Ja, and pigs fly :quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het liefste zou ik inderdaad willen dat Whiskers met me trouwt en kinderen baart.
Exact.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vervelende eigenschap had hij, en was erg resoluut/absoluut.
En ja, een spel zonder nieten voor hen (elkaar de hand boven het hoofd houdend), terwijl overige medewerkers erg veel al dan niet verzonnen nieten op hun pad krijgen...
Op FOK!?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan nog. Tis maar waar je je druk om wilt maken.
Negeer onzin en focus je op zaken die er toe voor je.
Sorry, misbruik ik jouw patent??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hap er dan ook niet op met onzin reacties.
Ja? Gespreksstof zat toch?quote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
Ja leuk. Wrijf het er maar in. Bij de vorige keren kreeg ik kritiek van jewelste dat ik van alles verkeerd doe met het aanmaken van een nieuw POL cafe.
Ik doe het gewoon niet meer.
Zeg zure miep, ga eens een cursus sarcasme volgen.quote:
Lik op stukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
Ja leuk. Wrijf het er maar in. Bij de vorige keren kreeg ik kritiek van jewelste dat ik van alles verkeerd doe met het aanmaken van een nieuw POL cafe.
Ik doe het gewoon niet meer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Gespreksstof zat toch?
Of ben je alleen maar aan het lurken hier? Ik hoop niet voor je.
Zeg stoere kerel, ga eens leren je zo te gedragen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg zure miep, ga eens een cursus sarcasme volgen.
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lik op stuk
Maar je moet je wel erg geschrokken zijn toen je het topic vol postte
Neem je het zo serieus dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja? Gespreksstof zat toch?
Of ben je alleen maar aan het lurken hier? Ik hoop niet voor je.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.
Nee. Je moet verantwoordelijkheid nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee. Zit rustig achterover tot de nieuwe verschijnt. Delegeren en overzicht heet dat.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg stoere kerel, ga eens leren je zo te gedragen...
Hij denkt dat hij top-dog isquote:
Ik wou het niet over je zeggenquote:
Serieus genoeg om me niet zo onzinnig druk te maken of anderen kloontjes zijn. Ik heb wel wat beters te doen.quote:
Wil je dat graag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |