abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97140431
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:

Hoi!

:o Epics :D *O* Shiney! Heb je al aan Ross gezegd dat ik die 20k nooit zal halen waarschijnlijk? _O-
Ja ;) maar hij zei dat het leuk was om te weten wat je char kon.

En een enorme knuffel :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97140446
Oh, Ross heeft je knalroze mini-paardenstaartjes gegeven :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 mei 2011 @ 00:35:54 #153
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97140453
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg gelijk de mobiele layout als ik mobiel fok. Gewoon via forum.fok.nl. Misschien ligt het aan Safari? Da's toch een Apple-programma? Ik heb het niet op Apple-programma's :P

Elke keer dat ik Apple typ, wil ik Apollo typen. Begint hetzelfde. Arme Apollo.
Dat zelfde Apple programma neemt mij zoveel werk uit handen omdat het wel aan een standaard houdt. Itt andere niet nader te noemen programma's :). En als je Chrome gebruikt werk je op een programma dat 90% uit Apple onderdelen bestaat :P.

En nee, het ligt niet aan Safari maar aan FOk!. Bij mij werkt het wel. Je kan in je opties de mobiele layout forceren ergens :).
  zondag 22 mei 2011 @ 00:38:55 #154
13783 Anthraxx
pi_97140557
Anyway, 6 whisky's geproefd en van en naar Spakenburg gefietst. Ik ga mijn bed eens opzoeken :).
pi_97140588
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
:o Akelig :o Een gnome met roze ministaartjes :X
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja ;) maar hij zei dat het leuk was om te weten wat je char kon.
Misschien haal ik de 15k wel als ik wind mee heb :D
pi_97140645
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zelfde Apple programma neemt mij zoveel werk uit handen omdat het wel aan een standaard houdt. Itt andere niet nader te noemen programma's :). En als je Chrome gebruikt werk je op een programma dat 90% uit Apple onderdelen bestaat :P.

En nee, het ligt niet aan Safari maar aan FOk!. Bij mij werkt het wel. Je kan in je opties de mobiele layout forceren ergens :).
Ja maar Chrome heet geen Apple :D
Ik deed t weer ;(
  zondag 22 mei 2011 @ 00:42:15 #157
13783 Anthraxx
pi_97140683
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja maar Chrome heet geen Apple :D
Ik deed t weer ;(
Ik houd er over op. Scheelt je weer continu diezelfde fout typen ;).
pi_97140873
Pffft ik hoop dat de nieuwe Sinterklaas ook buiten het seizoen een beetje een fatsoenlijk typ is. Ik zie gelijk Kees uit Flodder voor me, niet goed :X Het vertrek van Bram kwam niet onverwacht maar tis wel een klap hoor *slik*
pi_97141454
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik hoop dat de nieuwe Sinterklaas ook buiten het seizoen een beetje een fatsoenlijk typ is. Ik zie gelijk Kees uit Flodder voor me, niet goed :X Het vertrek van Bram kwam niet onverwacht maar tis wel een klap hoor *slik*
Bram heeft van zichzelf al iets statigs :Y En Kees was gewoon ordinair en dat beeld blijft wel wat hangen ja.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:08:25 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97141665
Aparte film nog even bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97141880
vreemd, zo'n avond vrij. was wat onrustig en balen dat ik niet kon optreden met been. nu hopen dat ik morgen door mn knieen kan buigen zonder al te veel pijn anders gaat het tennissen niet leuk worden.
was een leuk ouderwets tv-avondje met paps en mams geworden, met koekjes, chips en toastjes brie :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 mei 2011 @ 01:15:37 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97141925
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vreemd, zo'n avond vrij. was wat onrustig en balen dat ik niet kon optreden met been. nu hopen dat ik morgen door mn knieen kan buigen zonder al te veel pijn anders gaat het tennissen niet leuk worden.
was een leuk ouderwets tv-avondje met paps en mams geworden, met koekjes, chips en toastjes brie :)
Leuk toch, zo'n avondje met die ouwetjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97141983
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Isabeau het volgende:
:D *O* *O*
pi_97141984
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk toch, zo'n avondje met die ouwetjes?
ja hoor maar niet gewend en erg veel zin om te dansen wat ik wel ben gewend. lig nu in bed maar stuiter nog. tijgerbalsem op mn been helpt een beetje gelukkig maar niet helemaal.
gelukkig mag ik a.s. donderdag optreden, bedrijfsfeest Rabobank Utrecht :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 22 mei 2011 @ 01:22:14 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97142133
*stuiterballetje*
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 22 mei 2011 @ 04:03:25 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97145235
Zo, dat was leuk O+

Outfit was spot on, niet te stijf, een van de twee met pochet maar wel de enige zonder combi met stropdas en véél beter gevouwen dan die andere gast *)

Grappig om dit een keer mee te maken.
Confidence through competence
  zondag 22 mei 2011 @ 04:03:37 #167
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97145237
En nu heb ik trek :(
Confidence through competence
pi_97145662
Goeiemorgen!
Dikke :* voor Lein.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97145794
Goedemorgen!

Knuffel voor Lein en Isa, hoe is het nu?

He, voor het eerst in meer dan een week meer dan 2 uur achter elkaar geslapen O+ Alleen van 3-4 naast een bedje zitten aaien :+ En vergeten even wat aan te trekken, dus totaal vernikkeld weer in bed gekropen :+
pi_97145797
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:17 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Knuffel voor Lein en Isa, hoe is het nu?

He, voor het eerst in meer dan een week meer dan 2 uur achter elkaar geslapen O+ Alleen van 3-4 naast een bedje zitten aaien :+ En vergeten even wat aan te trekken, dus totaal vernikkeld weer in bed gekropen :+
Wat zal je eraan toe geweest zijn! :o
Hoe gaat het met je buik en je paddestoel?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97145918
Mijn buik is ok :)
Paddestoel gaat de goede kant langzaam op. We zijn er gisteren maar even met z'n allen uitgebroken. Was erg gezellig en lekker weer.
Maar ik ben nog steeds wel gaar :P

Nog op een terrasje een patatje gegeten ( O+ ) En Leander kreeg een glas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje! 8-) Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol :D
pi_97145933
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Mijn buik is ok :)
Paddestoel gaat de goede kant langzaam op. We zijn er gisteren maar even met z'n allen uitgebroken. Was erg gezellig en lekker weer.
Maar ik ben nog steeds wel gaar :P

Nog op een terrasje een patatje gegeten ( O+ ) En Leander kreeg een glas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje! 8-) Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol :D
Fijn dat jullie opknappen!
Ja, zulke rietjes vind ik nog steeds geweldig! En ik zou helemaal wegsmelten als me zoiets gevraagd werd. O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97145959
Dat was ook ongeveer het effect O+

Jij beetje ok geslapen? Het is nog best vroeg voor een zondag!
pi_97145971
Gewoon, elk uur wakker. Maar ik heb uitgeslapen tot 7 uur! :+
En ik heb besloten dat ik de zondagsrust weer in ga voeren. Ik heb mezelf vorige week ernstig voorbij gehold. }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97146043
Wat een god idee, krak, de zondagsrust O+

En FC wat vreselijk lief van Leander O+

Allemaal O+ vandaag. En ik voel amper nog iets in mijn rug *O* Morgen dus gewoon weer werken.
Overigens schijn je steentjes te kunnen horen als je plast, maar ik heb echt nog nooit wat gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')