Wij mannen dat ook niet kunnen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef miaeak het volgende:
[..]
En wijven kunnen andere wijven niet op lekkerheid beoordelen, omdat...?
Dat is een homofobe reactie.quote:
Dat hoort gewoon niet. Punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dat is een homofobe reactie.
Natuurlijk kunnen mannen dat wel, ze zijn alleen bang om het toe te geven.
Ja dus? Daar klik ik op, zie een vadsig wijf recht naar me bakkes staren en heb het weer weg geklikt. Dan weet ik toch álsnog niet wie het is.quote:
Oh, ze kunnen het willen, maar of ze het ooit gaan doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
straks wil heel fok! je cimeit neuken naatje
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
© by een andere FOK!er, geen idee wie: "Ja, ik zou nu zelfs een geämputeerde kut doen."
Wat arrogant van jou om dat te denken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij wilt natuurlijk liever hebben dat ik jou neem.
Ik ben arrogant, dus ik mag dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat arrogant van jou om dat te denken.
jij mag niet neuken van godquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij wilt natuurlijk liever hebben dat ik jou neem.
quote:
Uiteindelijk welquote:
Ik zou mijn piemel wel in je steken hoor, lekker blonde stoot.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou mijn piemel wel in je steken hoor, lekker blonde stoot.
Ik ben niet eens blond. Op die foto wel maar da's allemaal lichtinval.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou mijn piemel wel in je steken hoor, lekker blonde stoot.
Je blijft een lekkertje hoor lieverdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet eens blond. Op die foto wel maar da's allemaal lichtinval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je blijft een lekkertje hoor lieverdLichtbruin? Donkerblond? Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik heb altijd een meningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:04 schreef iBenny het volgende:
TS heeft geen eigen mening en baseert zich op de meningen van anderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |