In een koffiefilter plassen.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een god idee, krak, de zondagsrust
En FC wat vreselijk lief van Leander![]()
Allemaalvandaag. En ik voel amper nog iets in mijn rug
Morgen dus gewoon weer werken.
Overigens schijn je steentjes te kunnen horen als je plast, maar ik heb echt nog nooit wat gehoord.
Ik moest 2 x lezen voor ik de E miste.....quote:Op zondag 22 mei 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nu pas mijn Freudiaanse typo in wat ik tegen krak zeg
Serieus? Ik zag hem echt meteenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moest 2 x lezen voor ik de E miste.....
Niet meer, het wordt lichter. Het heeft kennelijk ook gewaaid, ook onder het balkon is het nat.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees na plaatsing meestal mijn eigen berichtjes nog een keer (foutjes wegpoetsen), maar bij deze dacht ik: die laat ik staan
![]()
Regent het bij jullie trouwens ook? Het komt hier met bakken uit de lucht vallen.
Mee eens. En het is een rioolspullen fabriek.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Nog één dingetje. Die banner met 'Wat vind jij? Tbs betekent:' Waar slaat die op? Ik bedoel, het gaat er niet om wat je vindt want dat doet er niet toe bij feitenkennis. 'Wat denk jij' zou prima zijn, maar 'Wat vind jij' is echt idioot.
Ik ben heel erg voorstander van geen mening hebben. Ik heb van enorm veel zaken echt geen verstand, een mening daarover hebben vind ik dom. Daar heb ik dan weer wel een mening overquote:Op zondag 22 mei 2011 09:44 schreef Vork het volgende:
Nee, in Nederland moeten we tegenwoordig alles maar vinden i.p.v. denken. Net als dat het niet hebben van een mening ergens over niet kan.
Dus je laat het Tara maar doen? Of is het gewoon een kolerebende t/m maandagquote:Op zondag 22 mei 2011 09:26 schreef freecell het volgende:
En ik ben een voorstander van zondagsrustVoor mij zit het er niet echt in,maar stofzuigen en wassen enzo doe ik heerlijk NIET op zondag. genieten
Mee eens. Ik kan me ook enorm ergeren aan sommige vragenlijsten waar dat niet bij staat.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heel erg voorstander van geen mening hebben. Ik heb van enorm veel zaken echt geen verstand, een mening daarover hebben vind ik dom. Daar heb ik dan weer wel een mening over
Ik heb meestal wel een mening, ook van dingen waar ik totaal geen verstand van heb. Alleen ben ik veel te lui om die neer te typenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben heel erg voorstander van geen mening hebben. Ik heb van enorm veel zaken echt geen verstand, een mening daarover hebben vind ik dom. Daar heb ik dan weer wel een mening over
Soms betrap ik me erop dat zo'n mening vaak maar een op dat moment leuk lijkend standpunt is, maar dat ik met net zoveel verve voor het tegenovergestelde kan pleitenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb meestal wel een mening, ook van dingen waar ik totaal geen verstand van heb. Alleen ben ik veel te lui om die neer te typen
Volgens mij staat de Nederlander er in het buitenland ook om bekend, om het hebben van een mening over alles. Of die mening nog ergens op slaat, dat doet er dan niet toe. Als men er niets van weet, dan verzint men wel wat. En anderen hebben het altijd gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat zei kikkerlikker?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Nederlander er in het buitenland ook om bekend, om het hebben van een mening over alles. Of die mening nog ergens op slaat, dat doet er dan niet toe. Als men er niets van weet, dan verzint men wel wat. En anderen hebben het altijd gedaan.
Het niet hebben van een mening lijkt me ook een prima zaak. En verder... eh wat kikkerlikker ooit zei.
16 miljoen bondscoaches.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Nederlander er in het buitenland ook om bekend, om het hebben van een mening over alles. Of die mening nog ergens op slaat, dat doet er dan niet toe. Als men er niets van weet, dan verzint men wel wat. En anderen hebben het altijd gedaan.
Het niet hebben van een mening lijkt me ook een prima zaak. En verder... eh wat kikkerlikker ooit zei.
Die sloot zijn posts dikwijls af met de vanzelf legendarisch geworden woorden: "mara goed dat is mijn menigquote:Op zondag 22 mei 2011 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
Wat zei kikkerlikker?
ik moet altijd lachen om die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |