Netjes hoor, heb jij dit echt allemaal in je hoofd zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je ziet er niet echt naast:
Hij is geboren als Frits Gerritse, door zijn moeder Trix "Fritsje" genoemd.
Nadat hem Herman Hogendoorn hem ontvoerde is hij Herman-Rien Hogendoorn genoemd.
Toen hij achter zijn ware identiteit kwam, namelijk dat niet Herman, maar Frits zijn vader was heeft hij zich Jack Woods genoemd, wood is immers hout in het engels![]()
Na die verhaallijn met de amulet heeft hij zijn naam weer veranderd, nu in Jack van Houten.
Zijn ene zus is geboren als Wendela Hafkamp, maar hernoemd door haar pleegouders tot Georgette 'Sjors' Langeveld.
Zijn jongste zus kwam de serie in als Wiet Terlake, ook genoemd naar haar adoptieouders, sinds haar terugkeer heet ze kennelijk Wiet van Houten.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, vond het wel grappig, ongeveer hetzelfde antwoord met al die naamstadia
Ja geheugens werken soms apart, dingen kort geleden vergeet, maar dingen van vroeger (die indruk maakten) staan nog scherp op mijn netvlies en als klein jochie (7~8 jaar) was ik redelijk onder indruk van gtst destijds, met name verhaallijnen met Frits, Martine, Onno P., Herman en al die zakenlieden die elkaar een poot uit wilden draaienquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Netjes hoor, heb jij dit echt allemaal in je hoofd zitten?
Wat ik me ook ineens bedenk nu je je dit afvraagt, is dat in seizoen 4 en 5 Jef weleens plotseling onvindbaar was, dat ging ie zonder iets te zeggen weg om dingen uit te zoeken of soms als ie onenigheid had met Silvia of AA&F. Dan vroeg iedereen zich af waar ie was en wat er gebeurt was en dan stond ie er na een tijdje doodleuk weer terwijl iedereen vol verbazing uit riep "Jef!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef DjinN het volgende:
Waar is Jef gebleven? Dat is eigenlijk het enige wat ik me afvraag
Dat was vreselijk indd. Maar dat doet nogal Amerikaans aan op één of andere manier. Bedoel, in Amerikaanse soaps doen mensen nooit iets voor de zekerheid, nee alles out in the open! Nooit eens extra voorzichtig etc. Ach ja, ze is (nog niet) betrapt, dus dan is het nog niet zo erg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Liquidist het volgende:
Vind niemand het hier ongelooflijk ongeloofwaardig dat ze nou juist in dat keukentje van de koning, waar ze zo betrapt kan worden, met dat paspoort gaat staan zwaaien en het daar gaat verbranden?? Dat had toch al veel eerder gekund? Wat een onzin zeg... verder wel interessante verhaallijn!
Misschien is dat wel gewoon Jef zijn ding.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik me ook ineens bedenk nu je je dit afvraagt, is dat in seizoen 4 en 5 Jef weleens plotseling onvindbaar was, dat ging ie zonder iets te zeggen weg om dingen uit te zoeken of soms als ie onenigheid had met Silvia of AA&F. Dan vroeg iedereen zich af waar ie was en wat er gebeurt was en dan stond ie er na een tijdje doodleuk weer terwijl iedereen vol verbazing uit riep "Jef!!![]()
![]()
"
Zo ook toen men dacht dat Pete Jensen hem vermoord had
Dat klopt idd, in seizoen 4 bijvoorbeeld sluit Robert een deal met een of ander Amerikaans bedrijf, terwijl Jef spoorloos is. Blijkt later dat hij in Amerika is geweest om het een en ander uit te zoeken over dat bedrijf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik me ook ineens bedenk nu je je dit afvraagt, is dat in seizoen 4 en 5 Jef weleens plotseling onvindbaar was, dat ging ie zonder iets te zeggen weg om dingen uit te zoeken of soms als ie onenigheid had met Silvia of AA&F. Dan vroeg iedereen zich af waar ie was en wat er gebeurt was en dan stond ie er na een tijdje doodleuk weer terwijl iedereen vol verbazing uit riep "Jef!!![]()
![]()
"
Zo ook toen men dacht dat Pete Jensen hem vermoord had
Ik hoop wel dat die Tanya/Tineke een ernstige kronkel in haar hoofd heeft, ala Alice de Boer ofzoquote:
Weet je wel waar je aan begint? Mij lijkt het in ieder geval niets om voor GTST te schrijven, tenzij ik meteen wordt aangenomen als vervanger voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat ik maar ga solliciteren als scriptschrijver van gtst. Ik heb wel wat goeie ideeën. Eerst Charlie eruit.
Wat is er met Kennard Bos?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wel waar je aan begint? Mij lijkt het in ieder geval niets om voor GTST te schrijven, tenzij ik meteen wordt aangenomen als vervanger voorKennard Bos
Dat is een droeftoeter die - samen met oud-medewerker Dag Neijzen - hoofdverantwoordelijk is voor de babywisseling van Arnie en Dennis + de vondst van Arnie's lichaam in Venuzuela, en die verschrikkelijke verhaallijn rondom Hans van Houten.quote:
Ja, die babywisseling was echt de grootste fout in de geschiedenis van Gtst. Heb de verhaallijn van Hans van Houten destijds minder gevolgd. Was dat rond dezelfde periode?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is een droeftoeter die - samen met oud-medewerker Dag Neijzen - hoofdverantwoordelijk is voor de babywisseling van Arnie en Dennis + de vondst van Arnie's lichaam in Venuzuela, en die verschrikkelijke verhaallijn rondom Hans van Houten.
Ja, de verhaallijn rond de babywisseling werd gestart in de laatste aflevering van seizoen 15. In seizoen 16 vertelde Guus Tuinman het aan Laura. Een paar weken/maanden later kreeg Robert een telefoontje dat er een lichaam in Venuzuela was gevonden. Uiteindelijk bleek dat Arnie te zijn, waarna hij in Meerdijk werd begraven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, die babywisseling was echt de grootste fout in de geschiedenis van Gtst. Heb de verhaallijn van Hans van Houten destijds minder gevolgd. Was dat rond dezelfde periode?
Maar ze sloegen pas echt door in seizoen 16.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het begon voor mij al iets eerder in seizoen 14 toen Stefano ineens de broer van Ludo bleek. Die 2 hadden pas echt een vader-zoon band, ondanks of misschien wel dankzij al hun strubbelingen.
Wie was de hoofdschrijver rond de lijn van Martine versus Ludo? En wie de uitvoerend producent, dat is mijnerziens de laatste goede verhaallijn geweest.
Ik kan en wil nog steeds niet geloven dat Arnie niet de biologische zoon van Robert en Laura is en dat Arnie daadwerkelijk gevonden is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een periode iig. heel weinig gtst gekeken. O.a. dat verhaal met die amulet, Wiet 1 en de entree van Jack. Ook periode van Arnie/Dennis weinig gekeken, volgens mij omdat ik toen zo'n afkeer had van die verhaallijn, werkelijk walgelijk. Kon het gewoon niet geloven.
Ik heb die verhaallijn ook nooit geaccepteerd. Zo'n afkeer er tegen. Ik heb juist wel altijd 'gevonden' dat Arnie echt dood was. Niet met geheugenverlies, dat vind ik weer zo cheap.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kan en wil nog steeds niet geloven dat Arnie niet de biologische zoon van Robert en Laura is en dat Arnie daadwerkelijk gevonden is.
Voor mijn gevoel zit Arnie nog steeds met geheugenverlies in de bush-bush van Venuzuela en is hij gewoon de echte zoon van Robert en Laura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |