Als het westkust tijd is, is het in Japan allang weer ochtendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik leef nog iig maar zou pas om 18uur gebeuren (en of dat nou NLse of Amerikaanse tijd is)
ja maar japan heeft het begin van het einde van de wereld al gehad he?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het westkust tijd is, is het in Japan allang weer ochtend
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar japan heeft het begin van het einde van de wereld al gehad he?
Helaas voor de voospeller is er alweer niets gebeurd:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar japan heeft het begin van het einde van de wereld al gehad he?
Het zou overal om 18:00 plaatselijke tijd gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik leef nog iig maar zou pas om 18uur gebeuren (en of dat nou NLse of Amerikaanse tijd is)
Oh, dan moet ik maar proberen om van de rest van de 5 en een half uur die ik nog te leven heb van te genieten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Het zou overal om 18:00 plaatselijke tijd gebeuren
En dan gaan ze straks weer klagen vanwege de appsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vodafone gaat eindelijk normaal doenIpv 10 EUr voor 25 MB reis-data-tegoed kun je nu voor 5 EUR per maand door heel europa gebruik maken van je datalimiet
Eigenlijk nog van de zotte, maar goed.....
http://www.vodafone.nl/in(...)foon/internationaal/quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik betaalde 2.50 EUR voor 25 MB per dag geloof ik in februari... 2 EUR voor 35 MB.
Hoe heet deze nieuwe Blox?
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
En dan gaan ze straks weer klagen vanwege de apps.
Ah, ik heb nog een oud Sim Only 200 abbo uit het stenen tijdperk, maar wel met 'zorgeloos internet' = FUP van 750 GB voor 10 EUR erbij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/in(...)foon/internationaal/
"Internet op Reis Europe"
Maar werkt alleen met een bellen+sms+web sim-only abbo of zo....
Ik ga eind van de maand een nieuw abbo nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog een oud Sim Only 200 abbo uit het stenen tijdperk, maar wel met 'zorgeloos internet' = FUP van 750 GB voor 10 EUR erbij.
Heb altijd al SIM Only gehad, veel flexibeler in toestel uitzoeken en uiteindelijk ben je niet véél duurder uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga eind van de maand een nieuw abbo nemenSim-only that is
Er is wel een motie aangenomen mbt netneutraliteit. https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-113266.htmlquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZe moeten niet zo zeiken
Of gewoon die data-tarieven verhogen ipv dingen blokkeren.
Er komt binnenkort een veiling voor nieuwe mobiele kabels. Er zijn een aantal aanbieders die mee willen doen. Ziggo bijvoorbeeld, die willen ook de mobiele markt op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Dat klinkt tegenstrijdig van die PVV.
Ik weet niet goed wat ik ervan vind want ik begrijp het niet helemaal?
Ah even inlezen dus
http://webwereld.nl/nieuw(...)netneutraliteit.html
Lekker!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef golfer het volgende:
Koelkast verspreidt een enorme knoflookgeur. Ik ben geloof ik wat scheutig geweest met het maken van de kipmarinade voor de BBQ van vanavond.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef golfer het volgende:
Koelkast verspreidt een enorme knoflookgeur. Ik ben geloof ik wat scheutig geweest met het maken van de kipmarinade voor de BBQ van vanavond.
Niks mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef golfer het volgende:
Belachelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Workout wreed onderbroken door was ophangen anders kreukels
Gisteren en vandaag ook schoensmeer gedaan op mijn schoenen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van de kapper en de kleine boodschappen doenLekker cashewnootjes gehaald en schoensmeer. Maandag eerste kennismaking nieuwe collega's dus moet er wel een beeeeeeeeeeeetje netjes uitzien
[..]
Niks mis mee
Dus nu ben je helemaal het mannetje in je pak met zijden overhemdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag ook schoensmeer gedaan op mijn schoenen.
L'Oreal merk, dus met Mexoryl XL en SX, erg goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:51 schreef krakkemieke het volgende:
Fietsen was een beetje koud, maar lekker. Ik kreeg een monstertje La Roche Posay factor 50.
Katoehoen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus nu ben je helemaal het mannetje in je pak met zijden overhemdTijd voor een baan?
Langs de Nijlquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Katoehoen!Geplukt en geweven door maagden.
Ja, de biezen mandjes spoelen niet meer aan. Ze moeten toch wat he.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Katoehoen!Geplukt en geweven door maagden.
Juist niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En er zijn vast leukere dingen die die maagden kunnen doen![]()
Vast nooit een zijden overhemd gedragen of gestreken.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar goed...komt op hetzelfde neer uiteindelijk
En er zijn vast leukere dingen die die maagden kunnen doen
Dat overhemd voor Steer zijn ze toch zo klaar mee gezien zijn grootte
La Roche Posay is een luxemerk van L'Oreal, ze moeten *iets* doen om te differentieren op de markt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:02 schreef krakkemieke het volgende:
Vaag.... er zit cassia alata blad in dat spul. Da's goed tegen allerlei huid aandoeningen. Lekker nuttig.
Strijken? Dat is toch iets met zo'n heet apparaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vast nooit een zijden overhemd gedragen of gestreken.....
Zie mijn ninja edit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:05 schreef krakkemieke het volgende:
Het staat nergens als aanprijzing, wel dat het met mineraalwater gemaakt is. Wat mij betreft is het grootste voordeel dat het niet geparfumeerd is.
Ja!quote:
roflquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, de biezen mandjes spoelen niet meer aan. Ze moeten toch wat he.
Ik heb een hekel aan geparfumeerde produkten, ik vind het nooit lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:10 schreef freecell het volgende:
[..]
rofl
Wij smeren alleen 's morgens 1x met P20... En ik heb mijn witte-huid-kindertjes die het liefst de hele dag in de zon zitten nog nooit verbrand gehad
Ideaal.
Het ruikt wel.. uhm...typisch! Niet vies,maar wel een herkenbaar geurtje.
Met Sun's ex-stiefhalfoomdinges op de voorpaginaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
VK magazine is leuk voor je deze week Pee, helemaal over fotografie!
Ja....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze moeten wel een hoofddekseltje op he FC.. het is een misverstand dat huidkanker wordt tegengehouden door smeersels. (vooral op jonge leeftijd niet te veel blootstellen a/d zon)
Die had ik ook gezien ja, bizarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het meer over de shemale ergens midden in
Zoek maar eens op tocopherol of ascorbic palmitate in de ingredientenlijst, ik geloof dat LRP wel vitamine E en C erin heeft....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik geloof dat er geen vitaminen inzitten, maar het smeert erg lekker en is niet vet.
Wat een problems zo in 1 weekend zegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:37 schreef borisz het volgende:
Ik moet wel weer even omschakelen. Normaal is het op zaterdag de premier league en bundesliga volgen maar ja dat is afgelopen. Nou ja de Premier Leauge heeft morgen de afsluitende speelronde maar ze spelen niet op zaterdag dus is het toch wennen
.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:14 schreef freecell het volgende:
Ja....
Ze doen ze af
En ik houd ze inderdaad wel wat uit de volle zon, maar dat is nog best lastig
Maargoed, ze hebben als het even kan wel lange dunne broeken aan en een shirt
Gelukkig heeft de oudste een mega-bos hoogblond haar, dat houdt wel vrij veel tegen.
En F-je... mja, als je hem een zonnehoed op doet.
- UIT! *gooi*
- Nee,op
- UIT! *gooi*
- nee lieverd, hij moet echt op. *opdoet en afleidt*
minuut later: - UIT! *gooi*
En met een touwtje? Dan gaat hij op de grond liggen krijsen en rukken en probeert hij zichzel te vermoorden met het touwtje
mmmmmmmmquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Hoezo een geile goeiemiddag?
Heeft u last van goesting?
Ja, nou heb ik ook trek en zinquote:
je gaat straks toch lekker bbq-en?quote:
Ik ook, alles moet maar geparfurmeerd zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan geparfumeerde produkten, ik vind het nooit lekker.
Ja, lekker straks BBQ-en, maar geen strooplikkertjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
je gaat straks toch lekker bbq-en?is Bluezz weer wat beter?
Had laatst ook een stel aan de deur. Ik dacht dat het een koerier was, normaal laat ik dit soort mensen gewoon staan. Dus ik zeg, nee, ik doe niet aan collectes. Willen ze een discussie aan gaan. Lazer op, je valt me in mijn privé lastig en dan ga je ook nog aan mijn kop zeiken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Net donateurwervers over de zeik gekregen
echt doodziek afgelopen week, ook dit keer riep ik meteen na de: "hallo, lekker aan het winkelen?" Ik ga nergens aan doneren terwijl ik doorliep. Gast liep met me mee en begon over of ik dan geen mensen wilde helpen, dus zei ik: jij staat hier ook alleen maar om je eigen bankrekening te helpen
toen waren hij, en de andere 3 over de zeik, hard he de waarheid?![]()
Net doen alsof t vrijwillig is ofzo terwijl het DIK verdiend en dan mij een gevoel aan praten omdat ik mensen niet wil helpen?
laatst had ik ook een discussie op een beurs, er stond een collectedoos EN ze stonden te werven, heb dit keer t kind dr werk laten doen en gezegd: wil best een paar euro in die doos achter me doen maar ga nergens mn bankrekening invullen en ergens aan vast zitten, en dat is dan ook niet goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had laatst ook een stel aan de deur. Ik dacht dat het een koerier was, normaal laat ik dit soort mensen gewoon staan. Dus ik zeg, nee, ik doe niet aan collectes. Willen ze een discussie aan gaan. Lazer op, je valt me in mijn privé lastig en dan ga je ook nog aan mijn kop zeiken.
Dat verkopen van telefoonnummers en informatie vind ik dus echt belachelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik werd laatst gebeld op mijn mobiel, één of ander bedrijf die iets wilde slijten aan me.
Val ik hem in de rede met ; hoe kom je aan mijn mobiele nr? (prepaid, dus niet eens een abbo) lulde hij erover heen, dus ik vroeg nog een keer : hoe kom je aan mijn nr ?
Ja eh opgekocht blablabla.
Nou ik wens niet meer gebeld te worden zei ik en hing op.
Beetje lullig maar de beste manier geloof ik. Afgelopen week weer een onbekende beller, ik heb maar niet opgenomen, als ze wat willen spreken ze maar in
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
laatst had ik ook een discussie op een beurs, er stond een collectedoos EN ze stonden te werven, heb dit keer t kind dr werk laten doen en gezegd: wil best een paar euro in die doos achter me doen maar ga nergens mn bankrekening invullen en ergens aan vast zitten, en dat is dan ook niet goedja dan kunnen ze hun provisie vergeten he
![]()
serieus het zijn ook echt geen types die zich er druk om maken. van die balletjes en huppels die makkelijk geld willen verdienen en als je nee zegt wil jij geen mensen helpen etc, ga een eind heenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]herkenbaar! Ze stonden op straat leden te werven en ik vroeg of ik ook ergens een eenmalige donatie kon doen (en dus niet maandelijks). Kon niet!
En een ex van mij is een keer uit z'n dak gegaan omdat een straatwerver het op hem gemund had na een beleefde afwijzing. Was iets met dieren geloof ik en die straatwerver zei dat hij dus niet van dieren hield omdat hij geen geld wilde geven. Nou, hij begon echt zo uit z'n hoofd tien andere belangrijke goede doelen op te sommen met de vraag aan de werver of hij dáár dan allemaal ook aan doneerde? Met als reactie dat hij dus geen moer gaf om andere mensen etc.
Uberhaup belachelijk dat als je doorloopt ze zo gaan reageren, Memo. Je goed recht om de bal terug te kaatsen.
ik wil best iets geven maar niet ergens aan vastzitten das het hele puntquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
Ik geef ook nooit wat aan de donateurwervers op straat. Zijn ook altijd vreselijke types.
Ze zoeken ze idd wel uit jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
Ik geef ook nooit wat aan de donateurwervers op straat. Zijn ook altijd vreselijke types.
Dat ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil best iets geven maar niet ergens aan vastzitten das het hele punt
Ik zeg altijd dat ik al abonnee benquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Met het Haarlems dagblad waarmee ze voor de supermarkt staan doen ze ook net alsof je een gratis krant krijgt.
Er zijn nog steeds mensen die erin tuinen![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
De BBQ is bijna gaar dus lekker eten, kletsen, wijntje, biertje in de tuin
Ik wil ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
De BBQ is bijna gaar dus lekker eten, kletsen, wijntje, biertje in de tuin
Het hiernamaals lijkt verdomd veel op Twente inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef Vork het volgende:
Is die wereld nou nog niet vergaan? Het is inmiddels al 18:00 uur geweest.
Maar je hebt toch iets aan je hele zaterdag als je uitrustquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:34 schreef TAV74 het volgende:
Het hiernamaals lijkt verdomd veel op Twente inderdaad![]()
ik heb echt uren afwisselend liggen lezen en slapen, was noggal naar de kloten geloof ik. Hopelijk nu het ergste gehad zodat ik nog iets aan mijn zaterdagavond heb.
Gaat het nu wel iets beter? Hoelang duurt zo'n steenreis nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel, net even een tijd op de bank op mijn rechterzij gelegen want dat was het beste tegen de pijn. Nom nom, niet lekker.
Dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je hebt toch iets aan je hele zaterdag als je uitrust![]()
Had jij niet een dak leeggebikt? En had je niet een drukke baan? En heb je geen ergerstress van het korf handbal?
DusRelaxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |