Ja!quote:
roflquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, de biezen mandjes spoelen niet meer aan. Ze moeten toch wat he.
Ik heb een hekel aan geparfumeerde produkten, ik vind het nooit lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:10 schreef freecell het volgende:
[..]
rofl
Wij smeren alleen 's morgens 1x met P20... En ik heb mijn witte-huid-kindertjes die het liefst de hele dag in de zon zitten nog nooit verbrand gehad
Ideaal.
Het ruikt wel.. uhm...typisch! Niet vies,maar wel een herkenbaar geurtje.
Met Sun's ex-stiefhalfoomdinges op de voorpaginaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
VK magazine is leuk voor je deze week Pee, helemaal over fotografie!
Ja....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze moeten wel een hoofddekseltje op he FC.. het is een misverstand dat huidkanker wordt tegengehouden door smeersels. (vooral op jonge leeftijd niet te veel blootstellen a/d zon)
Die had ik ook gezien ja, bizarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het meer over de shemale ergens midden in
Zoek maar eens op tocopherol of ascorbic palmitate in de ingredientenlijst, ik geloof dat LRP wel vitamine E en C erin heeft....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik geloof dat er geen vitaminen inzitten, maar het smeert erg lekker en is niet vet.
Wat een problems zo in 1 weekend zegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:37 schreef borisz het volgende:
Ik moet wel weer even omschakelen. Normaal is het op zaterdag de premier league en bundesliga volgen maar ja dat is afgelopen. Nou ja de Premier Leauge heeft morgen de afsluitende speelronde maar ze spelen niet op zaterdag dus is het toch wennen
.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:14 schreef freecell het volgende:
Ja....
Ze doen ze af
En ik houd ze inderdaad wel wat uit de volle zon, maar dat is nog best lastig
Maargoed, ze hebben als het even kan wel lange dunne broeken aan en een shirt
Gelukkig heeft de oudste een mega-bos hoogblond haar, dat houdt wel vrij veel tegen.
En F-je... mja, als je hem een zonnehoed op doet.
- UIT! *gooi*
- Nee,op
- UIT! *gooi*
- nee lieverd, hij moet echt op. *opdoet en afleidt*
minuut later: - UIT! *gooi*
En met een touwtje? Dan gaat hij op de grond liggen krijsen en rukken en probeert hij zichzel te vermoorden met het touwtje
mmmmmmmmquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Hoezo een geile goeiemiddag?
Heeft u last van goesting?
Ja, nou heb ik ook trek en zinquote:
je gaat straks toch lekker bbq-en?quote:
Ik ook, alles moet maar geparfurmeerd zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan geparfumeerde produkten, ik vind het nooit lekker.
Ja, lekker straks BBQ-en, maar geen strooplikkertjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
je gaat straks toch lekker bbq-en?is Bluezz weer wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |