Hey jijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:36 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Koelkast niet nodig , net de perfect draft voor de BBQ van morgen geladen
En Koelkast ( ben al een paar maanden niet wezen kijken hier ) zal wel DJ koelast zijn of niet ?
ik luister ff gezellig mee
waarmee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:39 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik vermijd die post altijd, maar ik werd meegesleept.
maar wel plakkerig as hell!quote:
Ik zag hem lekker welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:39 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik vermijd die post altijd, maar ik werd meegesleept.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Redskillz het volgende:
Sorry, nogmaals.. wie ziet jesus nou niet in die paint van naatje
[ afbeelding ]
[..]
DAT PLAATJE KONDIGT HET EINDE VAN DE WERELD AAN, REDSKILLZ ZAG HET, DE HELDquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Redskillz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik breng je ff snel up to date: tijdje geleden is bekend geworden wat eggs heel lang droog staat en dat zijn voorhuid even droog is als schuurpapier en hij sperma in poedervorm spuitquote:
Dat is Peter van de vorst hoor ouwe pikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Redskillz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is Peter van de vorst hoor ouwe pik
wtf, die variant heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ik breng je ff snel up to date: tijdje geleden is bekend geworden wat eggs heel lang droog staat en dat zijn voorhuid even droog is als schuurpapier en hij sperma in poedervorm spuit
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wtf, die variant heb ik nog niet gehoord
dankjewel, echt, ik weet niet wat ik zonder deze cruciale informatie had gemoeten op de laatste dag van ons levenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Viro het volgende:
ik breng je ff snel up to date: tijdje geleden is bekend geworden wat eggs heel lang droog staat en dat zijn voorhuid even droog is als schuurpapier en hij sperma in poedervorm spuit
Dit zei ik in het skype gesprek waar we ONZ Radio Jingle 2.0 hebben gemaaktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wtf, die variant heb ik nog niet gehoord
Weet je nu dat je hem eerst goed moet doorsmeren voor gebruikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjewel, echt, ik weet niet wat ik zonder deze cruciale informatie had gemoeten op de laatste dag van ons leven
Gelukkig doe ik het elke dag met suikertaartje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit zei ik in het skype gesprek waar we ONZ Radio Jingle 2.0 hebben gemaakt
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het elke dag met suikertaartje.
bedoelen ze dat met vanille seksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het elke dag met suikertaartje.
Dat doe ik altijd met iedereen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je nu dat je hem eerst goed moet doorsmeren voor gebruik
Zij loopt te roepen dat ze iedereen neukt hier ofzo...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met iedereen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eggs gaat voor kwaliteit, en de vrouwen van de hogere klasse zijn nogal schaars momenteel. en Eggs verlaagt zich niet tot straatscharelletjes, hij is een echte man! En binnenkort als het aanbod in zijn klasse weer wat groter word is hij de eerste van de Alfa mannetjes die er met lekkerste toetje vandaar gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef Viro het volgende:
[..]
dat je bent gebruiktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zij loopt te roepen dat ze iedereen neukt hier ofzo...WAT MOET IK DAARVAN VINDEN DAN
!!!!!1111elf.
Dat staat in de bijbelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zij loopt te roepen dat ze iedereen neukt hier ofzo...WAT MOET IK DAARVAN VINDEN DAN
!!!!!1111elf.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:46 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij weet het altijd wel mooi in beeld te brengen hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Eggs gaat voor kwaliteit, en de vrouwen van de hogere klasse zijn nogal schaars momenteel. en Eggs verlaagt zich niet tot straatscharelletjes, hij is een echte man! En binnenkort als het aanbod in zijn klasse weer wat groter word is hij de eerste van de Alfa mannetjes die er met lekkerste toetje vandaar gaat
dat loopt zij niet te roepen, dat roepen wijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
!!!!!1111elf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |