Voor mij niet, zeker niet omdat de schrijvers van destijds (Rogier Proper, Cobi Peelen en Karin van der Meer) er bewust voor hebben gekozen om Arnie niet dood te laten verklaren maar spoorloos te laten zijn. Zo was er altijd nog een mogelijkheid om Arnie terug te laten keren - indien Oerlemans dat had gewild natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb die verhaallijn ook nooit geaccepteerd. Zo'n afkeer er tegen. Ik heb juist wel altijd 'gevonden' dat Arnie echt dood was. Niet met geheugenverlies, dat vind ik weer zo cheap.
haha ja dat vond ik dus ook wel weird. En het feit dat niemand haar kent of heeft gezien eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Liquidist het volgende:
Vind niemand het hier ongelooflijk ongeloofwaardig dat ze nou juist in dat keukentje van de koning, waar ze zo betrapt kan worden, met dat paspoort gaat staan zwaaien en het daar gaat verbranden?? Dat had toch al veel eerder gekund? Wat een onzin zeg... verder wel interessante verhaallijn!
Ja, ik snap zeker dat ze het zo gedaan hebben. Maar ik heb daar gewoon bij bedacht dat Arnie spoorloos bleef maar het dus niet had overleefd. Ik kan me niet voorstellen dat Arnie ooit terugkomt. Hoogstens wanneer de tijd gekomen is dat gtst ermee stopt en in de aller, aller, allerlaatste aflevering Robert, Laura en Arnie herenigd worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor mij niet, zeker niet omdat de schrijvers van destijds (Rogier Proper, Cobi Peelen en Karin van der Meer) er bewust voor hebben gekozen om Arnie niet dood te laten verklaren maar spoorloos te laten zijn. Zo was er altijd nog een mogelijkheid om Arnie terug te laten keren - indien Oerlemans dat had gewild natuurlijk.
Reinout schijnt niet meer terug te willen keren in GTST. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant: zonder GTST was hij nu zeker niet waar hij nu is in zijn carrière.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik snap zeker dat ze het zo gedaan hebben. Maar ik heb daar gewoon bij bedacht dat Arnie spoorloos bleef maar het dus niet had overleefd. Ik kan me niet voorstellen dat Arnie ooit terugkomt. Hoogstens wanneer de tijd gekomen is dat gtst ermee stopt en in de aller, aller, allerlaatste aflevering Robert, Laura en Arnie herenigd worden.
Ja, precies. Ik begrijp geheel dat Reinout niet terug wilt komen. Maar zo'n laatste aflevering lijkt me wel weer leuk. Zit je ook nergens aan vast verder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Reinout schijnt niet meer terug te willen keren in GTST. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant: zonder GTST was hij nu zeker niet waar hij nu is in zijn carrière.
Maar mocht GTST ooit stoppen, dan móét Reinout gewoon terug
Tegen de tijd dat GTST zal stoppen zal gerust de actie "Oerlemans terug in GTST!" worden opgezetquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik begrijp geheel dat Reinout niet terug wilt komen. Maar zo'n laatste aflevering lijkt me wel weer leuk. Zit je ook nergens aan vast verder.![]()
Ze zal wel zwanger zijn ofzo.quote:Btw, Rikki stelt zich aan.
Rikki zwanger? Dat zou wel heel rap zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat GTST zal stoppen zal gerust de actie "Oerlemans terug in GTST!" worden opgezet
[..]
Ze zal wel zwanger zijn ofzo.
Och, daar draaien ze hun hand niet voor om bij GTST. En daarbij, zwangerschappen duren daar ook nooit 9 maanden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rikki zwanger? Dat zou wel heel rap zijn.
Het is zo triest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
Zelfs die relatietherapeute gaf Charlie nog gelijk
Hoezo is Charlie het lievelingetje van de schrijvers
Ik vraag me af wat de schrijvers bezielt. Al zou ze 20 moorden hebben gepleegd, nog gaat Charlie vrijuitquote:
Ik vind haar nou al geflipt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij schrijft het precies zoals ik de lijn vond: je ziet het al mijlenver aankomen, de geloofwaardigheid is ver te zoeken (ik noem een jack met foto's op zijn whiteboard) en het matige acteerwerk. Het mag dan wel een soap zijn, in sommige gevallen is een tikje geloofwaardigheid op zijn plaats, vooral als een verhaallijn niet al te sterk is.
Ik hoop dan ook op een cliff die ervoor zorgt dat je na de zomerstop om 5 voor 8 de tv al aan hebt staan, om geen moment te hoeven missen. Laat Tanya/Tineke asjeblieft een geflipt personage zijn dat de meest vreselijke dingen kan gaan doen.
Ik denk eerder de geest van Dorothea.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Zou de geest van Anita zich aanmelden? Kreeg ineens een brainwave.
Dat zou inderdaad ook kunnen, die was ook nogal spiritueel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk eerder de geest van Dorothea.
Wie weet, kan niet wachten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom Dorothea? Zou Wiet niet toevallig haar vader in een glaasje treffen, gezien het gerucht dat Casper van Bohemen tijdelijk terug zou keren als geest?
Dit klinkt wel heel aannemelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom Dorothea? Zou Wiet niet toevallig haar vader in een glaasje treffen, gezien het gerucht dat Casper van Bohemen tijdelijk terug zou keren als geest?
Ik dacht dat Bartho met z'n eigen verhaallijn naar de schrijvers is gegaan. Hij was destijds niet zo blij met de exit van Dorothea. Dus wie weet heeft hij Doortje er op deze manier weer ingeschreven. Of.... hij is zelf de geest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |