Zou ook kunnen ja! Dat ze zich (weer) in de steek gelaten voelde. En doordraaide.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Maar dan nog vraag ik me af waarom. Misschien wou ze niet dat Jef terugging?
Allereerst mag je ervan vinden wat je wilt, je hebt recht op je eigen mening, als anderen er niet tegen kunnen dat je mening afwijkt van die van hen dan is dat hun probleem en niet de jouwe moet je maar denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vond die lijn echt vreselijk, hoge kijkcijfers of niet. Ik wil spanning, echte spanning!
Grotendeels eens, behalve dat ze niet zou kunnen acteren/presenteren. Ze komt overigens ook als ze presenteert in mijn ogen nog steeds manisch, "haantje-de-voorste-achtig", hysterisch en "overenthousiast-op-het-irritante-af" over en dat is de reden dat ik ook Lieke van Lexmond liever zie gaan dan komen, ondanks dat ze haar vak helaas wel verstaat. Helaas dus omdat ze daardoor overal te vinden isquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ben helemaal niet gewelddadig, maar elke keer als ik Charlie zie (en vooral hoor), krijg ik zin om haar te wurgen!
Ik weet dat het een soap is, maar als Lieke van Lexmond irriteert ze me ook.
Vindt ze matig acteren, totaal niet kunnen presenteren en ze is echt overal te vinden waar bekende Nederlanders EN fotografen zijn.
Maar ze blijven haar maar in nieuwe programma's stoppen.
Eenmaal op tv geweest, altijd op tv! (Talent niet vereist).
Tot zover mijn frustratie van vandaag, weltrusten!
Jij schrijft het precies zoals ik de lijn vond: je ziet het al mijlenver aankomen, de geloofwaardigheid is ver te zoeken (ik noem een jack met foto's op zijn whiteboardquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ten tweede, ik ben het met je eens, ik vond die lijn ook niks. Je zag alles al mijlenver aankomen en het 'wie o wie heeft het gedaan' boeide me ook vrij weinig. Maargoed nu gaat het zelfs voor mij weer wat beter:
Zelfs daar slaagden ze vorig jaar niet in. Je hoopte dat het zeer slechte seizoen nog besloten zou worden met een knallende zomercliffhanger, de 20e nog wel, maar het werd een enorme teleurstelling. Die van seizoen 1 vond ik nog vele malen spannender, want die liet je tenminste echt met vragen zitten. Je wilde gewoon weten hoe het verder ging.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch zou het mooi zijn als ze hier gewoon een gewoonte van maakten en het niet alleen spannend maakten als we richting de zomercliff gaan.
Vond het ook raar. Het simpele feit dat ze ermee rondloopt en dan ook nog haar tas onbeheerd achterlaat. Had wel iets spannender gekund ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Liquidist het volgende:
Vind niemand het hier ongelooflijk ongeloofwaardig dat ze nou juist in dat keukentje van de koning, waar ze zo betrapt kan worden, met dat paspoort gaat staan zwaaien en het daar gaat verbranden?? Dat had toch al veel eerder gekund? Wat een onzin zeg... verder wel interessante verhaallijn!
Ja, dat doet er wel een beetje afbreuk aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat we door het medium internet al lang weer weten dat Sjefke weer terug komt. Vroeger was het dan toch spannender omdat je echt niet wist van hoe en wat.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Allereerst mag je ervan vinden wat je wilt, je hebt recht op je eigen mening, als anderen er niet tegen kunnen dat je mening afwijkt van die van hen dan is dat hun probleem en niet de jouwe moet je maar denken![]()
Wie de schoen past, trekt hem aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Dat moet jij nodig zeggen.
Is dat trouwens een steek onder water?
Ik dacht dat je er klaar mee was, maar goed.
Pfff ik een meidquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:12 schreef Lucas15 het volgende:
Meiden toch...
Er gaan geruchten rond dat Casper van Bohemen eventjes terugkeert in GTST. Of het waar is
Was grapje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Pfff ik een meid![]()
Wat is je bron?
I knowquote:
Helaas niet, maar als ie dan terug zou komen dan moet het vind ik wel gewoon als Frits zijn en niet als een kwartbroer van de moederlijke lijn in de vierde graad van overervingquote:
Ja, dat zou mooi zijn. Maar als hij dan terugkomt dan denk ik als 'geest'. Want het is voor een korte periode lees ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
I know
[..]
Helaas niet, maar als ie dan terug zou komen dan moet het wel gewoon als Frits zijn en niet als een kwartbroer van de moederlijke lijn in de vierde graad van overerving![]()
Ze kunnen vast wel een verhaallijn bedenken waarin Frits gewoon nooit vermoord is, maar ondergedoken voor zijn vijanden en dat die vent in die cryo een dummy was. Klinkt absurd, maar dat zijn ze inmiddels wel gewend daar
Viel ook wel te verwachten, naar mijn inzichten kunnen ze hem dan gewoon met rust laten zodat we hem gewoon herrineren zoals hij was in seizoen 2,3,4,5 en begin 6.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:26 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn. Maar als hij dan terugkomt dan denk ik als 'geest'. Want het is voor een korte periode lees ik.
Ben ik helemaal mee eens! Ze hadden het personage "Jack" als Frits moeten laten lijken. Nu is het een prutsrechercheur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Viel ook wel te verwachten, naar mijn inzichten kunnen ze hem dan gewoon met rust laten zodat we hem gewoon herrineren zoals hij was in seizoen 2,3,4,5 en begin 6.
zo heettie toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens! Ze hadden het personage "Jack" als Frits moeten laten lijken. Nu is het een prutsrechercheur.Hij had Herman moeten heten ha!
Nee, je zit goed:quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo heettie toch?
toen hij ontvoerd was door herman hagendoorn istie omgedoopt tot herman-rien
of zit er nou helemaal naast?
Je ziet er niet echt naast:quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo heettie toch?
toen hij ontvoerd was door herman hagendoorn istie omgedoopt tot herman-rien
of zit er nou helemaal naast?
Dat noem ik nou een antwoord in tweevoudquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, je zit goed:
- Toen hij werd geboren, noemde zijn moeder Trix hem Fritsje (omdat iedereen toen dacht dat Frits was neergeschoten, wat later Rien bleek te zijn)
- Toen Herman Hogendoorn baby Fritsje te pakken kreeg, doopte hij hem tot Herman-Rien
- Toen Jack terugkwam in de serie heette hij Jack Woods
- Later veranderde hij dat naar Jack van Houten.
Nou ja, dat maakt weinig uit, zolang de informatie maar kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat noem ik nou een antwoord in tweevoud
Zeker niet, vond het wel grappig, ongeveer hetzelfde antwoord met al die naamstadiaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt weinig uit, zolang de informatie maar klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |