Dat krijg je na een tijd ja, tolerantie, dan kan je uiteindelijk zuipen wat je wil maar word je niet meer dronken. Terwijl je wel die brakheid hebt.... dat is best kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:44 schreef _Fanta het volgende:
en weetje wat beetje met mij is, ik drink nooit snel genoeg om echt dronken te worden. dat is opzich bestwel soort van gave
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
maare nu ga ik echt slapen. Morgen om 7 uur weer op.
Truste allemaal
ja dit keer hoop ik echt mijn bed te bereiken
trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
Truste allemaal
Tschuss!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
Truste allemaal
Trusten vriendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
Truste allemaal
hoezo?quote:
ik ben toch goddome geen koe, als je melk wilt moet je een zwangere vrouw, een koe, een schaap of een geit nemenquote:
quote:Je hoort nu: Katy Perry Feat Kanye West - E.T.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
beste nummer van 2011
true alcohol went snel. maar als ik liter vodka binne paar uurtjes achterover tik ben ik ook dronken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat krijg je na een tijd ja, tolerantie, dan kan je uiteindelijk zuipen wat je wil maar word je niet meer dronken. Terwijl je wel die brakheid hebt.... dat is best kut.
gotchaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
ik ben toch goddome geen koe, als je melk wilt moet je een zwangere vrouw, een koe, een schaap of een geit nemen
welke tieten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
Kan nier slapen zie steeds die tietern van Huppel voor me
Vond d'r billen mooier eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zijn tieterns?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
Dat wordt steeds erger, met sterke shit krijg je dat ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true alcohol went snel. maar als ik liter vodka binne paar uurtjes achterover tik ben ik ook dronken hoor. ik vind dronken zijn helemaal niet zo fijn, ik ben liever goed aanschoten, op randje van dronken zeg maar. dat is wel leuk
quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor DevilsWhore en Knuffelzacht
is toch geen KPD dus dan kan het wel?quote:
Wie is dat?quote:
Huppelmutsquote:
geen idee, zou ze zelf wel in kpd posten, maar volgens mij mag het dan idd welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is toch geen KPD dus dan kan het wel?
2 flesjes per uur, dan kan je lang volhouden, vergeet niet dat merendeel van een pilsje uit water bestaat. maar denk wel dat je na die 2 kratten um aardig voelde ofnie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wordt steeds erger, met sterke shit krijg je dat ook.
Het meeste wat ik een keer op 1 dag gezopen heb is 2 kratten. Van 11 uur sochtends tot de volgende ochtend 10 uur 48 flesjes. Nu is dat niet zo heel veel als je nagaat dat dat er 2 per uur zijn, maar wel bijna 24 uur lang.
Leukquote:
Mwa het is niet echt 2 per uur. De eerste 8 uur zaten er al 30 in ofzo, daarna ga je langzamer. Was in renesse op een camping, toen was ik nog jong en kon nog erg veel hebben, tegenwoordig hoef ik dat echt niet meer te proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
2 flesjes per uur, dan kan je lang volhouden, vergeet niet dat merendeel van een pilsje uit water bestaat. maar denk wel dat je na die 2 kratten um aardig voelde ofnie?
das heel jammer, trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:55 schreef EggsTC het volgende:
En nu ga ik pitten, ben echt fecking moe.
Tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |