Ik heb wel een heul slank kind hoor!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy, ik denk niet dat je harry er nog in kan persen![]()
Floris heeft m 2 keer aangehad en toen had ie nog geen maat 74.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb wel een heul slank kind hoor!
En ik kan toch gewoon heel hard proppen?
Oh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, wil je een langere legging of liever een kortere? Ik heb ze nu niet aan want rokjes zitten niet lekker met de bekkenband en straks heb ik ze niet meer nodig..dus heb ik er volgens mij drie in de aanbieding: 1x noppies en 2x Hema. Als ik even moet gaan kijken, pm me dan!
Dan laat je toch de knoopjes onderaan open?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in de breedte paste Floris ook nog wel *lol*
Lengte was wat minder
als je m echt heel graag wil, be my guest hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan laat je toch de knoopjes onderaan open?![]()
nee echt superleuk ding. Als KD hem toch niet wil en iemand anders zit er niet om te springen, dan wil ik hem graag. Leg ik hem wel in de kast voor als er ooit een nummer 2 komt
Maar dan neem ik hem tzt toch gewoon weer van jou over?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je m echt heel graag wil, be my guest hoorik doe het wel, maar erg fatsoenlijk is t niet, op voorhand reserveren en dan misschien toch maar niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, ik zal even kijken of ik nog een foto heb, anders maak ik ze alsnog. Even kijken of er misschien iemand hier uit de buurt wel gaat, of anders kunnen we misschien meeten!
prima regelingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dan neem ik hem tzt toch gewoon weer van jou over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |