Dat krijg je na een tijd ja, tolerantie, dan kan je uiteindelijk zuipen wat je wil maar word je niet meer dronken. Terwijl je wel die brakheid hebt.... dat is best kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:44 schreef _Fanta het volgende:
en weetje wat beetje met mij is, ik drink nooit snel genoeg om echt dronken te worden. dat is opzich bestwel soort van gave
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
maare nu ga ik echt slapen. Morgen om 7 uur weer op.
Truste allemaal
ja dit keer hoop ik echt mijn bed te bereiken
trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
Truste allemaal
Tschuss!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
Truste allemaal
Trusten vriendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
Truste allemaal
hoezo?quote:
ik ben toch goddome geen koe, als je melk wilt moet je een zwangere vrouw, een koe, een schaap of een geit nemenquote:
quote:Je hoort nu: Katy Perry Feat Kanye West - E.T.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
beste nummer van 2011
true alcohol went snel. maar als ik liter vodka binne paar uurtjes achterover tik ben ik ook dronken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat krijg je na een tijd ja, tolerantie, dan kan je uiteindelijk zuipen wat je wil maar word je niet meer dronken. Terwijl je wel die brakheid hebt.... dat is best kut.
gotchaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
ik ben toch goddome geen koe, als je melk wilt moet je een zwangere vrouw, een koe, een schaap of een geit nemen
welke tieten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
Kan nier slapen zie steeds die tietern van Huppel voor me
Vond d'r billen mooier eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zijn tieterns?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
Dat wordt steeds erger, met sterke shit krijg je dat ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true alcohol went snel. maar als ik liter vodka binne paar uurtjes achterover tik ben ik ook dronken hoor. ik vind dronken zijn helemaal niet zo fijn, ik ben liever goed aanschoten, op randje van dronken zeg maar. dat is wel leuk
quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor DevilsWhore en Knuffelzacht
is toch geen KPD dus dan kan het wel?quote:
Wie is dat?quote:
Huppelmutsquote:
geen idee, zou ze zelf wel in kpd posten, maar volgens mij mag het dan idd welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is toch geen KPD dus dan kan het wel?
2 flesjes per uur, dan kan je lang volhouden, vergeet niet dat merendeel van een pilsje uit water bestaat. maar denk wel dat je na die 2 kratten um aardig voelde ofnie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wordt steeds erger, met sterke shit krijg je dat ook.
Het meeste wat ik een keer op 1 dag gezopen heb is 2 kratten. Van 11 uur sochtends tot de volgende ochtend 10 uur 48 flesjes. Nu is dat niet zo heel veel als je nagaat dat dat er 2 per uur zijn, maar wel bijna 24 uur lang.
Leukquote:
Mwa het is niet echt 2 per uur. De eerste 8 uur zaten er al 30 in ofzo, daarna ga je langzamer. Was in renesse op een camping, toen was ik nog jong en kon nog erg veel hebben, tegenwoordig hoef ik dat echt niet meer te proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
2 flesjes per uur, dan kan je lang volhouden, vergeet niet dat merendeel van een pilsje uit water bestaat. maar denk wel dat je na die 2 kratten um aardig voelde ofnie?
das heel jammer, trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:55 schreef EggsTC het volgende:
En nu ga ik pitten, ben echt fecking moe.
Tot morgen.
Knetter
Bericht:
voor stok
en omdat kusjes![]()
hebbe
hebbe hebbe
Trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:55 schreef EggsTC het volgende:
En nu ga ik pitten, ben echt fecking moe.
Tot morgen.
Wat een manier om je zelf op het internet te gooien ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
hopelijk is huppel niet weer kwaad (zal wel weer)
Renesse is wel chill iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa het is niet echt 2 per uur. De eerste 8 uur zaten er al 30 in ofzo, daarna ga je langzamer. Was in renesse op een camping, toen was ik nog jong en kon nog erg veel hebben, tegenwoordig hoef ik dat echt niet meer te proberen
Ik zou ook zeker wel wat lusen. dat is het probleem van zolaat opblijven, vaak ga ik schnitsels bakken etc.quote:
is ook lekker voer!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:00 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik zou ook zeker wel wat lusen. dat is het probleem van zolaat opblijven, vaak ga ik schnitsels bakken etc.
heb die een penis danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil knuffelen... enzo![]()
* Knetterkrankjorum pakt een knuffelbeest, om te knuffelen
nee daar krijg ik gas vanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:03 schreef Redskillz het volgende:
[..]
je moet de kaas / ui versie van bigamericans hebben mang.
nee maor die kan wel knuffelen, voor andere dingen is tarzan er nogquote:
Daar moet je totaal geen rekening mee houden, wel of je bezoek krijgt ofc.quote:
ik doen jou nu ff niet knuffelen want volgens mij hangt er hele alcoholwalm om me heen atm. morgen weer knuffelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil knuffelen... enzo![]()
* Knetterkrankjorum pakt een knuffelbeest, om te knuffelen
Ik nog een quattro formaggio in de vriezer, maar die is eigenlijk alleen van de pizzeria echt lekkerquote:
kheb een 1 persoonsbed heur.. die is heul niet grootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:08 schreef _Fanta het volgende:
jaja kweet knetter, ik mag vannacht op logeerbed, bofkont heb je dat grote bed vannacht voor je alleen
quote:
neuken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel een toffe plaat, maar ben er niet voor in de goeie bui
ben je droevig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel een toffe plaat, maar ben er niet voor in de goeie bui
10 bij 10, zow daar kan je hele harem in kwijt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:10 schreef Redskillz het volgende:
Mocht ik ooit 10k per maand gaan verdienen wil ik ook een bed van 10 bij 10, leg je elkaar niet in de weg etc.
boxspring 2 1persoonsmatrassen werkt t bestequote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:10 schreef Redskillz het volgende:
Mocht ik ooit 10k per maand gaan verdienen wil ik ook een bed van 10 bij 10, leg je elkaar niet in de weg etc.
neu, kweenie, ben gewoor raar atmquote:
heb ik ook beetje last van..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu, kweenie, ben gewoor raar atm![]()
waarom raar?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu, kweenie, ben gewoor raar atm![]()
shaggyquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
voor mezelluf
gwoon, niet lekker in mijn vel, maar weet net waarom nietquote:
vrouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon, niet lekker in mijn vel, maar weet net waarom niet
dus raar
geile stem, geile beats, dus geilen shaggyquote:
kben gwoon raar, niet eens omdat ik een vrouw ben.. maar omdat knetterquote:
Ik word er stil van. Slaaplekker mannetjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kben gwoon raar, niet eens omdat ik een vrouw ben.. maar omdat knetter
Nacht he!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, voor mij is het ook de hoogste tijd.
Ik gaat ook plat
Slaap ze voor straks
Trusten manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, voor mij is het ook de hoogste tijd.
Ik gaat ook plat
Slaap ze voor straks
trusten lieverdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten schatjes
veel plezier in dromenland, miss zie ik je daar
miss tot later vandaag, als de wereld er dan nog is
Ja niks, chillings.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:20 schreef Redskillz het volgende:
[..]
wat is er aan de hant, vertel het ons
ok, dan drink ik er nog ene meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
trusten knettertje ik drink er nog eentje
wat drink je atm?quote:
Spuit elfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:22 schreef Floxcie het volgende:
We gaan toch om 03:00 uur dood vanwege 21 mei, 2011? Zo ja, draai even Jay Sean - 2012 (It Ain't The End) ft. Nicki Minaj om in de mood te komen.[ afbeelding ]
bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:24 schreef Floxcie het volgende:
Dank je wel Knetterkrankjorum. Ik vind jullie echt aardig.![]()
![]()
helaas, staat niet in de platenmachine..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:22 schreef Floxcie het volgende:
We gaan toch om 03:00 uur dood vanwege 21 mei, 2011? Zo ja, draai even Jay Sean - 2012 (It Ain't The End) ft. Nicki Minaj om in de mood te komen.[ afbeelding ]
je wil gaan draaien voor ONZ-Radio?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:25 schreef Floxcie het volgende:
Mag ik een eigen radioshow? Dr. Flox, dan ga ik FOK!s advies geven.
ja goed ideequote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:25 schreef Floxcie het volgende:
Mag ik een eigen radioshow? Dr. Flox, dan ga ik FOK!s advies geven.
Sorry, maar ik heb er niets aan als ik niet intunequote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:42 schreef _Fanta het volgende:
Jofu, geef draakje ff wat voer, hij heeft nogal honger
ah ok, maakt niet uit. suc6 op je werk zoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er niets aan als ik niet intune
Ik vertrek over minder dan 5 minuten naar m'n werk
zoheey, je maakt er wel heel spektakel van zeg!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar ik wil iemand zijn naam gebruiken, alsof het een testimonial is.
Ik ga nu weg, post het morgen wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zoheey, je maakt er wel heel spektakel van zeg!
Geen idee, maar ik ga ook niet over marketing of Dj's op rooster zetten enzo. Daarvoor moet je toch echt ff Huppelmuts een DM sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:51 schreef Floxcie het volgende:
_Fanta, vanaf hoe laat ben jij ongeveer online?
Slaapkoppen, je bent zelf ook lekker laatquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slaapkoppen, je bent zelf ook lekker laat
Hier ook nog
Ga je draaien? Al op de testserver aan het kloten geweest?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:44 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben een poster aan het maken voor mijn show. Wie mag ik citeren?
heb ik dat gezeg jah? volgens mij heb ik alleen gezegt dat ik geen sterke drank meer drinkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan zegt fanta geen alcohol probleem te hebben
boozequote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb ik dat gezeg jah? volgens mij heb ik alleen gezegt dat ik geen sterke drank meer drink
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:10 schreef _Fanta het volgende:
mjah wat dan nog Jofu, stel nou als vandaag echt de wereld vergaat heey, dan wil ik wel zo lazerus mogelijk mn dood tegemoet gaan
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:11 schreef _Fanta het volgende:
en vergaat de wereld niet vandaag, dat heb ik morgen enorme kater waarschijnlijk, mjah da risico van het vak he
Nah, ik heb besloten nog even te wachten met de armageddon, dus hup, terug naar je normale dagelijkse bezigheden..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:10 schreef _Fanta het volgende:
mjah wat dan nog Jofu, stel nou als vandaag echt de wereld vergaat heey, dan wil ik wel zo lazerus mogelijk mn dood tegemoet gaan
dan pakt ie bierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik heb besloten nog even te wachten met de armageddon, dus hup, terug naar je normale dagelijkse bezigheden..
Ik ben gewoon aan het werk nu hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is weekend, mensen hebben vrij nu!
computerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:15 schreef _Fanta het volgende:
en wat doen mensen als ze vrij hebben? Chillen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben stiekem even niet aan het luisteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:29 schreef _Fanta het volgende:
ik vond het anders wel mooie plaat en zei expres niks in de hoop dat jullie een positieve reactie zouden posten. maar gewoon helemaal niks! schaam je!![]()
mjah was ook nie tegen jou gericht. meer tegen die wijsneus van een cijfertje, en als ik zo zeg van kom dan is die stil!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben stiekem even niet aan het luisteren.
Wat denk je nou dat ik hem aanvraag omdat ik het bagger vind?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:29 schreef _Fanta het volgende:
ik vond het anders wel mooie plaat en zei expres niks in de hoop dat jullie een positieve reactie zouden posten. maar gewoon helemaal niks! schaam je!![]()
kijk dit is duidelijke taal, daar heb ik tenminste iets aan!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat ik hem aanvraag omdat ik het bagger vind?
En dude hou eens op met het topic volspammen met je alcoholposts
Is draaien niks voor jou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:36 schreef smegmanus het volgende:
_Fanta, kappen met je baggerspree a.u.b.
Niet leuk en tof enzo.
Dat kan ik niet. En ik heb een shagstem.quote:
Iedereen kan het en sharr had ook een shagstem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. En ik heb een shagstem.
OffCorsoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:13 schreef robdriessen het volgende:
Hola supermercado.
Brak als een aap, maar weet nu hoe de Off.Corso er van binnen uitziet. Gave club.
Nu is het wachten op TNT die elk moment kunnen aanbellen met mijn nieuwe Samsung Galaxy S2
Halloquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgenn lieve mensjes van de radio
robdriessen
Bericht:
Herinnert u zich deze nog?
oquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, moet mijn pinkpopkaartje claimen
kennelijk wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
Dit initiatief zal nooit uitgroeien tot iets wat serieus is.
Vuile was dumpen, koelkast leegtrekken en weer maken dat je wegkomt! (Zo deed ik dat vroeger)quote:
Mooi trio aangevraagdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:36 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, doe verzoekjes! Geen wachtrij
Neen, woon op mezelf, dus dat heeft geen nut.. even thuis van 't werk tussen 2 diensten doorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vuile was dumpen, koelkast leegtrekken en weer maken dat je wegkomt! (Zo deed ik dat vroeger)
Ik werd wakker met Roosmarijn op 3FM vanmorgen..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:56 schreef robdriessen het volgende:
Alice Cooper, Rammstein en Godsmack? Mijn hemel, ik probeer rustig wakker te worden
pff, alsof er iemand wakker van ligt op zaterdagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
He verdikkie, tien uur geweest, geen harde plaatjes meer
Jij hebt goed je best gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Er hangt nu een heerlijke chloorlucht in de portiek
Uhuh.quote:
Zo vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Zoveel moeite is dat niet om 1x in de maand de portiek schoon te maken.
Sorry, donderdag komt m'n loon weer..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:31 schreef wiebelstront het volgende:
i get knocked down
but i get up again
JULLIE HEBBEN NOG NIET BETAALD!
ik vind het nummer wel leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan tune ik uit na dit nummer![]()
Ik snap echt niet wat er leuk is aan dat nummer
Gezien het feit dat er een hond, 2 kinderen en een halve tamme bouwvakker dagelijks door de portiek lopen is dat nog te weinig.quote:
SopSopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan tune ik uit na dit nummer![]()
Ik snap echt niet wat er leuk is aan dat nummer
Waarheidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:20 schreef EggsTC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_you_marry_me_.html
supquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:45 schreef ToT het volgende:
God, het is ECHT dood hier he?Ligt iedereen soms buiten te zonnen of zo?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:57 schreef -Datdus- het volgende:
Hallon, is de wereld bij jullie al aan het vergaan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ja! Aardbevingen hier zoals de mensheid nog nooit heeft meegemaakt! Hellup!
Tof man!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:13 schreef robdriessen het volgende:
EINDELIJK! Samsung Galaxy S2 binnen. Koerier had pakje over het hoofd gezien >.<
Hij zou pas om 18.00 vergaan he!quote:
robdriessen
Bericht:
Want TELEFOON!
Parkzichtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
A1 - Dj Rob - 1992 Is For You (Piano Mix)
A2 - Dj Rob - 1992 Is For You (Parkzicht Base Mix)
ik durf het niet aan te vragen, straks is t dikke baggger
neeeheeee om 12 uur brusselse tijd, 06.00 amerikaanse tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou pas om 18.00 vergaan he!
En ik heb ook gelezen dat het uitgesteld zou zijn naar ergens in Oktober of zo.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeeheeee om 12 uur brusselse tijd, 06.00 amerikaanse tijd.
en de goeie zieltjes zouden dan nu uitgekozen en weg zijn.. en wij zouden nog 5 maanden chaos hebben
de enige chaos die ik heb is dak geen koffiemelk meer heb
Is niet jouw muzieksmaak schatquote:
ke, dan heb ik pechquote:
Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kvin de nieuwe sinterklaas er heul niet uitzien als een sinterklaas
en een sinterklaas die een flodder iswhehehehe
Da's een flinke reis dan!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemiddag dropjesik ben vandaag bezig met een reis: thuis-gouda-amsterdam-thuis. Helaas gouda alweer voorbij
http://www.nu.nl/algemeen(...)interklaas-neer.htmlquote:
Het sinterklaashuisquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)interklaas-neer.html
nou tatjana erbij als wegwijs piet, ma flodder erbij als hoofdpietkomt geheid goed in dordrecht dit jaar
Zeur niet zo!quote:
Hallo? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit kut vind?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet zo!
Stel je even voor dat knetter een pareltje had gevonden door op deze manier te zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik altijd maar gedacht dat Peter Tuinman een prima nieuwe Sint zou zijn als Bram er ooit mee stopte... Vind ik nog steeds. Plaatje onder spoiler.Mwah, een sint moet gewoon een ouwe gerimpelde kop hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je bent het er toch wel mee eens, dat dit nummer niet des Rob's is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet zo!
Stel je even voor dat knetter een pareltje had gevonden door op deze manier te zoeken!
Hey hoi! Alles fijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je bent het er toch wel mee eens, dat dit nummer niet des Rob's is?![]()
Een goede middag allemaal trouwens!
En ik mag zeggen dat je zeurtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit kut vind?
Truequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je bent het er toch wel mee eens, dat dit nummer niet des Rob's is?![]()
Een goede middag allemaal trouwens!
"Even" langs naatje en daarna naar amsterdam om een pinkpopkaartje op te halen.quote:
Kan dat niet via Internet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Even" langs naatje en daarna naar amsterdam om een pinkpopkaartje op te halen.
Bram kapt er mee, en hij heeft mij niet eens gevraagd hem op te volgen.quote:
Een vriend heeft het kaartje gekocht. Heb trouwens nu uitzicht op de ArenAquote:
Okee dan!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een vriend heeft het kaartje gekocht. Heb trouwens nu uitzicht op de ArenA
K heb jouw tieten gezien jongequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mag zeggen dat je zeurt
[..]
True
Hee dude, sup?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K heb jouw tieten gezien jonge
Goedemiddag trouwens allemaal
Rustig man met u??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |