaquote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi!Epics
![]()
Shiney! Heb je al aan Ross gezegd dat ik die 20k nooit zal halen waarschijnlijk?
Dat zelfde Apple programma neemt mij zoveel werk uit handen omdat het wel aan een standaard houdt. Itt andere niet nader te noemen programma'squote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg gelijk de mobiele layout als ik mobiel fok. Gewoon via forum.fok.nl. Misschien ligt het aan Safari? Da's toch een Apple-programma? Ik heb het niet op Apple-programma's
Elke keer dat ik Apple typ, wil ik Apollo typen. Begint hetzelfde. Arme Apollo.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Ross heeft je knalroze mini-paardenstaartjes gegeven
Misschien haal ik de 15k wel als ik wind mee hebquote:Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Jamaar hij zei dat het leuk was om te weten wat je char kon.
Ja maar Chrome heet geen Applequote:Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zelfde Apple programma neemt mij zoveel werk uit handen omdat het wel aan een standaard houdt. Itt andere niet nader te noemen programma's. En als je Chrome gebruikt werk je op een programma dat 90% uit Apple onderdelen bestaat
.
En nee, het ligt niet aan Safari maar aan FOk!. Bij mij werkt het wel. Je kan in je opties de mobiele layout forceren ergens.
Ik houd er over op. Scheelt je weer continu diezelfde fout typenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar Chrome heet geen Apple
Ik deed t weer
Bram heeft van zichzelf al iets statigsquote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik hoop dat de nieuwe Sinterklaas ook buiten het seizoen een beetje een fatsoenlijk typ is. Ik zie gelijk Kees uit Flodder voor me, niet goedHet vertrek van Bram kwam niet onverwacht maar tis wel een klap hoor *slik*
Leuk toch, zo'n avondje met die ouwetjes?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vreemd, zo'n avond vrij. was wat onrustig en balen dat ik niet kon optreden met been. nu hopen dat ik morgen door mn knieen kan buigen zonder al te veel pijn anders gaat het tennissen niet leuk worden.
was een leuk ouderwets tv-avondje met paps en mams geworden, met koekjes, chips en toastjes brie
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Ross heeft je knalroze mini-paardenstaartjes gegeven
ja hoor maar niet gewend en erg veel zin om te dansen wat ik wel ben gewend. lig nu in bed maar stuiter nog. tijgerbalsem op mn been helpt een beetje gelukkig maar niet helemaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk toch, zo'n avondje met die ouwetjes?
Wat zal je eraan toe geweest zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 08:17 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Knuffel voor Lein en Isa, hoe is het nu?
He, voor het eerst in meer dan een week meer dan 2 uur achter elkaar geslapenAlleen van 3-4 naast een bedje zitten aaien
En vergeten even wat aan te trekken, dus totaal vernikkeld weer in bed gekropen
Fijn dat jullie opknappen!quote:Op zondag 22 mei 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Mijn buik is ok
Paddestoel gaat de goede kant langzaam op. We zijn er gisteren maar even met z'n allen uitgebroken. Was erg gezellig en lekker weer.
Maar ik ben nog steeds wel gaar
Nog op een terrasje een patatje gegeten () En Leander kreeg een glas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje!Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |