Ja, maar beide topics waren niet gekoppeld, topicchains waren blanco in het logboek.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Proficiat, tragus is een toffe plek.
Echt waar? Ik vond die Tragus echt een hel zo door het kraakbeen. En nu met schoonmaken, vind het aardig pijn doen. Ziet er verder allemaal wel netjes uit gelukkig. Maar ik zet toch liever een tongpiercing of op andere plekken.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:58 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een rook-piercing? Het laten zetten van m'n helix viel me zo enorm mee dat ik nog wel een kraakbeenpiercing zou willen hebben (in m'n andere oor). Het smaakt naar meer!
Voor iedereen is pijn natuurlijk anders, maar vond de tang die ze op mijn tong zette pijnlijker dan de naald zelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:36 schreef morgane het volgende:
Mij lijkt een tongpiercing juist veel pijnlijkerik had in ieder geval verwacht dat een helix veel meer pijn zou doen. Achteraf kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik het zo lang uitgesteld heb omdat ik niet durfde
Leuk, en mooi haar heb jequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Fuck, ik ben vandaag gaan snorkelen, en toen is mijn 1 week oude monroe eruit geflikkerd. Nu is die al bijna dichtgegroeid, dus er komt zo een piercer langs om hem opnieuw te laten zetten
Zout water maakt niet uit, zwemmen in een zwembad doe ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:54 schreef luciferist het volgende:
[..]zwemmen met een nieuwe piercing? meid toch
Ik zit nu in Bali, mijn moeder vind het te riskant om bij een willekeurige piercer binnen te lopen dus we zijn op zoek gegaan naar een goed adres, en die komt gewoon bij je langs.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef saaw het volgende:
ik verbaas me meer over dat er een piercer langs komt
Als je een vakantie hebt gepland ofzo, zou ik het er persoonlijk niet om laten. Wel goed blijven verzorgen na het zwemmen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef tliciouz het volgende:
Over een maand kan ik toch al wel in zout water zwemmen?
Ja staat al in de planning. Piercer zei gister ook zout water is goed, zwembad graag mijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Als je een vakantie hebt gepland ofzo, zou ik het er persoonlijk niet om laten. Wel goed blijven verzorgen na het zwemmen.
Ik weet niet waar je precies heen gaat. Maar let in ieder geval goed op hoe schoon de zee is, het kan soms echt heel ranzig zijn in de zee, wat juist voor een ontsteking kan zorgen. Maar verder zou er geen probleem moeten zijn als je piercings gewoon snel genezen in het algemeen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja staat al in de planning. Piercer zei gister ook zout water is goed, zwembad graag mijden.
Ik ga naar Kos. Nooit eerder geweest dus weet niet hoe schoon het daar zal zijn maar zal er op letten bedankt voor de tip!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies heen gaat. Maar let in ieder geval goed op hoe schoon de zee is, het kan soms echt heel ranzig zijn in de zee, wat juist voor een ontsteking kan zorgen. Maar verder zou er geen probleem moeten zijn als je piercings gewoon snel genezen in het algemeen.
Ja dan heeft die de sieraad schoongemaakt maar dan is die ondertussen bezig met iets anders en dan gaat die daarna weer even controleren of het sieraadje wel echt schoon is, niet dat die een stukje gemist heeft ofzo, en ook met de klemmen en naald enzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef Strugglemaster het volgende:
Proficiat!
En controleren of het steriel is? Wat moet ik me daarbij voorstellen :p
Micro-vision?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja dan heeft die de sieraad schoongemaakt maar dan is die ondertussen bezig met iets anders en dan gaat die daarna weer even controleren of het sieraadje wel echt schoon is, niet dat die een stukje gemist heeft ofzo, en ook met de klemmen en naald enzo.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Toch maar mn eerste oorgaatje op aanraden van de piercer gestretcht. Lame: 2 mm was nog te groot, dus het is nu naar 1,6 mmHet is een begin!
Ik had een helix en heb een rook (en ook een eskimo) vond dan zelf mijn rook wel het pijnlijkst, al vond ik mijn eskimo het engstquote:Op zondag 22 mei 2011 08:58 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een rook-piercing? Het laten zetten van m'n helix viel me zo enorm mee dat ik nog wel een kraakbeenpiercing zou willen hebben (in m'n andere oor). Het smaakt naar meer!
Ik vind mn rook ook al zo geweldigquote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik had een helix en heb een rook (en ook een eskimo) vond dan zelf mijn rook wel het pijnlijkst, al vond ik mijn eskimo het engstBest even een nare prik, stuk heftiger dan bij helix. Heeft ook enorm gezwollen, geen gezicht, hihi. Genezing wass een bitch, duurde bij mij veel langer dan bij helix, toch al gauw een maand of 9. Maar rooks zijn zó leuk, dat het dat alles dubbel en dwars waard is. Dus ondanks dat hij me best even tegenviel (ik ging er ook heen met het idee: ach, mijn helix was een piece of cake, doe mij er nog maar één!) zeg ik: absoluut doen!
Altijd goed om te horen!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef saaw het volgende:
Ik zat op 10mm en was het zat dus laat het dichtgroeien.
Moet zeggen dat ik verbaasd ben hoe snel en mooi het gaat! Smeer het wel in met uierzalf zodat het soepel blijft en heb ze nu een maandje uit gok ik, en denk dat ik nu op 2 a 3 mm zit.
Heb het ooit ook heel langzaam gestretched, misschien dat dat er mee te maken heeft.
Yup, rook - conch industrial.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef morgane het volgende:
hoe bedoel je? Een soort verticale industrial?
Pics!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Yup, rook - conch industrial.
Ik wou een standaard verticale industrial, maar die komt achter je oor uit aan de bovenkant. En dat is niet zo handig met een bril
Pretty!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Alerion het volgende:
Het was echt een eitje. Klein prikje, minst pijnlijke piercing tot nu toe. Voel hem nu ook nauwelijks!
Edit: Het is me gelukt hem uit te klappen (de piercer had hem na het zetten voor me ingeklapt)!
[ afbeelding ]
Omdat je misschien veel te snel gaat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even een vraagje,
ik ben al sinds begin april mijn oren aan het stretchen, en rechts zit ik nu op 1 cm en links op 5mm, dit is omdat links veel moeilijker en pijnlijker gaat. Hoe kan dit?
Nondeju..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even een vraagje,
ik ben al sinds begin april mijn oren aan het stretchen, en rechts zit ik nu op 1 cm en links op 5mm, dit is omdat links veel moeilijker en pijnlijker gaat. Hoe kan dit?
Maar links heeft alleen moeite, rechtss gaat prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat je misschien veel te snel gaat?
stapjes van 0.5mm nemen.. warm douchen, daarna stretchen... en verder misschien wat meer tijd er tussen laten voor de volgende stretch.. dan kan het gaatje wennen aan zijn nieuwe dikte en gaat het stretchen misschien na een tijdje wat makkelijkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar links heeft alleen moeite, rechtss gaat prima.
Ik zal dus wat geduldiger moeten zijn met links dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stapjes van 0.5mm nemen.. warm douchen, daarna stretchen... en verder misschien wat meer tijd er tussen laten voor de volgende stretch.. dan kan het gaatje wennen aan zijn nieuwe dikte en gaat het stretchen misschien na een tijdje wat makkelijker
Ik heb dat dus ook. Mijn linkeroor vind alles prima, is nooit gevoelig en heb er nooit problemen mee gehad, maar met mijn rechteroor moet ik een stuk trager doen en bereid ik wat meer voor als ik een nieuwe plug erin wil doen (trager oprekken door er een laagje tape omheen te rollen, steeds 1 laagje meer) en dat werkt opzich wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal dus wat geduldiger moeten zijn met links dus
Na 8mm groeien ze niet meer dicht idd. Ik wou eerst ook maar tot 8mm gaan, maar ik zit al op 1cm.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga deze zomer ook beginnen met stretchenMaar ik wil niet verder gaan dan 8mm, ik ben bang dat er toch een kans is dat ze niet meer dichtgroeien ofzo.
http://www.piercingzone.n(...)icle&id=53&Itemid=57quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga deze zomer ook beginnen met stretchenMaar ik wil niet verder gaan dan 8mm, ik ben bang dat er toch een kans is dat ze niet meer dichtgroeien ofzo.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad, dat ik steeds maar door gaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Na 8mm groeien ze niet meer dicht idd. Ik wou eerst ook maar tot 8mm gaan, maar ik zit al op 1cm.
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef utopie het volgende:
[..]
http://www.piercingzone.n(...)icle&id=53&Itemid=57
Alsjeblieft, alles wat je wil weten
Ze kunnen dan nog wel dichtgroeien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Na 8mm groeien ze niet meer dicht idd. Ik wou eerst ook maar tot 8mm gaan, maar ik zit al op 1cm.
ze heeft wel gelijk maar ik las ergens dat vanaf 6mm de ''point of no return'' gezien word. je gaten zullen hoogstwaarschijnlijk bij die grootte nooit meer het formaat van een standaard oorring terug krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ze kunnen dan nog wel dichtgroeien.
Nee het hangt er gewoon vanaf hoe je met je oor omgaat. Als je snel alles erin gaat duwen terwijl je oor het helemaal niet aan kan is de kans inderdaad klein dat die dan nog teruggroeit. Maar een jongen die bij mijn piercer kwam had 28 mm ongeveer en dat is netjes teruggegroeid tot een normaal oorbelgaatje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk maar ik las ergens dat vanaf 6mm de ''point of no return'' gezien word. je gaten zullen hoogstwaarschijnlijk bij die grootte nooit meer het formaat van een standaard oorring terug krijgen.
ergens anders las ik weer dat het tussen de 8mm en de 10mm is, maar dat verschilt per persoon
Ik kan niet wachten tot ik op de 10mm zit
bron; http://www.piercingpierci(...)b98f15e61e0cd60f7609
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
28 mm ongeveer en dat is netjes teruggegroeid tot een normaal oorbelgaatje.
Waarom eruit gehaald btw?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
En bij mij is 8mm al gewoon netjes teruggegroeid. Vrienden met 10+ mm ook mooi teruggegroeid.
Gewoon van voren af aan. Met de kleinste maat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:17 schreef MsMessy het volgende:
Een vraag aan de mensen die stretchen, met welke maat kan je beginnen als je nu al 5 creolen in 1 oorgat hebt?
Oh die had ik al eens gezien. Zo tofquote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef GimmeGore het volgende:
Inner of outer conch?
In geval van inner: CONCH!
ow ja, mijn rook - conch industrial:
[ afbeelding ]
Oude foto met 12mm tunneltjes nog
vanochtend 2,5mm maar weer eens geprobeerdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef utopie het volgende:
ik zit op 1,6Ik ben in 3 dagen van 1,6 naar 3,2 gegaan waarna het dik werd en begon te prikken
dat ding zat muurvast man hahaha. nu zit ik weer op 1,6. Hopelijk gaat 't dit keer 'm wel worden, want ik wil de 10 halen, zo snel mogelijk
Toffquote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef GimmeGore het volgende:
Inner of outer conch?
[ afbeelding ]
Inner inderdaad, gaat hem denk ik ook wel worden. Vind die wel het engst, hihi. En gaaaaf, heel tof die industrialquote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef GimmeGore het volgende:
Inner of outer conch?
[ afbeelding ]
oorlel*, ik heb er maar 1quote:Op maandag 30 mei 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stoer hoor
Ik zou eens rustig doen met die oorlellen...
fine.. en omdat je er maar 1 hebt. wees er zuinig op. Je zit echt niet te wachten op een blowout of een ontsteking.quote:
Als hij zijn oren wil verneuken moet hij t toch lekker zelf weten?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stoer hoor
Ik zou eens rustig doen met die oorlellen...
Zit wat inquote:Op maandag 30 mei 2011 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als hij zijn oren wil verneuken moet hij t toch lekker zelf weten?
ik heb trouwens 3 mm spirals gekregenquote:
Bij piercingshops stretchen ze je oren ook voor 15 euro ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb trouwens 3 mm spirals gekregeneen zeker meisje met een streepje (whut?
) had ze gekocht bij een piercer want die wil haar oren ook stretchen, zegt die piercer dat ze het zo wel in 1x met die spirals kan doen
van 0.8 naar 3 in 1x? Whut? Mij lukte van 1.6 naar 3 niet eens in 1x.
Nicequote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb trouwens 3 mm spirals gekregeneen zeker meisje met een streepje (whut?
) had ze gekocht bij een piercer want die wil haar oren ook stretchen, zegt die piercer dat ze het zo wel in 1x met die spirals kan doen
van 0.8 naar 3 in 1x? Whut? Mij lukte van 1.6 naar 3 niet eens in 1x.
Geen idee hoe ze dat daar doen.. maar ik ken maar 1 iemand die dat heeft gedaan en die zei dat als je van pijn hield, het vooral moest doenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij piercingshops stretchen ze je oren ook voor 15 euro ofzosuper ziek. Maar het zal wel kunnen blijkbaar, als zij dat doen.
Ze rammen het er ook gewoon doorheen, of het nou wil of niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij piercingshops stretchen ze je oren ook voor 15 euro ofzosuper ziek. Maar het zal wel kunnen blijkbaar, als zij dat doen.
Ja denk het ookquote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze rammen het er ook gewoon doorheen, of het nou wil of niet.
cool!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef GimmeGore het volgende:
Inner of outer conch?
[ afbeelding ]
Lekker uitscheuren, vierkante gaten erbij.. Yummie!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja denk het ooklekker pijnlijk.
Kan probleemloos. alleen in het begin was ik wel voorzichtiger omdat mijn oor gewoon gevoeliger was, maar dat was met mijn innerconch aan de andere kant net zo goedquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
cool!
stomme vraag misschien, maar hoe doe je dat als je oordopjes in wil doen, of kun je gewoon probleemloos bij je gehoorgang?![]()
quote:Goedenavond ,
We stretchen met titanium oprekkers. Hiermee wordt het (bestaande) gaatje per keer 1mm opgerekt. Wanneer hij de juiste maat heeft bereikt van de te gebruiken oprekker volgt er een titanium tunnel. Deze wordt over het algemeen minimaal 3 weken gedragen voor we weer verder gaan met stretchen.
De reden dat we per keer 1mm stretchen is omdat het verantwoord en voorzichtig dient te gebeuren in verband met eventueel scheuren van je oorlel en blijven littekenweefsel. Wanneer er littekenweefsel is ontstaan is het lastig terug te gaan naar een oude maat zonder deze littekens te zien. Natuurlijk is het ook veel minder pijnlijk/gevoelig als het voorzichtig gebeurd!;-)
De prijzen voor het oprekken is per oor/per 1mm/per keer 15 euro.
Ik hoop je vraag te hebben beantwoord.
Piercingstudio Tattoo Lucky Shot
Gatver.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef luciferist het volgende:
Je kan ze gewoon insnijden met een scalpel, grotere tunnel erin en kloar.
mietjes.. :d
Ben je ook lekker snel klaarquote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef luciferist het volgende:
Je kan ze gewoon insnijden met een scalpel, grotere tunnel erin en kloar.
mietjes.. :d
Stretchprojectje beginnen was 20 euro voor de oortjes samen, en vanaf nu is het dan 5 euro per keer oprekken. Vriendin van me ging ergens anders naartoe met 0.8 mm (gewoon oorbelgaatje schijnbaar) en kwam terug met 3 mm :/ ze hebben gewoon een soort perforator d'rop gezet. Beetje dit idee:quote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een paardentunnel is anders ook wel best tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Stretchprojectje beginnen was 20 euro voor de oortjes samen, en vanaf nu is het dan 5 euro per keer oprekken. Vriendin van me ging ergens anders naartoe met 0.8 mm (gewoon oorbelgaatje schijnbaar) en kwam terug met 3 mm :/ ze hebben gewoon een soort perforator d'rop gezet. Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
![]()
Ik doe altijd pas zeezout als het een beetje gaat ontsteken of anders raar doet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:56 schreef GimmeGore het volgende:
Veel te agressief.
Als ze er echt wat op wil gooien dan zeezout oplossing
Hoewel ik zelf meer van de LITHA methode ben eigenlijk
Met een verse piercing vind ik het altijd wel relaxt om te zeezouten, omdat ik niet elke dag onder de douche sta om de boel af te spoelen. Gewoon om even de boel eraf te weken, anders krijg ik de neiging om te peuterenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:58 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik doe altijd pas zeezout als het een beetje gaat ontsteken of anders raar doet.
Ach, er wordt nog zoveel tegenstrijdigs gezegd met tattoo's en piercings.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:59 schreef MetalMuisje het volgende:
betadine leek me ook al raar voor n piercing.. wel vreemd dat dat word gezegd in n tattoo/piercing shop
Wtf.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef MetalMuisje het volgende:
ff vraagje
vriendin van me heeft n tragus piercing laten zetten met t advies om m 3 keer per dag schoon te maken, en n druppel betadine er op te doen.. maar betadine op n piercing?? heb er zelf nog nooit van gehoord? weet iemand of t kwaad kan?
Kan ja.. kan ook wel iets uitdroging zijn van de zeep wellicht. Misschien naar 1x per dag wassen?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Het is meer wit/schilferig.misschien dat dat er komt als ik al het zeep niet goed weggespoeld heb?
PRACHTIG!!! Ik kom net terug van vakantieweekje (Ibiza) en ga 'm nu ook snel laten zetten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Alerion het volgende:
Het was echt een eitje. Klein prikje, minst pijnlijke piercing tot nu toe. Voel hem nu ook nauwelijks!
Edit: Het is me gelukt hem uit te klappen (de piercer had hem na het zetten voor me ingeklapt)!
[ afbeelding ]
Okee dan. Waar? (hihi) Maar na hoelange tijd kun je het zwembad weer in?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef luciferist het volgende:
Ja, heel snel! maar ik zat wel elke dag in de sauna of turks stoombad.
O cool!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Mijn septumpje was binnen 2 weekjes superlief. Eigenlijk meteen al.
Hoe lang heb je ze nu?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Strugglemaster het volgende:
Septum ging bij mij ook erg snel. Eerste paar dagen waren gevoelig, maar na anderhalve week was ik al andere sieraden erin aan het doen.
Oren gaan traag. Had ze op 3cm gepierced, maar kan nog steeds geen nieuw sieraad in. Als ik soms dat tunneltje eruit haal, dan ziet het er ook echt nog ongenezen uit. Geduld dus...
Goh.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Strugglemaster het volgende:
Had ze op 3cm gepierced, Als ik soms dat tunneltje eruit haal, dan ziet het er ook echt nog ongenezen uit. Geduld dus...
De helingstijd van een oorlel is over het algemeen 6-10 weken geloof ik, maar ik weet niet of t ook langer duurt nu omdat het net wat heftiger is, 3mm.quote:
Ik had hem een uur of.. 30 laten zetten voor hij eruit viel. Ben direct langs een tattooshop/piercingstudio gegaan. Voor raad of voor hulp. Dit omdat ik hem er zelf met geen mogelijkheid meer doorheen kreeg. Ja, tot ongeveer 75% maar verder had ik alleen maar het idee dat ik door ongebroken vlees aan het boren was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef Strugglemaster het volgende:
Ik voelde het toch wel flink, die septum is fucking gevoelig.
@Dven: Wanneer laten zetten en hoe lang eruit?
Ik snap dat ook nooit als ze merken dat je een tatoeage hebt.. "Wat nou als je 80 bent, dan ziet dat er toch niet uit?!" Alles hangt dan, sowieso wil dan niemand me zonder shirt zien denk ik, dus daar hoef je je toch niet druk om te maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:01 schreef Alerion het volgende:
Omg soms word ik echt niet goed van opmerkingen als "jammer van die piercing" en "zonde van je hoofd". Zucht. Ik zeg toch ook niet van iemand: "jammer van je haar" of zo, als het me niet aanstaat. Waarom is dit dan wel ok?
Dat moest ik even kwijt.
Misschien als je je conch weekt in water, dat het korstje losweekt en je nogsteeds je wond schoon krijgt zonder dat je het weer beschadigt? Ik zeg maar wat, maar misschien werkt het?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Help.....mijn conch is aan het ontstekken. Er zat een vocht bultje naast, dat heb ik opengemaakt maar nu krijg ik steeds korstjes die aan mijn piercing blijven zitten dus elke keer als ik die schoon maak laat het korstje los en komt er opnieuw vocht uit.....
Hoe kan ik voorkomen dat het korstje zich aan de piercing hecht of dat het beter wordt enzo....
Voor het schoonmaken gebruik ik een wattenstaafjes met zeezout (sprayfles van all over piercing)
het ging zo goed![]()
Ja inderdaad. Ik zeg dan gewoon van: als ik 80 ben zie ik er net zo verlept uit als jij, alleen veel cooler.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:38 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit als ze merken dat je een tatoeage hebt.. "Wat nou als je 80 bent, dan ziet dat er toch niet uit?!" Alles hangt dan, sowieso wil dan niemand me zonder shirt zien denk ik, dus daar hoef je je toch niet druk om te maken?
Oh das ook een goeiequote:Op zondag 5 juni 2011 14:19 schreef Alerion het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zeg dan gewoon van: als ik 80 ben zie ik er net zo verlept uit als jij, alleen veel cooler.
Ik vind het betreft piercings sowieso nergens over gaan: Snappen ze dan niet dat die dingen gewoon uit kunnen?! Wat een overblijft is een minescuul klein littekentje wat 9 vd 10 keer niet eens meer terug te vinden is. Zelfs puistjes laten meer schade achter!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:19 schreef Alerion het volgende:
Ja inderdaad. Ik zeg dan gewoon van: als ik 80 ben zie ik er net zo verlept uit als jij, alleen veel cooler.
Ik denk dat je het bij een tepelpiercing amper kan voorkomen door wrijving van shirt/bh/what-so-ever... Pas laten zetten of? Ik heb er zeker een maand last van gehad, sindsdien nooit weer..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef electronique het volgende:
pff, tepelpiercing gaat niet heel goed. Af en toe is hij wat gevoelig en er komt ong. 2 keer per week wat spul uit (wondvocht e.d)
al is het wel een stuk beter dan vorige week en de week daarvoor. toen kwam er wel eens wat spul uit en daardoor ging hij dan een beetje 'vast' zitten. dat heb ik nu gelukkig niet meer.
Laat gewoon gelijk met een 3mm zetten, scheeld stretchenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af met een hoeveel mm-naald jouw septum is geprikt...
Jongen! Dan heb ik geen neus meer over... Mijn neus is om-en-nabij 3,5 mm breed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef luciferist het volgende:
Laat gewoon gelijk met een 3mm zetten, scheeld stretchen
* luciferist op 3.5mm zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |